וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר ידון עם קרויף וביין בנוגע לחיזוק. על הכוונת: חן עזרא ואחמד עאבד

25.11.2015 / 13:12

הבעלים ינצל את הגיחה לישראל כדי לדון עם הגורמים המקצועיים על חיזוק הסגל. עקב שוק מקומי דל לטענתו של קרויף, שחקניה של מכבי חיפה וקרית שמונה הם הבולטים ביותר שמעניינים את הקבוצה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב סיימו למעשה את חלקם בליגת האלופות, אף שיש לקבוצה עוד משחק אחד בקייב. הבעלים מיטש גולדהאר, שהגיע אתמול (שלישי) לישראל כדי לצפות בתבוסה 4:0 מול צ'לסי, ינצל את הגיחה שעשה כדי להיפגש עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ועם המנכ"ל מרטין ביין כדי לדון בצעדים המקצועיים שיש לבצע לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. גולדהאר העביר לכל הגורמים במכבי את המסר הברור בדבר ההכרח לזכות בעוד אליפות בארץ והוא מתכוון להזרים מה שצריך כדי לחזק את הקבוצה בינואר, כשהכיוון הוא ללכת על השוק הישראלי.

במכבי דיברו בעבר על רעיון הגדלת מספר הזרים בליגה, אך בקרית שלום יודעים שבסופו של דבר, אם הם רוצים אכן לחזק את הקבוצה, צריך יהיה ללכת שוב על השוק המקומי. החלפת חלק מהזרים תהיה גם כן חלק מהאג'נדה לקראת העונה הבאה.

בשוק הכחול-לבן אין כרגע יותר מדי שחקנים שמשחקים בארץ אשר מציתים את הדמיון של מכבי, אולם גורמים במועדון טענו שישנם בהחלט שני שחקני התקפה שנמצאים על הכוונת וסומנו כבר על ידי קרויף - אחמד עאבד וחן עזרא. בעוד שכרטיסו של עאבד מצוי בידי קרית שמונה, עזרא יהיה שחקן חופשי בתום העונה ויוכל לעבור למכבי בהעברה חופשית. בקרית שמונה מודעים להתעניינות של מכבי בשחקן שלהם, כשבמקביל היא בעצמה מגששת לגביו של דור מיכה שלא מוצא את מקומו ושוקל בעקבות זאת את צעדיו.

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
לא מוותר על חיזוק. גולדהאר/ברני ארדוב

כמעט כל שחקני מכבי תל אביב דיברו אתמול על האכזבה שהסבו לעשרות אלפי האוהדים של הקבוצה שלא זכו ליהנות משלב הבתים בליגת האלופות. "לשחק שלושה משחקי בית בליגת האלופות ולא לעשות אפילו נקודה, זה כאב עצום לכל האוהדים שלנו", אמר בכנות הבלם קרלוס גרסיה. עבור גרסיה, שלב הבתים בליגת האלופות היווה התגשמות חלום ילדות. "לא כך רציתי להשתתף בליגת האלופות. לא לזה ציפיתי", הודה בכאב. "זה היה החלום שלי. האמת היא שהיינו חייבים לייצר משהו אחר. היינו חייבים לעשות משהו יותר טוב במפעל הזה. שיחקנו מול קבוצות טובות, אבל אם להיות ביקורתיים, היינו חייבים להיות יותר טובים. אנחנו ניסינו לעשות את המיטב, אבל לא עשינו מספיק. זו הייתה התנסות גדולה בליגת האלופות. אני חושב שבכל עונה מכבי צריכה לשחק בליגה הזו או בליגה האירופית. אנחנו נהפוך לקבוצה טובה יותר אם נשתתף ברמה הזו בכל עונה".

אז זה מה שמכבי תל אביב שווה עכשיו? חמישה הפסדים ויחס שערים 15:1?

"כן, זו המציאות. אין תירוצים. אחרי הפסד אחד או אפילו שניים, אפשר לבוא ולתרץ. כשאתה מפסיד כך חמישה משחקים אתה מבין שאתה לא ברמה הזו. האמת היא שזה מה שאנחנו שווים כעת".

שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה לפני שחקן צ'לסי אוסקר. קובי אליהו
מאוכזב. קרלוס גרסיה אמש/קובי אליהו

איתן טיבי יצא מאוד מאוכזב מהמשחק אתמול אחרי שלא שותף בהרכב ולא נכנס כמחליף אחרי ההרחקה של טל בן חיים. בסביבתו של טיבי הביעו תקווה שכעת אחרי שהבהיר שהוא רוצה לשחק באירופה, מכבי תל אביב לא 'תייבש' אותו.

ז'וזה מוריניו ניגש בסיום המשחק לפרדראג ראיקוביץ' ואמר לו מספר מלים חמות אף שספג ארבעה שערים. הפורטוגלי היה מאוד חביב כלפי אנשי מכבי תל אביב והחמיא לאופן שבו מכבי נלחמה בעשרה שחקנים עד שספגה את השני ובהמשך את יתר השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully