וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ג'יימס הוא לא העוגן המנהיגותי שציפו ממנו להיות"

כתב ESPN בריאן ווינדהורסט פרסם מאמר מלא ביקורות כלפי כוכב קליבלנד: "הוא עושה קצת נזק עם המעשים והמילים שלו. בצורה פאסיבית, הוא הוריד מערכו של בלאט עוד לפני מחנה האימונים"

מערכת וואלה!

מתוך המהדורה: אודי הירש מדבר על מעמדו של דיוויד בלאט בקליבלנד

כתב ESPN בריאן ווינדהורסט, שנחשב בעבר לאחד העיתונאים הכי קרובים לקינג ג'יימס, פרסם מאמר מלא ביקורות כלפי כוכב קליבלנד: "הוא עושה קצת נזק עם המעשים והמילים שלו. הוא הוריד מערכו של בלאט עוד לפני מחנה האימונים"

בריאן ווינדהורסט מרשת נחשב בעבר לאחד העיתונאים הכי קרובים ללברון ג'יימס, אולם במאמר שפרסם הערב (שני) ב-ESPN הוא לא חוסך מקינג ג'יימס ביקורת על פתיחת העונה הרעה של הקאבלירס. ממש לא. "לפני שלברון דואג על הבעיות של חבריו לקבוצה, הוא צריך קודם כל לדאוג לעצמו... הוא לא עוזר לקבוצה בתחום חשוב בצורה בלתי רגילה: מנהיגות. אם זה תחום שהוא צריך לדאוג לו קודם כל, זה צריך להיות זה. הוא עושה קצת נזק כרגע עם המעשים והמילים שלו, שלא תואמים את האופי שלו.

"לברון התלונן שהקבוצה שבירה אחרי שאיבדה יתרון 18 מול טורונטו, אבל ג'יימס הוא המנהיג של הקבוצה השבירה הזאת. שפת הגוף שלו היתה גרועה במשחקים שהתפתחו לא טוב וכשהחברים שלו עשו טעויות. זהו ג'יימס שלפעמים לא חזר להגנה מתוך תסכול. זהו ג'יימס שנרדם בהגנה כשהקאבס במהלך תקופות רעות. זהו ג'יימס שאשם באיבודים מגוחכים - יש לו ממוצע של ארבעה למשחק - במהלך רצף ההפסדים של הקאבס.

"זהו ג'יימס שהוריד בערכו של בלאט עם מילים ומעשים אפילו לפני תחילת מחנה האימונים, לא בצורה אגרסיבית, אלא פאסיבית ובהתמדה. בלי ספק, ללברון יש הרבה סיבות להיות לא בטוח ולא מרוצה מהמאמן שלו, אבל הוא לא התנהל בצורה הדרגתית, או כמו ששחקן עם הנסיון שלו היה צריך כדי לעזור לסיטואציה. לברון לא העוגן המנהיגותי שציפו ממנו להיות. לא פלא שהקאבס לפעמים שבירים.

לבקש ממנו כל כך הרבה - להיות הסקורר הכי טוב, למסור, להיות מוטיבטור ומנהיג - זה כמו מוגזם ולעתים לא הוגן. הוא לא תמיד יכול להיות מושלם. אבל זה תפקיד שלברון לא רק הרוויח, אלא בחר לקחת על עצמו. עול הבחירה הזאת משפיע עליו בבירור, והוא למד איזו עבודה קשה זו הולכת להיות. אין מישהו שמתאים יותר לשים הכל על הכתפיים ולהפוך את המצב לחיובי, אבל הוא לא עושה את הטוב ביותר שלו בתחום הזה בינתיים, וזה חשוב יותר מנתונים יבשים כמו אחוזי קליעה.

"בתור התחלה, לברון צריך להוות דוגמא טובה יותר. עם קבוצה ומאמן שמתסכלים אותו עם חוסר הבגרות וחוסר הניסיון שלהם, בתחום הזה הוא יכול לשלוט".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"שפת הגוף שלו היתה גרועה במשחקים שהתפתחו לא טוב וכשהחברים שלו עשו טעויות. זהו ג'יימס שלפעמים לא חזר להגנה מתוך תסכול. זהו ג'יימס שנרדם בהגנה כשהקאבס במהלך תקופות רעות"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully