וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע גדול בחדר ההלבשה במכבי תל אביב: "יש שם מחנאות קשה"

9.11.2015 / 18:19

לא רק אתגר מקצועי יצפה למחליפו של גיא גודס. השחקנים הוותיקים תקפו את החדשים בסיום ההפסד לאשדוד והאשימו אותם בחוסר מחויבות, כשאת עיקר האש סופג רוצ'סטי. פארמר מנסה לפשר. צפו בדיון באולפן וואלה! NEWS

מערכת וואלה!

אם מישהו השלה את עצמו שהבעיות במכבי תל אביב ייפתרו עם פיטוריו היום (שני) של גיא גודס, הרי שהן מהותיות הרבה יותר ויידרשו לתשומת ליבו של המאמן הבא. בין השחקנים לבין עצמם יש קרע, כשבמחנה אחד נמצאים השחקנים הוותיקים בקבוצה - בריאן רנדל, דווין סמית', סילבן לנדסברג, גיא פניני ויוגב אוחיון - ומנגד שחקני הרכש החדשים שהגיעו העונה.

המחנאות הגיעה לשפל חדש עם סיום ההפסד הביתי למכבי אשדוד/באר טוביה, כשבחדר ההלבשה פרץ עימות מילולי סוער. רנדל ולנדסברג היו נסערים במיוחד, והשחקנים הוותיקים האשימו כמה מחבריהם החדשים, בעיקר את טיילור רוצ'סטי, בחוסר מחויבות כלפי גודס.

הוותיקים הגנו על המאמן היוצא והעלו לא מעט טענות. גורם שנכח בחדר ההלבשה מספר: "יש שם מחנאות קשה, זה יכול היה להתפתח לעימות פיזי. את הטינה בין המחנות אפשר היה להרגיש היטב גם היום, באימון הראשון של אבי אבן".

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
הואשם בחוסר מחויבות. רוצ'סטי/ברני ארדוב

רוצ'סטי הפגוע היה בין הראשונים לעזוב אמש את חדר ההלבשה, ולא מעט שחקנים מהמחנה הוותיק נשארו במקום זמן רב יותר ועזבו את ההיכל בשעות מאוחרות יותר, כשהם נראים נסערים מאוד מהתקרית בחדר ההלבשה. מי שמנסה לאחות את השברים הוא ג'ורדן פארמר. מאז התקרית ניסה הרכז לשוחח עם רבים מהשחקנים הוותיקים בקבוצה, והוא עזב בעצמו את ההיכל רק סמוך ל-1:00 בלילה, כשהוא נראה מותש.

מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ', כמו גם גורמים אחרים בצוות הניהולי, ניסו להרגיע את השחקנים. היו"ר שמעון מזרחי אמר לאחר ישיבת החירום שקיימה ההנהלה כי "צריך להרגיע את המערכת", מבלי לפרט, ואולי רמז בכך גם על התקרית החמורה.

היום קיימו בקבוצה שיחות עם השחקנים, והם שבו ובירשו מהם לשתף פעולה, להראות מחויבות ובעיקר לשחק ביחד. אלא שלאור הקרע שנוצר בחדר ההלבשה, מתברר כי המאמן החדש לא יידרש לפתור רק את הבעיות המקצועיות הבולטות בקבוצה - אלא גם את המחנאות והטינה שנוצרו.

מכבי תל אביב לא הגיבה לדברים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully