וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן ישנה את המערך בויילס, כיאל ומשומר עשויים לפתוח

4.9.2015 / 7:19

מאמן הנבחרת יפתח עם שחקן הגנה נוסף, שחקנים: "שמרנו על הרגליים במחצית השנייה". גוטמן: "לא נבוא לשחק על תיקו". אם הנבחרת לא תפסיד, השחקנים ייפגשו עם עיני לסגור את המענקים

צילום: ניב אהרונסון

נבחרת ישראל אמנם ניצחה אתמול (חמישי) את אנדורה 0:4 ושמרה על המקום השלישי, אבל המשימה האמיתית שלה מחכה ביום ראשון במשחק חוץ קשה בקרדיף מול ויילס החזקה שרוצה להבטיח העפלה לעיני איצטדיון מלא. נקודות האור של גוטמן במשחק היו ניר ביטון ומונס דאבור, שצפויים לפתוח גם במשחק הבא, אבל השינוי האמיתי יהיה במערך: גוטמן יפתח עם מערך מבוקר יותר, הגנתי יותר והדגשים הטקטיים לקראת המפגש הקרוב יהיו רחבים יותר. שני שחקנים שעשויים לפתוח בהרכב הם אייל משומר ובירם כיאל. גוטמן עשוי לעלות במערך של שלושה בלמים או שלושה קשרים שאחד מהם, כנראה ניר ביטון, יהיה הציר שיתופקד מאחור. ההחלטה על שינוי השיטה הגיעה הרבה לפני המשחק מול אנדורה. גוטמן סבור שעם משחק הגנה מבוקר הנבחרת תוכל להפתיע בויילס.

נבחרת ישראל הביסה 0:4 את אנדורה

גוטמן: "מרגיש ביטחון בנבחרת שלי בגלל הגישה של השחקנים"

ביטון ודאבור 7, ריקן 6, נאתכו 5, ומה עם זהבי? ציוני נבחרת ישראל

לפחות יש לנו בעל בית: חמי אוזן מסכם את הניצחון על אנדורה

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
לא חושב כרגע על הפועל תל אביב. גוטמן/ברני ארדוב

אלי גוטמן אמר לוואלה ספורט: "בחיים שלי לא באתי לשחק על תיקו. זה לא יקרה גם בקרדיף. האסטרטגיה תהיה שונה". במחנה הנבחרת הוסיפו אתמול: "תיקו יהיה הישג נהדר עבור הנבחרת, אבל כמובן שלא נבוא לשחק על תיקו. החישובים לא מעסיקים אותי, מעסיק אותי איך לחזור הביתה עם נקודות. אם נעשה את זה, נפתח את כל המחשבונים. אמרו שזה הבית הכי תחרותי ביורו היום, אז עכשיו זה עוד יותר הסתבך". אגב, במחצית המשחק קיבלו שחקני הנבחרת הנחיה להישמר לקראת המשחק מול ויילס. "ברור שהורדנו הילוך, זה טבעי. יותר חשוב לשמור על הרגליים מאשר להבקיע עוד אחד", הודו השחקנים בסיום. במקרה שהנבחרת לא תפסיד בקרדיף, השחקנים מתכוונים ליזום שיחה עם יושב ראש ההתאחדות עופר עיני במטרה לעגן סופית את נושא המענקים במקרה של העפלה להצלבה או ליורו. השחקנים הודו כי הדבר נמצא בתוכניות שלהם, אם כי הם לא מתכוונים לעסוק בכך עד לאחר המשחק.

התוצאות במשחקים בין בלגיה לבוסניה (1:3 לבלגים) ובין ווילס לקפריסין (0:1 לנבחרת של בייל שהכריע את המשחק) לא הפתיעה את המאמן, שללא קשר למשחק בויילס יודע שתוצאות מסוימות בבית עשויות להקשות עליו להעפיל לפלייאוף. גם אם גוטמן יפסיד בויילס וינצח בבית את קפריסין, הוא יגיע למשחק האחרון מול בלגיה בידיעה שיוכל עדיין להעפיל. בנבחרת מקווים כמובן שבלגיה תשיג ניצחונות בשני המחזורים הבאים כדי שתגיע למשחק האחרון פחות לחוצה כשהיא יודעת שהיא בשלב הבא. בנבחרת כבר בנו תסריט אופטימי שכולל הפסדים לבלגיה ו-ויילס, ומעלה אותה לשלב הפלייאוף. "אם ננצח את קפריסין ונפסיד בשני משחקים, ובוסניה תעשה תיקו עם ויילס ותנצח כמובן את אנדורה, יש סיכוי שנעלה לשלב הבא בזכות הפרש שערים פנימי מול בוסניה. זה אולי נראה רחוק כרגע, אבל הכל אפשרי. כמובן שלא נגיע למשחקים מול הגדולות בלי שאיפות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"אותנו לא מעניינות המטרות של ויילס, אלי יכין אותנו כמו שצריך". מרציאנו/ברני ארדוב

"אני מוכן שלא תהיה לי עבודה כל משחק. לא ספגנו וסיפקנו תצוגה יפה", אמר אופיר מרציאנו. "שוערים יודעים שאלה המשחקים הכי מעייפים, אתה צריך להישאר דרוך כל משחק כי אתה לא יודע מאיפה יגיע הכדור. זזתי הרבה, עשיתי הכול כדי להישאר בפוקוס. בשביל לעשות דברים גדולים צריך לנצח נבחרות גדולות, ביום ראשון זו אופרה אחרת. נשים את המשחק הזה מאחורינו. אני שמח שהקהל נהנה. כולנו מוכוונים למשחק מחרתיים".

"אותנו לא מעניינות המטרות של ויילס, אלי יכין אותנו כמו שצריך. נעשה עבודה קשה, נילחם. המקום שלי בנבחרת לא בטוח, התפקיד שלי הוא לעבוד במגרש", המשיך השוער וסיפר על מוסקרון. "זה אתגר טוב, אני שמח על המעבר. ההתחלה פחות טובה, אבל אני מאמין שכשהדברים יתחברו בקבוצה התוצאות יגיעו. זה היה החלום שלי, אין לי זכות לבוא בתלונות. אני שמח שהגעתי למעמד כזה, של שוער נבחרת. הדבר הכי מסוכן לשחקן כדורגל זה להרגיש נוח עם עצמו. אסור לי ליפול למלכודת. אני רוצה להיות שוער הרבה יותר טוב". על השאלה איך עוצרים את גארת בייל ענה: "אלי יכין תכנית משחק טובה, נצטרךף להפנים ולעבוד קשה. נקמה ספורטיבית? כמובן שנשמח לעשות זאת אחרי ההפסד בבית, אבל לא נתייחס למשחק הקודם".

"זה לא בייל וראמזי, ואני לא חסיד של דירוג אופ"א, אבל אם שמים אותם לפני נבחרת אנגליה זה אומר משהו", סיכם גוטמן. "לויילס יש מספיק שחקנים בפרמייר ליג, כמה יש לנו?". כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, אלי גוטמן קיבל הצעה רשמית מהפועל תל אביב כדי לאמן אותה בעונה הבאה או מיד לאחר סיום הקמפיין. "לא יפנו אליי בשלב הזה", אישר המאמן. "לא אתן לזה לקרות".

אלי גוטמן מסתכל קדימה, כנראה לקראת המפגש מול ויילס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully