וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לבאמברג 77:66 בחוץ

הצהובים נראו רע לאורך מרבית דקות המשחק וקרסו ברבע האחרון (26:9). רבע שלישי של 9:22 לא הספיק וגיא גודס ושחקניו ירדו למאזן שלילי 3:1. דווין סמית' הוביל עם 19, רוצ'סטי סיים עם 10 ו-9 אסיסטים

one

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 77:66 לבאמברג במשחק חוץ במסגרת המחזור הרביעי בבית ד' של היורוליג. הצהובים הציגו יכולת לא טובה לאורך מרבית דקות המשחק ולמרות רבע שלישי מצוין של 9:22, ירדה למאזן שלילי 3:1. אחרי שני ניצחונות רצופים ביורוליג ובליגה, הלחץ במכבי קצת ירד, אבל עכשיו הוא כנראה יעלה שוב. מעניין יהיה לראות את הימים הקרובים במועדון הצהוב.

הקבוצה של גיא גודס התקשתה ברבע השני, לא סגרה טוב בריבאונד ההגנה וכבר פיגרה ב-8 נקודות (39:31), אבל ברבע השלישי היא חיזקה את ההגנה, ביצעה מהלכים טובים בהתקפה והשלימה מהפך אחרי 10 דקות נהדרות. המומנטום היה צהוב, אבל הסוף שלו היה קרוב. באמברג עלתה לרבע האחרון בצורה נהדרת, עשתה את העבודה בשני צדי המגרש וניצחה. זה ההפסד הראשון של מכבי תל אביב בגרמניה (מלבד הפיינל פור) מזה 18 שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

רבע 1

הצהובים פתחו את המשחק היטב, דחפו כדורים לארינזה אונואקו, נהנו משתי שלשות של דווין סמית' וטיפסו ל-3:10. שלשה של ג'ורדן פארמר כבר קבעה 6:13 למכבי, אבל הגרמנים יצאו לריצת 0:8 וביצעו מהפך. ההמשך היה צמוד ובסיום הרבע זה 22:23 לגרמנים.

רבע 2

באמברג עלתה ל-22:27 ול-26:32 בתחילת הרבע השני. מכבי ניסתה לחזור, אבל לא סגרה טוב בריבאונד הגנה והתקשתה. יוגב אוחיון ביצע עבירה רביעית - דבר שסיבך עוד יותר את העניינים עבור הצהובים - ובמחצית 35:42 לגרמנים.

אוחיון הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת/GettyImages

רבע 3

שלשה של סמית' ונקודות של רנדל סייעו למכבי להיצמד לבאמברג ולכפות משחק צמוד למדי, וצליפה נוספת של סמית' העלתה את הצהובים ל-46:50. באמברג עוד הצליחה לצמק ל-52:51, אבל האורחת לא נתנה לה לשוב ושלשה של לנדסברג לפני הבאזר קבעה 51:57 לזכותה.

רבע 4

ריצת 0:6 בתחילת הרבע האחרון, החזיר את היתרון לבאמברג. מכבי ירדה לפסק זמן, אבל גם אחריו באמברג המשיכה להפציץ וטיפסה ל-57:63. השלשות של הצהובים לא נכנסו, ההגנה קרסה והגרמנים עלו ל-59:69 והמשיכו ל-66:77 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully