וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו לגיא רצח אופי": צפו במשדר המיוחד בעקבות פיטוריו של גודס

"גיא רצה מאוד את טייריס רייס, מכבי שחררה אותו", "מחלקת הסקאוטינג בנתה את הקבוצה הזו", "כשגיא ניצח את ריאל כולם הכתירו אותו כגנרל". חבר קרוב של מאמן מכבי תל אביב המפוטר, אלעד גרגיר, הגיב להדחה במשדר המיוחד באולפן וואלה! NEWS. וגם: איפה הקבוצה טעתה במינוי?

מערכת וואלה!

גיא גודס פוטר הבוקר (שני) ממכבי תל אביב בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה: מאזן 3:1 ביורוליג ושני הפסדים בליגה, מול הפועל ירושלים ומול מכבי אשדוד, שהיה הקש ששבר את גב הגמל. עוזר המאמן אבי אבן מונה להחליפו עד למציאת מאמן קבוע, והעביר את אימון הצהריים.

במשדר מיוחד של וואלה! NEWS, שוחחנו עם אלעד גרגיר, חברו הקרוב של גודס, שאמר: "גיא גודס מעולם לא ברח ולא התחמק מאחריות. הוא עמד בראש הצוות המקצועי של מכבי תל אביב, האחריות היא שלו להוביל את הספינה. גיא בחור חזק, הוא יודע להתמודד עם מצבים כאלה, הוא עבר משברים בספורט. הוא תרם שתי ברכיים בהיכל והמשיך משם קדימה. כל עתידו לפניו, צריך להסתכל קדימה, אלה חייו של המאמן. גם את בלאט שלחו הביתה באמצע העונה.

"גיא בחור חזק וטוב, איכותי, ערכי, דרך ארץ מלווה אותו בכל קריירת המשחק והאימון. אדם שיש לו רק אוהבים ואין לו אויבים. כאוהד ספורט ותיק, אני לא זוכר מתקפות חסרות תקדים כאלה של כל אתרי הספורט ללא יוצא מהכלל עם הנפצות, מקורבים ושמועות".

על בניית הקבוצה, אמר גרגיר: "מבלי להפחית מהאחריות של גודס, מכבי תל אביב בנתה את הקבוצה על ידי מחלקת סקאוטינג. כשמכבי ניצחה את ריאל מדריד וברצלונה בעונה שעברה כתבו על הטאץ' והרגישות והאינסטינקטים החדים של גיא גודס. חלק מאתרי האינטרנט הכתירו אותו כגנרל הבא בעולם הכדורסל. כמו שהכתירו אותו, לא צריך לעשות לו רצח אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully