וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירת נכאים במכבי תל אביב: "הזעזוע הבא יהיה בסגל השחקנים"

27.11.2015 / 8:17

בקבוצה קיבלו קשה את ההפסד למלאגה: "הרבע השני גמר אותנו, השחקנים לא יכולים להיראות ככה במשחק כל כך חשוב". שחרורם של אופייבו ואנואקו נשקל, החלו בדיקות לגבי צירוף של גבוה נוסף

one

בווידאו: תקציר ההפסד מול מלאגה

אם במכבי תל אביב סברו כי רוחות חדשות נושבות בקבוצה לאחר שני המשחקים האחרונים והחילוף על הקווים בעמדת המאמן יוציא את הצהובים מתקופת השפל, הם התבדו אמש (חמישי) כשספגו הפסד משפיל למלאגה הספרדית בתוצאה 82:68. ההפסד הזה היווה עוד יתד חלוד בקמפיין האירופי הלא מוצלח של הקבוצה. הצהובים מציגים באירופה מאזן מביך של 6:1 וההעפלה לשלב הטופ 16 ביורוליג מתרחקת, כשמפעל היורוקאפ נראה קרוב מתמיד. אווירת הנכאים הורגשה היטב לאחר המשחק, כשגם היו"ר שמעון מזרחי התקשה להסתיר על פניו את תחושותיו. הנסיעה באוטובוס בחזרה למלון היתה שקטה, וכך גם הארוחה לאחר המשחק.

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק. GettyImages
אפקט המאמנים פג? ז'אן טבק/GettyImages

גורם בקבוצה אמר אחרי ההפסד: "הרבע השני גמר אותנו, לא מעט טעויות שנעשו במשחק, השחקנים לא יכולים להיראות ככה כשמדובר במשחק כל כך חשוב, גיא גודס הלך והם צריכים להבין שהזעזוע הבא יהיה בסגל השחקנים". במכבי הדגישו: "לא ייתכן שכבר ברבע השני ייגמר המשחק. אלו דברים שלא מקובלים ולא מתאימים לקבוצה כמו מכבי".

אמנם מדובר בשלב מוקדם של העונה, אבל בשיחות פנימיות כבר שוחחו על העונה הבאה, כשעם תום העונה שוב תשנה הקבוצה את פניה וכרגע מובטח מקומם רק של יוגב אוחיון, דווין סמית' וסילבן לנדסברג.

זו תקופה ארוכה שבמכבי ישנה חוסר שביעות מרובה מיכולת הגארדים שלה - טיילור רוצסטי וג'ורדן פארמר,כשמהאחרון ציפו במכבי שיוביל את הקבוצה. לא מעט שיחות פנימיות של ראשי מכבי נסובו סביב שינויים אפשריים בסגל השחקנים ועל המשמעויות הכספיות הכרוכות בכך. עם זאת, ראשי המועדון מודעים לכך ששינויים כאלו קשים לביצוע בשל הסיבה כי לפארמר ולרוצ'סטי חתומים יש חוזה מובטח גבוה במכבי, כשבמקביל הצהובים חוששים שאחד הזרים ייפצע.

לגבי השחקנים הגבוהים, בדצמבר מסתיים החוזה של אייק אופייבו וארינזה אונואקו, ובמכבי לא שוללים את שיחרורם של שני השחקנים יחדיו. בקבוצה כבר עורכים בדיקות לגבי צירוף של גבוה נוסף. כפי שפורסם כאן, גם שמו של גל מקל עלה בשיחות פנימיות, כולל צירופו לעונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. GettyImages
חוסר שביעות רצון מיכולתו. רוצ'סטי/GettyImages

מאמן הקבוצה ז'אן טבק סיכם: "ניסינו לעשות דברים שעבדנו עליהם, אבל לא הגבנו כמו שצריך למשחק הפיזי מול מלאגה, לא הצלחנו להיות אינטנסיביים כמוהם. אותה תופעה מתרחשת בכל משחק, אנחנו מציגים הגנה טובה לאורך 10 דקות, עושים את המהלכים הנכונים, אבל כל הדברים הנוספים מבוססים על יכולת אישית של כל שחקן, זה לא סביר ולא צריך להיות ולהיראות כך. אנחנו גם עושים המון טעויות מנטליות במהלך משחקים וכרגע אין לכך פיתרון מהיר, לתקן את הדברים האלו לוקח זמן, זה תהליך, זה לא לוקח יום וגם לא שבוע".

לשאלה האם הוא מאמין כי נותר למכבי סיכוי ביורוליג, השיב המאמן: "כל עוד יש סיכוי נמשיך לשחק חזק, אין שום שאלה לגבי כך. העונה שלנו לא נגמרה, אנחנו רק בתחילת העונה, אסור להסתכל על אף אחד אחר חוץ מעצמנו. אנחנו חייבים לשחק כמו כקבוצה ולהשתפר, כך גם נציג תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully