וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מכבי שברה שיאי גועל נפש, היא הגעילה את הכדורגל"

21.4.2016 / 22:54

מאמן בני סכנין יצא מכליו בעקבות המהלך של בן חיים ב-3:2 למכבי ת"א: "לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי". אבו יונס: "ככה מתנהג שחקן נבחרת? הם יפסידו את האליפות בסכנין". נציג מוסקרון התרשם ממוגרבי ומז'אורז'יניו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של שחקני מכבי ת"א וסכנין לסערה

מהומה גדולה בחצי גמר גביע המדינה הערב (חמישי) בחיפה. בדקה ה-27 הוציא עלי עוסמאן מבני סכנין את הכדור החוצה כדי שיוכל לקבל טיפול בעקבות פגיעה, אלא שטל בן חיים ממכבי תל אביב חידש מיד את המשחק ובסיום המהלך ברק יצחקי נגח לרשת והשווה ל-1:1. מאמן סכנין יוסי אבוקסיס זעם על השופט גיא ברגר ובעיקר על בן חיים, אותו אף דחף במהלך העימות.

אבוקסיס הורחק בעקבות האירוע והשופט איבד שליטה על הנעשה במגרש, אך הבלגן נמשך גם בירידה להפסקה, כשפיראס מוגרבי התעמת עם בן חיים. בהמשך אנשי סכנין קיללו את שחקן מכבי תל אביב ובעקבות תחילתו של עימות בין אנשי הקבוצות באזור חדר ההלבשה, נקראו למקום כמה מאבטחים שהשליטו סדר. בסופו של דבר סכנין הפסידה 3:2 והעצבים חגגו.

צפו בתקציר הדרמה: מכבי תל אביב עלתה לגמר עם 2:3 סוער על בני סכנין

זהבי: "גאה בבן חיים על מה שעשה". בן חיים: "לא מבין על מה המהומה"

יצחקי ומוגרבי 7, גרסיה 3 ומה עם זהבי? ציוני חצי גמר הגביע הסוער

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "חושב שראיתם מה היה. עוסמאן הוציא את הכדור החוצה והיה פצוע. זה לא דקה 90 ולא בזבוז זמן. השופט הרביעי סימן לו שהוציאו את הכדור כדי לקבל טיפול. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי. יש קבוצות שלא עוצרות, אבל הוא בסך הכל רצה לקבל טיפול ברגע מוקדם במשחק.

"מכבי שברו את כל השיאים של הגועל נפש. הם קבוצה טובה שיכולה לנצח בלי המהלך הזה. אני מתבייש בשבילם. טל הוציא את הכדור ואח"כ הם המשיכו את המהלך וסיימו אותו. אני קראתי במקומות אחרים שקבוצות נותנות לקבוצה שספגה גול כזה לתת גול בחינם. מכבי מגעילים את הכדורגל בישראל ואני עוד מתאפק. אמרתי לטל שזה בושה מה שהוא עשה. אני חושב שהוא נכנס לאטרף. הם לא יודעים לקבל פיגור. אני בהלם. תפסתי אותו ואמרתי לו 'מה זה'. הם טובים מאיתנו ומגיע להם לזכות, אבל בדרך של כדורגל, לא בדרך אחרת. זה הגעיל אותי גם אם היינו מנצחים".

מנכ"ל בני סכנין חאלד קאסום: זו התנהגות לא ספורטיבית. גועל נפש. השופט נתן לזה יד, הוא שגה והיה צריך להפסיק את המשחק. טל בן חיים? זו בושה ,זה גועל נפש של התנהגות, הוא שחקן נבחרת, הוא צריך להוות דוגמה והוא מבייש. הכדור יצא החוצה הוא לא היה במגרש וזה שונה לגמרי מכדור שבמגרש. השחקן הוציא החוצה כדי לקבל טיפול והם המשיכו. זה לא ספורט וזה לא מתאים."

עלי עוסמאן יצא עצבני ואמר: "תכתבו השבוע מה קרה פה באמת, נראה אתכם. מה יש לי להגיד? זה לא כדורגל, זו בושה".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס יצא זועם מחדר ההלבשה: "גיבור המשחק היה השופט. הוא היה חייב לשרוק והוא הרס את המשחק. אני אפילו לא רוצה להתייחס לחזירות של השחקן שלהם ומה שהוא עשה. זה שחקן נבחרת? הוא לא מתנהג ככה. הם יפסידו את האליפות בסכנין".

לא רוצה לדבר על מה שקרה, אלא רק על המשחק עצמו", אמר חאלד חלאיילה. "מה שהיה זה חוסר ספורטיביות. בושה שמועדון כמו מכבי תל אביב עושה דבר כזה ואני לא מתבייש להגיד את זה. אם זה היה הפוך, אני מבטיח שהיינו עוצרים את המשחק. אני מקווה שיהיה מקרה זהה ביום שני, ואני מבטיח שנעשה את אותו דבר. אני 17 שנים בקבוצה הבוגרת של סכנין, ופעם ראשונה שאני רואה דבר כזה".

גורם באיגוד השופטים אמר לאנשי סכנין בסיום כי עוסמאן לא נשכב על הדשא ולכן לא היה ברור שהוא הוציא את הכדור בגלל פציעה, והשופט אפשר להמשיך. בסכנין לא אהבו את התגובה, בעוד השופט גיא ברגר סירב להתייחס לאירוע ואמר: "אני צריך קודם לראות ולנתח את מה שקרה".

בתוך כך, סקאוט של מוסקרון הבלגית שהיה במגרש התרשם מפיראס מוגרבי ומז'אורז'יניו.

שוטרים שומרים על חדר השופטים לאחר המשחק בני סכנין – מכבי תל אביב. יניב טוכמן, יסמין סויפר
השוטרים שומרים על חדר השופטים בסיום/יסמין סויפר, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully