וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטיסטיקה מראה: באיירן מינכן - ארסנל, מנצ'סטר סיטי - דורטמונד

הגרלת שלב שמינית גמר ליגת האלופות תתקיים רק ביום שני, אבל בינתיים הסטטיסטיקאים חישבו את הסיכויים למפגשים השונים. 25 אחוז שנקבל שחזור שנה שלישית ברציפות בין הבווארים לתותחנים. לצ'לסי סיכוי גדול להתמודד נגד לברקוזן

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל מופל על ידי דנטה שחקן באיירן מינכן, פרנק ריברי משקיף. Matthias Schrader, AP
שוב ארסנל תיפול בשמינית? המפגש מהשנה שעברה/AP, Matthias Schrader

איך יראה שלב שמינית הגמר בליגת האלופות? באנגליה כבר מנתחים את הסיכויים לשלב הבא בצ'מפיונס על פי המגבלות הקיימות במפעל שעל פיהן שתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיות מוגרלות וכך גם לגבי שתי קבוצות ששיחקו יחד בשלב הבתים. ההגרלה אמנם תתקיים רק ביום שני, אבל בינתיים מתפרסמים הסיכויים לכל סוגי המפגשים.

כך למשל מתברר כי יש לא פחות מ-25 אחוז סיכוי שנקבל שחזור שנה שלישית ברציפות של המפגש המסקרן בין באיירן מינכן לארסנל. כזכור, בשני המקרים הקודמים, הבווארים עלו לרבע הגמר על חשבון התותחנים האומללים. לבאיירן, אגב, יש גם 21 אחוז שהקבוצה של פפ גווארדיולה, שסיימה בראש הבית שלה, תתמודד נגד פריס סן ז'רמן ו-18 אחוז סיכוי למפגש עם מונאקו.

גל אלימות בספרד: שני אוהדים של פ.ס.ז' נדקרו בברצלונה

ג'ו הארט: "האמנו בעצמנו, לא זוכים בשתי אליפויות בקלות, יש לנו אופי"

זמן של מספרים: השיאים של שלב הבתים בליגת האלופות

טבלת סיכויים לשלב שמינית גמר ליגת האלופות. דיילי מייל, צילום מסך
טבלת הסיכויים המלאה/צילום מסך, דיילי מייל

ואיזה עוד מפגשים מחכים לנו בסבירות גבוהה? בורוסיה דורטמונד, שסיימה כראש בית, צפויה לפגוש את מנצ'סטר סיטי (25 אחוז) או את פריס סן ז'רמן (21 אחוז). הסיכויים לפגוש את יובנטוס, שחטאר דונייצק ופ.צ. באזל עומדים על 18 אחוז לכל מפגש.

ומי שבעיקר מתעניין לגבי ריאל מדריד וברצלונה, הרי שלפחות במקרה של שתי הספרדיות המצב קצת פחות נחרץ. הבלאנקוס יכולים לפגוש שבע מתוך שמונה היריבות האפשריות (כולן חוץ מבאזל): 14 אחוז לארסנל, 19 אחוז לשאלקה, 11 אחוז ליובנטוס, 13 אחוז לפ.ס.ז', 11 אחוז לשחטאר, 14 אחוז לסיטי ו-18 אחוז ללברקוזן. הקטלאנים לא יוכלו לפגוש את פ.ס.ז' בגלל המפגש איתם בסיבוב הראשון מה שמותיר את תמונת הסיכויים כך: 15 אחוז מול ארסנל, 19 אחוז מול שאלקה, 11 אחוז נגד יובנטוס, 11 אחוז שחטאר, 11 אחוז באזל, 15 אחוז סיטי ו-18 אחוז לברקוזן.

ואת מי יפגשו ז'וזה מוריניו וצ'לסי בניסיון להעפיל לרבע הגמר? הסיכויים הכי גבוהים הם שהבלוז יתמודדו מול לברקוזן - לא פחות מ-29 אחוז. יתר האפשרויות: 19 אחוז לפריס סן ז'רמן, 18 אחוז לשחטאר, ו-17 אחוז ליובנטוס ולבאזל. עוד מפגש בסיכוי גבוה: מונאקו מול שאלקה ב-24 אחוז סבירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully