וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס שוב על הכוונת, המאמן ביקר את רוצ'סטי ופארמר

5.11.2015 / 23:17

אחרי שבוע שקט הכרטיס לטופ 16 נמצא בסכנה מוחשית, בתוך הנהלת מכבי תל אביב גוברים הקולות להחליף את גודס עוד לפני משחק היורוליג בשבוע הבא. המאמן: "אי אפשר לשחק בלי גארדים"

one

אחרי שבוע מוצלח שכלל ניצחונות על ססארי והפועל חולון, מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) למסלול ההפסדים. הצהובים נכנעו 77:66 לבאמברג בחוץ, נקלעו למאזן 3:1 בבית ד' ואם למישהו היה נדמה שהמשבר מאמצע אוקטובר חלף, הרי שהוא עדיין כאן. מעמדו של המאמן גיד גודס עודנו מעורער וכעת נראה שגם חלק מחברי ההנהלה הוותיקים כבר לא תומכים בו.

בשיחות שנעשו מיד בתום ההפסד, החלו גורמים לדרוש שוב את פיטוריו של גודס עוד לפני המשחק הגורלי מול דרושאפקה בשבוע הבא. נראה כי המפתח להחלטה זו מצוי בידיו של דייויד פדרמן , שלקח בחוחזקה את המושכות בשבועות האחרונים. פדרמן הוא המעוז האחרון שנותר לגודס בקרב מקבלי ההחלטות, ותמיכתו היא הגורם העיקרי לכך שגודס שרד בתפקיד לאחר ההפסדים לצסק"א, מלאגה והפועל ירושלים.

seperator

גודס אמר בסיום: "זה הפסד מרגיז מאוד. עלינו ליתרון אחרי רבע שלישי נהדר, אבל סבלנו מנפילה קשה ברבע הרביעי. עשינו טעות אחר טעות בהגנה וביורןליג אתה משלם על זה, אין חוכמות. היינו לא מרוכזים ולא פגענו בהתקפה, סבלנו בסוף מאחוזים נוראיים. שיחקנו לרוחב ולא חדרנו טוב לסל".

גודס הוסיף: "הם היו אגרסיביים והגיעו 30 פעמים לקו, ואנחנו רק 11. נתנו להם להשתלט על המשחק ברבע הרביעי שהוא הכי חשוב במשחק, ואילו לנו יצא האוויר מהמפרשים. אי אפשר לקלוע תשע נקודות ברבע האחרון. אנחנו פשוט חייבים להעלות את הרמה שלנו".

גודס ביקר את היכולת של פרמאר ורוצ'סטי אמר: "אין ספק שהקבוצה הזו נבנתה סביבם. הם שני השחקנים המרכזיים מכל הבחינות וברור שאנחנו מחכים לתפוקה שלהם. היום הם היו 5 מ-20 מהשדה ביחד, בלי גארדים קשה מאוד לשחק. עם כל הכבוד ליוגב אוחיון, שעשה מאמץ עילאי, נצטרך את שניהם במיטבם. זה הסיפור בגדול. יהיה לנו קשה להגיע ל-80 נקודות אם הם לא ירימו את הרמה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוחיון הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת/GettyImages

דווין סמית' הוסיף: "עשינו הרבה טעויות לכל אורך המשחק ועדיין הגענו לרבע האחרון במצב טוב. אסור, פשוט אסור שיקרו לנו דברים כאלה כמו התמוטטות ברבע האחרון, זה לא מתקבל על הדעת. אנחנו חייבים עכשיו להילחם חזק ולתת את כל מה שיש לנו כקבוצה".

מאמן באמברג, אנדראה טרינקיירי, אמר: "ברבע השלישי נפלנו לבור אחרי ששיחקנו רע מאוד, אבל הגבנו עם הרבה אמוציות ואומץ. זה ניצחון גדול לבאמברג. אל תשכחו שמכבי תל אביב זכתה ביורוליג לפני 15 חודשים, לא לפני 15 שנים. אני לא רוצה שהשחקנים שלי ירימו את האף כי כמו שכבר אמרתי, אנחנו מאוד חסרי ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully