וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלימות בספרד: שני אוהדים של פ.ס.ז' נדקרו בברצלונה

שתי תקריות אלימות אחרי המשחק בליגת האלופות, פחות משבועיים אחרי הרצח של אוהד דפורטיבו לה קורוניה. משטרת קטאלוניה טוענת שייתכן שאחת התקיפות הייתה ניסיון שוד ולא קשורה לכדורגל

אוהדי פ.ס.ז'. GettyImages
אוהדי פ.ס.ז'/GettyImages

אוהדים של פ.ס.ז' נדקרו אמש (רביעי) בשתי תקריות שונות בברצלונה. אלופת צרפת הפסידה 3:1 לקבוצה המקומית במחזור האחרון של בית ו' של ליגת האלופות וחלק מהאוהדים שליוו אותה הותקפו. משטרת קטאלוניה הודיעה היום שהנדקרים נפגעו בסביבת אצטדיון קאמפ נואו ושהם הובהלו לבית החולים לקבלת טיפול.

שתי התקריות אירעו סמוך ל-23:00 שעון מקומי, כלומר אחרי שהמשחק הסתיים. על פי הודעת המשטרה, בתקרית ראשונה "אזרח צרפתי נדקר על ידי שני אנשים לבושים בגדים כהים שהיו רעולי פנים". בתקרית השנייה הותקפו שלושה אוהדים, אחד מהם בסכין. "המשטרה פועלת לבירור כל הנסיבות והאירועים, ולמעצר האחראים", נכתב בהודעה הרשמית. דובר מעם המשטרה הוסיף שייתכן שאחת מהתקיפות לא הייתה קשורה לכדורגל, ושיכול להיות שהיא בעצם הייתה ניסיון שוד.

שתי התקריות האלימות הללו מגיעות פחות משבועיים אחרי שבקטטה אלימה בין אוהדים של אתלטיקו מדריד לאוהדים של דפורטיבו לה קורוניה, נרצח אוהד של הקבוצה מגליסיה. בספרד מקווים שהתקריות האחרונות לא מהוות עדות לכך שהכדורגל המקומי עומד בפני גל אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully