וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון ודאבור 7, ריקן 6, נאתכו 5, ומה עם זהבי? ציוני נבחרת ישראל

3.9.2015 / 23:45

השגרירים החמים העבירו מסר לגוטמן, קשר מכבי תל אביב סיפק את הסחורה גם כמגן וקשר צסק"א שוב לא היה מספיק מדויק. מרציאנו? הוא יכול היה להוציא כיסא ועיתון. ומה למד גוטמן?

צילום: ניב אהרונסון

אופיר מרציאנו - 5

גם אם נבחרת ישראל הייתה מופיעה ללא שוער, אף אחד לא היה מרגיש. מרציאנו נגע בכדור רק עם הרגל במחצית הראשונה וכלל לא הוטרד. זו אפילו לא הייתה הכנה מינימלית לקראת ויילס.

אלי דסה - 5

זכה לעדיפות בעמדת המגן הימני בזכות יכולותיו ההתקפיות, אבל לא יצא מספיק קדימה, וכשתקף לא היה מספיק מדויק. בפעולה הטובה ביותר שלו, כמעט כבש בדקה ה-76.

איתן טיבי - 5

לא רק מרציאנו יכול היה להוציא כיסא ועיתון במשחק הזה. טיבי לא היה צריך לנקות כדורים, אפילו יצא קדימה כמה פעמים וגם נלכד בנבדל. מול בייל לא יהיה לו כל כך פשוט.

טל בן חיים - 5

לא נדרש לכל מאמץ הגנתי, שיחק רוב הזמן על קו מחצית המגרש וכל תפקידו היה להתחיל את ההתקפות. 32 מסירות מדויקות מתוך 34 ב-45 דקות בלבד, מראות כמה זה היה קל. והכי חשוב: לא ספג צהוב שהיה גורם לו להחמיץ את ויילס.

אבי ריקן - 6

גוטמן הציב אותו כמגן שמאלי והרוויח עוד כוח התקפי ועוד שחקן שמשתתף בהנעת הכדור. ריקן היה המגן הפעיל יותר, רץ ללא הפסקה, כולל שתי פריצות נהדרות והיה מעורב בשער הרביעי. לקראת הסיום גם כמעט מצא את הרשת.

נבחרת ישראל הביסה את אנדורה 0:4

אלי גוטמן: "אני מרגיש ביטחון בנבחרת שלי בגלל הגישה של השחקנים"

לפחות יש לנו בעל בית: הפריחה של ניר ביטון

שחקן נבחרת ישראל אבי ריקן. ברני ארדוב
הטוב בחוליה האחורית. אבי ריקן/ברני ארדוב

ניר ביטון - 7

בעל הבית החדש של הנבחרת. מי שהיה נקודת האור בהפסדים הקודמים, צבר ביטחון רב מפתיחת העונה הנפלאה במדי סלטיק והראה שהוא יכול להיות גם כוח התקפי. בעיטה שלו מרחוק הובילה לשער הראשון, את השני הוא נגח בעצמו כדי לחגוג שער בכורה וגם בהמשך היה דומיננטי.

ביברס נאתכו - 5

לא איים על השער מרחוק, לא היה מספיק מדויק בכדורים הארוכים ולפרקים כלל לא הורגש, למרות שהכדור היה 80 אחוזים מהזמן ברגלי הנבחרת. במחצית השנייה סיפק שתי מסירות טובות. יצטרך לתת הרבה יותר בקרדיף.

ערן זהבי - 6

גם בהילוך ראשון, עשה את שלו. שלוש דקות בלבד הספיקו לווינר הזה כדי להראות שהוא גם שועל רחבות ולנצל מתנה מהשוער כדי לכבוש. אחר כך היו שלושה עקבים ברבע השעה, לא מעט שעשועים וגם בישול בכדור חופשי לביטון.

טל בן חיים - 5

התחיל טוב עם כמה כניסות לרחבה מצד שמאל, אבל התחכמויות מיותרות הותירו אותו כשחקן היחיד בחלק הקדמי שלא מצא את הרשת, למרות שהשלים 90 דקות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון. ברני ארדוב
כמה ביטחון. ניר ביטון/ברני ארדוב

מונס דאבור - 7

יופי של משחק לחלוץ הלוהט של גראסהופרס. פרט לשער הבכורה במבצע אישי נאה, דאבור סחט את הפנדל, היה ראוי לפחות לעוד פנדל אחד, חטף כדורים רבים באזור הרחבה של האורחים ויצר כמה מצבים לחמד, בשיתוף פעולה טוב בהתקפה. נקודה למחשבה לגוטמן.

תומר חמד - 7

סיכן יותר מכל אחד אחר את שערה של נבחרת אנדורה (חמש בעיטות לשער, ארבע למסגרת) אך כבש רק מהנקודה הלבנה. ובכל זאת, פעיל מאוד, נייד ונמצא בכושר טוב. הכי מתאים לפתוח ביום ראשון.

שחקני נבחרת ישראל תומר חמד, מונס דאבור. ברני ארדוב
שיתוף פעולה מוצלח. תומר חמד עם מונס דאבור/ברני ארדוב

מאמן: אלי גוטמן - 6

צלח את המשחק הזה בשלום, ללא תקלות או פציעות. הבחירה בריקן כמגן שמאלי הצדיקה את עצמה ונתנה לישראל למעשה עוד שחקן בקישור, וכך גם ההחלטה לפתוח עם שני חלוצים. אבל זו בסך הכול אנדורה. האם למד מזה משהו לקראת ויילס? האם יפתח מולה עם שני חלוצים? סביר להניח שלא. המבחן האמיתי יהיה בראשון.

מחליפים:

מאור בוזגלו (החליף את זהבי, 46) - 5

מאור מליקסון (החליף את בן חיים הבלם, 46) - 5

בירם כיאל (החליף את חמד, 75) - 5

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
מול ויילס כבר לא יעלה עם שני חלוצים. אלי גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully