וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף ההפסדים נקטע: קליבלנד ולברון הביסו 74:106 את אורלנדו

לברון ג'יימס שוב להט עם 29 נקודות ו-11 אסיסטים בשלושה רבעים, ההגנה של קליבלנד סוף סוף הופיעה, והקאבס של בלאט דרסו את המג'יק

דייויד בלאט, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
יום-יומיים של שקט. בלאט/AP

מאזן: 7:6

המשחק הבא: בבית נגד וושינגטון, בלילה שבין רביעי וחמישי.

10 משחקים אחרונים: הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס הצטיין עם 29 נקודות (9 מ-17 מהשדה, 9 מ-11 מהעונשין), כולל שיא עונתי של 11 אסיסטים (עם איבוד אחד בלבד), 3 חטיפות ו-4 ריבאונדים. קווין לאב 12 נקודות וקלט 8 ריבאונדים (והוסיף 5 אסיסטים), קיירי אירווינג קלע 12, חילק 4 אסיסטים והוסיף 4 חסימות.

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
יכול לנשום לרווחה. לברון/AP

אחרי שבוע לא קל, שכלל ארבעה הפסדים רצופים, ואחרי ביקורות קשות גם על דייויד בלאט וגם על לברון ג'יימס, קליבלנד הצליחה לצאת מהרצף השלילי ולנצח בבית את אורלנדו 74:106. המג'יק, על אף מאזנם השלילי (10:6), הם לא קבוצה רעה וכבר הוכיחו שהם יכולים להפתיע, אבל הלילה קליבלנד, ובעיקר לברון, התנפלו על היריבה והסתערו על הפרקט החל מהרגע הראשון בניסיון להשכיח את הימים הרעים.

אחרי שבארבעת ההפסדים האחרונים קלע בממוצע 18.5 נקודות ב-41 אחוז מהשדה בלבד (ורשם 4 איבודים למשחק), לברון הראה שהוא הפנים את הביקורות ומהרגע הראשון הגיע לשחק אגרסיבי. אחרי 5:26 דקות בלבד של משחק היו לקינג ג'יימס 11 נקודות ואת הרבע הראשון הוא סיים עם 16 נקודות וארבעה אסיסטים. קליבלנד כבר פתחה פער של 12 וירדה למנוחה בין הרבעים עם יתרון 16:26.

קיירי אירווינג נכנס לעניינים בפתיחת הרבע הבא עם חמש נקודות רצופות והפער כבר צמח ל-16, לפני שלברון חזר מהמנוחה שלו ומיד חילק שני אסיסטים לקווין לאב, שהחל לצבור נקודות אף הוא, כשרק ניקולה ווצ'ביץ' מצליח לייצר משהו עבור המג'יק. אורלנדו ניסתה לצמק מעט לפני ההפסקה, אבל לברון לא התכוון לתת לזה לקרות ולחדרי ההלבשה הקאבס ירדו ביתרון מבטיח, 38:56, כשלג'יימס כבר יש 22 נקודות.

המחצית השנייה כבר הייתה קלילה עבור המארחים, כשאת כל הרבע האחרון לברון מבלה על הספסל בדרך לניצחון ב-32 הפרש. אנדרסון ורז'או הראה שיש לקליבלנד עוד שחקנים מלבד הביג טריו כשהוסיף 14 נקודות, ובשורה חיובית נוספת הייתה שקליבלנד אפשרה לאורלנדו לקלוע 74 נקודות בלבד - שיא שלילי העונה למג'יק, והכי מעט העונה שהקאבס סופגים. אורלנדו, ששיחקה בלי טוביאס האריס (הקלע השני בטיבו בקבוצה), נעצרו אחרי שני ניצחונות חוץ רצופים. ויקטור אולדיפו קלע 22 למפסידים.

עוד באותו נושא

לברון לא קנה את זה מההתחלה: האשליה של דיוויד בלאט בקליבלנד

לכתבה המלאה
אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס, מול ניקולה ווצ'ביץ', אורלנדו מג'יק. AP
יש גם הגנה. ורז'או/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully