וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לערן זהבי יש מקום בפרמיירליג, הוא שחקן חכם ודינמי"

מאמן צ'לסי החמיא לכוכב מכבי תל אביב אחרי ה-0:4: "הוא לא ברמה של צ'לסי, אך הוא יכול לשחק באנגליה". הפורטוגלי התעמת עם קוסטה: "הוא הגיב למה שאמרתי, השלמנו במחצית". וגם: מספרים משוגעים לוויליאן ולטרי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין מכבי תל אביב לצ'לסי

המספרים

* ג'ון טרי עבר את דייויד בקהאם במספר ההופעות בליגת האלופות לשחקן אנגלי עם 108. במשחק הבא יעבור את אשלי קול וישתווה לגארי נוויל. את פול סקולס (124) הוא כבר יתקשה לעבור.

* וויליאן עם נתון מדהים של 6 מ-12 בבעיטות חופשיות ישירות העונה בכל המסגרות. 4 מ-5 בליגת האלופות. וואו!

* באבה רחמן, אחד המצטיינים במשחק, היה השחקן היחיד בהרכב של צ'לסי מתחת לגיל 24.

* צ'לסי בעטה 21 פעמים לשער, השיגה 90 אחוזים במסירות מדויקות.

* מכבי תל אביב בעטה 9 פעמים לשער עם 78 אחוזים של מסירות מדויקות.

עדיין ללא נקודות: 0:4 לצ'לסי על מכבי תל אביב

סלבישה יוקאנוביץ': "הפסדנו, איך אני יכול להיות מרוצה מהמחמאות?"

ראיקוביץ' 6, זהבי 4, בן חיים הבלם 2: הציונים של מכבי תל אביב

לא הצמיח דשא, אבל אולי שוער: הטוב, הרע והמכוער במכבי תל אביב-צ'לסי

שחקן צ'לסי וויליאן. ברני ארדוב
נתונים אדירים. וויליאן/ברני ארדוב

הלחץ בצ'לסי נותן את אותותיו גם באצטדיון העירוני בחיפה. הבלוז נמצאים בעונה לא טובה ונראה שהשחקנים לא כל כך שקטים. למרות העובדה שהכחולים ירדו ליתרון במחצית המשחק מול מכבי תל אביב באצטדיון העירוני בחיפה ולבסוף גם ניצחו 0:4, תקרית לא נעימה התרחשה בין המאמן ז'וזה מוריניו לבין החלוץ דייגו קוסטה בירידה לחדרי ההלבשה.

על פי דיווחים, מוריניו וקוסטה ניהלו ויכוח קולני במחצית כשהרקע הוא היכולת הרעה של החלוץ, לדעתו של הפורטוגלי. במהלך המחצית שלח מוריניו את החלוץ הצרפתי לויק רמי לחימום, אך עדיין, קוסטה המשיך לשחק ואף השלים 90 דקות.

קוסטה היה זה שהוכשל על ידי טל בן החיים הבלם כשהאחרון קיבל את הכרטיס האדום שלו והיה די דומיננטי בהתקפה, אך למרות הכל, מוריניו ציפה ככל הנראה ליותר מהחלוץ שלו.

בעקבות הניצחון בחיפה, לצ'לסי יספיק כעת תיקו בבית מול פורטו במחזור הסיום כדי לעלות לשמינית הגמר. אם המשחק בסטמפורד ברידג' אכן יסתיים בתיקו ובמקביל דינמו קייב תנצח את מכבי תל אביב, יווצר בית משולש כשלכולן 11 נקודות. במקרה כזה, דינמו תעלה מהמקום הראשון (בזכות ה-0:2 בפורטו) ואילו צ'לסי תסיים שנייה. פורטו סיבכה את עצמה קשות ותצטרך לנצח בלונדון, או לקוות לסיוע ממכבי תל אביב.

שחקן צ'לסי דייגו קוסטה בין שחקני מכבי תל אביב אבי ריקן, עומרי בן הרוש. קובי אליהו
הכעיס את מאמנו. קוסטה/קובי אליהו

התגובות

מוריניו אמר לאחר המשחק: "היה לנו חשוב מאוד לנצח, במיוחד לאור מה שקרה במשחק של פורטו. חשוב גם להשיג שני ניצחונות תוך מספר ימים. אני מקווה שהניצחון יביא לנו רוגע, עלייה במוראל וביטחון. זו תוצאה כבדה מדי למכבי ונחמדה מדי עבורנו. הגיעה להם תוצאה טובה יותר, הם נתנו פייט, נאבקו בנו במחצית השנייה לאורך דקות ארוכות וזהבי הוציא הצלה יפה מבגוביץ'".

"המצב של כר הדשא לא עזר לאיכויות שלנו לבוא לידי ביטוי. הלכנו לישון בחצי השעה הראשונה של המחצית השנייה וחיכינו שהגול השני יבוא מעצמו. רק כשנבהלנו התחלנו שוב לשחק. אצטדיון נהדר, קהל נהדר, מגיע להם כר דשא טוב יותר, כי הוא היה מסוכן ורע מאוד. ראמירס נפצע לפני המשחק מהדשא וגם ג'ון טרי".

על הריב עם דייגו קוסטה במחצית אמר: "רציתי שהוא ישנה משהו, הוא הגיב ואחר כך התנשקנו והכל עבר".

"יש לי חוזה לארבע שנים, אני רוצה להישאר ולא מכיר שמועות לגבי המעמד שלי. כולנו מכירים את הכדורגל ויודעים שאם יש תוצאות לא טובות יש שמועות. גם בתקופה הכי רעה, כשהפסדנו כמה משחקים ברציפות, המצב שלי היה טוב עם המועדון. גם כשאנחנו משחקים טוב מאוד, אנחנו לא רגועים, תמיד יש מה לשפר. היו לנו משחקים טובים יותר מאשר היום, אבל הפסדנו אותם ואנחנו במצב גרוע בפרמיירליג. מנגד, אנחנו רוצים להשיג את התוצאות הטובות בצ'מפיונס. ההרחקה? יש לי יותר מדי ניסיון באיך להישאר בעשרה שחקנים".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
קיבל מחמאות ממוריניו. זהבי/קובי אליהו

מוריניו המשיך: "הפרמיירליג היא ליגה מצוינת ובליגת האלופות יש את הקבוצות הטובות ביותר, אני חושב שמכבי עוברת חוויה טובה באלופות וצוברת ניסיון ושהיא נהנית מהניסיון. אני חושב שהתוצאה לא משקפת, היה יכול להיות 1:2 או 0:1. המשחק היה הרבה יותר קרוב מהתוצאה".

על מצבה של צ'לסי בליגה המקומית: "המצב שלנו קשה, אבל יהיה בסדר. אנחנו עדיין צריכים להתרכז במשחק האחרון מול פורטו בליגת האלופות ונקווה שאולי מכבי תעזור לנו מול דינמו קייב. צעד אחרי צעד, הקבוצה משתפרת, אולי לא כמו שהתוצאות מראות, אבל היכולת טובה יותר".

לסיום, מוריניו החמיא לערן זהבי: "הפעולות שלו טובות מאוד, אני אוהב את הדרך בה הוא תוקף ואת התנועה שלו. הוא עקף את ג'ון טרי וסידר לעצמי מצב בעיטה טוב בהצלה של בגוביץ'. הוא לא שחקן ברמה של צ'לסי, אבל הוא יכול לשחק בליגה האנגלית. הוא לא החלוץ הטיפוסי שהיה באנגליה לפני כמה שנים. הוא חכם מאוד, דינמי ויש לו מקום בליגה האנגלית".

"המשחק האחרון בבית יקבע מי תסיים במקום הראשון", אמר גארי קייהיל. "היה חשוב מאוד שננצח בתל אביב כדי לבנות מומנטום, במיוחד לאחר פתיחת העונה הפחות טובה שלנו. הצגנו יכולת גבוהה, שלטנו במשחק ואני מרוצה לא רק מהתוצאה, אלא גם מהדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully