וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס לקליבלנד: קודם תחתימו את תומפסון, אחר כך נדבר

על פי הדיווחים בארצות הברית, לברון לא ייפגש עם הנהלת הקאבס עד שתומפסון, שהמו"מ עמו תקוע, יחתום בקבוצה. בקליבלנד מגבירים את הלחץ על דייויד ווסט, שמחפש קונטנדרית. כל האפשרויות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקיץ העמוס של קליבלנד קאבלירס נמשך. הדיווחים האחרונים בארה"ב טוענים כי לברון ג'יימס לא מנהל שיחות עם המועדון על חוזהו החדש, מאחר שלברון מחכה שהקבוצה תחתום קודם לכן עם חברון טריסטן תומפסון. סוכנו של ג'יימס, ריץ' פול, הוא גם סוכנו של תומפסון, ופול היה זה שהודיע להנהלת הקאבס שלברון לא יחל במשא ומתן על חוזהו עד אשר ייסגר חוזהו של תומפסון.

יש לציין כי ללברון אין כוונה אמיתית לעזוב את קליבלנד. הסיבה היחידה שבגינה הוא הפך לשחקן חופשי הקיץ היא לא כדי לחפש אופציות אחרות בליגה - אלא כדי לשפר את חוזהו לעתיד, ולהשיג חוזה מקסימום בעונות הבאות, שבהן תקרת השכר תהיה גבוהה בהרבה ותאפשר לו להרוויח סכומים גבוהים יותר.

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון (ימין) עם לברון ג'יימס. AP
מתעקש. לברון עם תומפסון/AP

לברון כמובן שבע רצון מהעובדה שקליבלנד חתמה על חוזה עם קווין לאב (110 מיליון דולר לחמש שנים) ואימן שאמפרט (40 מיליון דולר לארבע שנים), אבל בינתיים שחקנים חופשיים אטרקטיביים כמו דיאנדרה ג'ורדן (דאלאס) ולמרקוס אולדרידג' (סן אנטוניו) כבר אינם זמינים, ולכן לברון מגביר את הלחץ על הקבוצה לסגור עם תומפסון וממשיך "לצפות מהצד" עד אשר יחזור לשולחן המשא ומתן. על פי ההערכות, תומפסון יחתום בסופו של דבר במועדון והדברים יסתדרו. הפורוורד כבר קיבל הצעה לחוזה על 80 מיליון דולר לחמש שנים, שלא נסגרה. הקאבס טרם החתימו גם את השחקנים החופשיים ג'יי אר סמית ומתיו דלאבדובה, וההערכה היא שגם הם יישארו, כשהבעלים דן גילברט ייאלץ להכניס את היד עמוק לכיס.

במקביל, קליבלנד פועלת בחזית נוספת, ומנסה להעביר לקבוצות אחרות את הזכויות על החוזה הלא מובטח (בסך 10 מיליון דולר) של ברנדון הייוורד. אחת האפשרויות המוזכרות היא העברת הייוורד לקליפרס, שתשלח אותו לקבוצה שלישית על מנת למצוא מחליף לדיאנדרה ג'ורדן.

הקאבס מעוניינים לצרף את דייויד ווסט, שמצדו רוצה לעזוב את אינדיאנה לטובת סיכוי לטבעת. ווסט הסביר בשבוע שעבר מדוע בחר לוותר על חוזהו בסך 12.6 מיליון דולר בפייסרס, והודה שהוא רוצה לשחק בקבוצה שתיאבק על התואר. גם סן אנטוניו, וושינגטון וגולדן סטייט הוזכרו כמתעניינות בווסט, אבל כרגע נראה שסן אנטוניו היא המועמדת העדיפה לזכות בשירותיו.

עוד באותו נושא

איך ההתפחויות בשוק ההעברות ב-NBA ישפיעו על קליבלנד?

לכתבה המלאה
קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול דייויד ווסט אינדיאנה פייסרס. AP
ישתפו פעולה בקו הקדמי של הקאבס? ווסט עם לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully