וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אני מרגיש ביטחון בנבחרת שלי בגלל הגישה של השחקנים"

3.9.2015 / 23:55

מאמן נבחרת ישראל סיכם את ה-0:4 עם אנדורה ("מרוצה מאוד") והסתכל קדימה: "מול ויילס זו אופרה אחרת". חמד: "יהיה מאוד קשה, אבל אפשרי". זהבי: "השער המוקדם פתח את המשחק". וגם: כל האפשרויות

צילום: ניב אהרונסון

נבחרת ישראל עשתה את המוטל עליה הערב (חמישי) באצטדיון העירוני בחיפה, כשדרסה את אנדורה האיומה 0:4. מהמשחק הזה אין הרבה מה לקחת לקרב הקרב הגורלי מול ויילס ביום ראשון, אך אלי גוטמן בוודאי מרוצה מכך שהשחקנים שלו פתחו חזק, ולמעשה סגרו עניין תוך דקות ספורות. ערן זהבי (3), ניר ביטון (21), תומר חמד (26) ומונס דאבור (38) כבשו, וכעת ישראל יכולה להתרכז במפגש המתקרב עם גארת' בייל וחבריו.

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, מונס דאבור, תומר חמד. ברני ארדוב
הכי קל שיש. זהבי, דאבור וחמד חוגגים/ברני ארדוב

הסיכויים

אם ישראל תשיג רק שלוש נקודות (קפריסין בבית) משלושת המשחקים הנותרים, היא תסיים עם 15 ואז תהיה תלויה בבוסניה, שחייבת לנצח בנוסף לאנדורה וקפריסין גם את ויילס (בבית).

אם ישראל תשיג ארבע נקודות (ניצחון וקפריסין, פלוס תיקו חוץ) משלושת המשחקים הנותרים, היא תסיים עם 16 ותוכל להיות מקסימום במקום השלישי, שכן ויילס וגם בלגיה תעקופנה אותה בזכות ניצחונות על שתי החלשות בלבד. הכול יהיה תלוי בבוסניה, שעל פי תסריט זה אוספת שש נקודות מקפריסין ואנדורה, ואז זקוקה לניצחון ביתי על ויילס כדי לעבור גם היא את ישראל.

ניצחון חוץ כלשהו, על ויילס או בלגיה, יבטיח לישראל לפחות את המקום השלישי.

נבחרת ישראל הביסה את אנדורה 0:4

ביטון ודאבור 7, ריקן 6, נאתכו 5, ומה עם זהבי? ציוני נבחרת ישראל

לפחות יש לנו בעל בית: הפריחה של ניר ביטון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. ברני ארדוב
המטרה: לפחות נקודה בקרדיף. ביברס נאתכו/ברני ארדוב

"אני מרגיש ביטחון בנבחרת בגלל הגישה של השחקנים, אבל אנחנו יוצאים לאופרה שונה ביום ראשון", אמר אלי גוטמן בסיום. "ויילס ירצו לחגוג עלינו עליה ליורו, לנו יש את התכניות שלנו, נראה איך זה יתפתח. המערך שלנו יהיה שונה. אחרי שוויילס ובלגיה ניצחו היום, אנחנו מתמקדים במקום השלישי והמשחק שלנו נגד וויילס הופך להיות משמעותי מאוד. למרות שלא כבשנו אחרי ה-0:4, אני מרוצה מאוד. הפנים לקרדיף".

ערן זהבי, שכבש ראשון כבר בדקה השלישית, אמר בסיום: "תמיד כשמשחקים נגד נבחרת נחותה טוב יותר לכבוש בדקות הראשונות, זה פותח את המשחק. נראינו טוב, צריך לתת מילה טובה לקהל - הגיעו 22 אלף איש וזה לא מובן מאליו. עכשיו הפנים לוויילס. ניתן הכל שם, אולי על הנייר הם יותר טובים אבל נבוא כדי להוציא נקודות. זה משחק שיכול להיות מאוד משמעותי עבורנו". על כך שהוחלף במחצית אמר כוכב מכבי תל אביב: "רציתי לשחק עוד, אבל יש משחק מאוד חשוב ביום ראשון ואלי ראה לנכון להוציא אותי, אז ברור שאני מכבד את ההחלטה הזו".

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
יודע שביום ראשון זה סיפור אחר. גוטמן/ברני ארדוב

מונס דאבור, שחגג שער בכורה נהדר במדים הלאומיים, אמר: "הופעה רשמית ראשונה שלי, אני שמח מאוד שקיבלתי את ההזדמנות ושעשינו תוצאה טובה. אנחנו עם הפנים לוויילס, צריך להתכונן כמו שצריך".

ניר ביטון, שמצא גם הוא את הרשת לראשונה בנבחרת, הוסיף: "ידענו לפני המשחק שאם רוצים להגיע ליורו זה משחק מאסט. עשינו משחק טוב, בסוף קצת הורדנו את הרגל מהגז, כי יש לנו עוד משחק חשוב מאוד ביום ראשון. מבחינתי שער הבכורה לא כזה חשוב, העיקר שניצחנו והפנים לוויילס".

תומר חמד אמר לקראת המשחק הגדול ביום ראשון: "למדנו מהטעויות מהמשחק הראשון נגד ויילס, נבוא הרבה יותר מוכנים. באופן אישי אנסה לתרום את הניסיון שלי, כולנו ביחד נצטרך להיות מוכנים למשחק מאוד קשה, אבל אפשרי. כולנו מבינים את מקומנו ובאים לכל משחק בצורה הנכונה. צריך לבוא בשקט, לעשות את העבודה ולהאמין שאפשר לחזור עם תוצאה טובה".

טל בן חיים הבלם: "כל מה שתרגלנו בימים האחרונים בא לידי ביטוי, אם זה לחץ או הנעת כדור מהירה. עשינו את המשחק קל ואני שמח שכולם באו מרוכזים, מפוקסים ובשיא המחויבות. ויילס נבחרת מצוינת, אבל אני יכול להבטיח שנבחרת ישראל תבוא כמו שצריך, תעמוד כמו נבחרת חזקה ואנחנו מקווים להפתיע. אמרנו לפני המשחק שזו ליגה של ארבעה משחקים. עברנו את הראשון בהצלחה ועכשיו נתכונן היטב לשני. נקווה להשיג את התוצאה שכולם רוצים. על הנייר זו נבחרת יותר טובה מישראל, אבל ראינו שאם אנחנו באים מוכנים גם התוצאות מגיעות, אפילו נגד נבחרות טובות".

על ההגנה שהורכבה כולה משחקני מכבי תל אביב: "הרגשנו טוב, אנחנו מכירים אחד את השני, אבל אני לא חושב שיש הבדל. אני לא רואה בעיה אם השחקנים מגיעים ממכבי תל אביב או מבאר שבע. יש הרבה שחקנים טובים בנבחרת".

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד בועט פנדל. ברני ארדוב
מוכן ליום ראשון. חמד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully