וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "רכש? לפעמים שחקנים חדשים רק עושים יותר נזק"

27.11.2015 / 17:10

מכבי תל אביב נחתה אחרי ההפסד הכואב במלאגה, המאמן דיבר על חיזוק אפשרי ("אדבר עם ההנהלה") והדגיש: "אם לא נשחק טוב יותר, לא משנה מה הקבוצות האחרות יעשו. צריך לעבוד קשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב במלאגה

מאוכזבת מאוד, מכבי תל אביב שבה הערב (שישי) ארצה אחרי ההפסד במלאגה שהרחיק אותה עוד יותר מהטופ 16. לצהובים יש כעת מאזן 6:1 ביורוליג, והם ככל הנראה יצטרכו לנצח את שלושת משחקיהם הנותרים אם ברצונם לעלות לטופ 16. למען האמת, לא בטוח שגם זה יספיק.

"מבחינת התוצאות, קיוויתי שנעשה תוצאות טובות יותר בשני המשחקים האחרונים ושננצח אחד מהם", אמר ז'אן טבק. "מבחינת היכולת, זה לא ריאלי שנצפה לשחק טוב יותר וניראה טוב יותר אחרי חמישה אימונים בלבד. כדורסל זה לא כאילו אפשר לקחת כדור והכל עובד, צריך לחזור על דברים וזה לא יכול לקרות בין לילה. דרושה עבודה קשה, ברגע שנחזור על דברים, שנעבוד קשה ושיהיה כישרון, אפשר לצפות לתוצאות. צריך זמן כדי לעבוד".

על סיכויי קבוצתו לעבור שלב באירופה אמר המאמן הקרואטי: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, כי אם לא נשחק טוב יותר, לא משנה מה הקבוצות האחרות יעשו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, ולהיראות טוב יותר בשיטה החדשה".

טבק נשאל האם ירצה להביא שחקנים חדשים והשיב: "אדבר עם ההנהלה ואשמע את הדעות שלהם, אבין מה האפשרויות והאם זה הגיוני לחפש שחקנים חדשים, כי לפעמים אתה מביא שחקנים חדשים ורק עושה יותר נזק".

אווירת נכאים במכבי תל אביב: "הזעזוע הבא יהיה בסגל השחקנים"

בדרך למקום הטבעי: טבק לא יכול לתקן את הליקויים בסגל מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק. קובי אליהו
מאוכזב אך ריאלי. טבק/קובי אליהו
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. קובי אליהו
יהיה חיזוק? מזרחי/קובי אליהו
קפטן מכבי תל אביב גיא פניני. קובי אליהו
תסכול רב. פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully