וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב כנראה תפטר את גודס; "גם דייויד פדרמן מבין שאין ברירה"

6.11.2015 / 15:11

מסתמן: ההפסד לבאמברג יביא לסיום דרכו של המאמן, לאחר שגם התומך האחרון בגודס הסיר את התנגדותו לשינוי. המהלך יתבצע רק לאחר שיימצא לו מחליף. עודד קטש עשוי לשוב למועדון כעוזר מאמן. הצהובים נחתו, גודס אמר: "לא חושש למשרתי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מכבי תל אביב נחתה בישראל אחרי האכזבה בגרמניה

האם ההפסד לבאמברג היה זה שחרץ את גורלו של גיא גודס כמאמן מכבי תל אביב? לאחר תקופה של חוסר ודאות לגבי עתידו, נראה כי הפור נפל: לוואלה! ספורט נודע כי בהנהלה קיבלו החלטה עקרונית לפטר את המאמן, וכעת השאלות שנותרו הן מי יחליף אותו וכמה זמן ייקח עד שהמהלך ייצא לפועל.

אנשי ההנהלה ערכו שיחות אינטנסיביות מאז סיום המשחק אמש (חמישי בגרמניה), שהוריד את הצהובים למאזן 3:1 ביורוליג - כשביום חמישי הקרוב ממתין לקבוצה משחק גורלי בבית נגד דרושפאקה, שעשוי להכריע לא מעט בנוגע לשאלת העלייה לטופ 16.

בשיחות הוסכם כי גודס יפוטר רק לאחר שיימצא מאמן שיחליף אותו על הקווים, ולכן קיימת אפשרות שהוא יעמוד עדיין על הקווים במפגש עם הטורקים.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
גם פדרמן כבר לא בצד שלו. גודס/ברני ארדוב

בהנהלה קיים כעס רב על היכולת שמציגה הקבוצה, וראשי המועדון רואים בגודס את האחראי הישיר לכך. גורם המעורה בפרטים סיפר כי "גם דייויד פדרמן, האחרון שתמך בגודס והאיש שבעצם השאיר אותו בקבוצה לאחר ההפסד להפועל ירושלים, הבין כי חייבים לזעזע את המערכת".

לדברי אותו גורם, "בהנהלה אמרו שגם אם גיא יישאר עד יום חמישי, זה כבר לא משנה אם הוא יפסיד או ינצח את הטורקים. הקבוצה צריכה שינוי בעמדת המאמן. זה כבר לא עניין של לתת לגיא עוד הזדמנות. הסיבה היחידה שגודס עדיין מאמן זה בגלל שאין עדיין הסכמה לגבי המחליף".

בהנהלה קיימים חילוקי דעות לגבי המאמן הבא, ולא מהיום. האפשרויות אינן רבות, וברגע שתיפול הכרעה - מכבי תוציא הודעה על הפסקת עבודתו של גודס. בשיחות האחרונות עלה שמו של עודד קטש, שפוטר השבוע מאימון הפועל תל אביב, כמועמד לעמדת עוזר המאמן ביד אליהו - אולי תחת דן שמיר.

"היו לנו שלושה רבעים טובים, וברבע הרביעי התפרקנו", אמר גיא גודס עם נחיתת הצהובים בישראל אחר הצהריים. "עשינו המון טעויות שלא מחויבות למציאות. התקפית לא קלענו באחוזים טובים. הכל עוד פתוח, זה הופך את המשחק בשבוע הבא של להיות או לחדול, וכרגע צריך לשמור על הבית. ממשיכים להתאמן, לעבוד קשה, להאמין. זו קבוצה חדשה, והתשובה הכי טובה זה ניצחונות. אין הרבה סיפורי סבתא. צריך לנצח את אשדוד ואז נתכונן לדרושפאקה. דרך זה צריך לחזור למסלול". גודס נשאל האם הוא חושש לתפקידו, והשיב: "לא".

מכבי תל אביב טרם העבירה תגובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully