וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז שוחרר מהנבחרת, חמד ושכטר בתמונת ההרכב

גוטמן נוטה לשחק 4:4:2 מול אנדורה, ביטון עשוי לפתוח לצד נאתכו. החלוץ דיווח על כאבי שיניים, גוטמן: "חבל שהודעת רק עכשיו"

צילום: ענבל מנור, עריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה היום (שבת) בברצלונה לקראת המשחק ביום שני נגד אנדורה. המאמן אלי גוטמן ביטל את אימון הבוקר שתוכנן להתקיים בניקוסיה בשל קוצר הזמן והשעה המאוחרת בה השחקנים הגיעו למלון.

טוטו תמוז שוחרר מסגל הנבחרת, אחרי שהתלונן על כאבי שיניים. החלוץ ימריא מחר בבוקר לרומניה. הסיפור על תמוז התרחש הערב. השחקן שוחח עם ד"ר רוסנובסקי במלון ודיווח על כאבי שיניים. מאורח יותר הוא נקרא לשיחה על ידי גוטמן והודיע לו כי לא נרדם בלילה שלפני בגלל כאבים עזים. על פי גורמים בנבחרת, גוטמן אמר לחלוץ: "חבל שהודעת לי רק עכשיו, אבל אם אתה סובל תטפל בזה", והודיע לאנשי הנבחרת כי לא יוזמן חלוץ אחר. תמוז קיבל טיפול באמצעות אופטלגין ובבוקר ימריא להמשך טיפול דרך הקבוצה.

הנבחרת תלון הלילה בברצלונה ותצא ביום ראשון לאנדורה, שם תקיים אימון מסכם על הדשא הסינטטי. תנאי המגרש באנדורה ומזג האוויר הקר מטרידים את אנשי הנבחרת. אמש, לאחר הניצחון 1:2 על הקפריסאים, אמר גוטמן לשחקניו: "תשמחו, אבל מהר מאוד תשכחו ותחשבו על אנדורה, אם לא ננצח שם לא עשינו כלום".

גוטמן כבר הודיע שיערוך מספר שינויים בהרכב. ערן זהבי שסובב את הקרסול בספק קל. ניר ביטון וטאלב טואטחה מועמדים לפתוח.

כמו כן, המאמן יערוך שינוי גם בחלק הקדמי, וצפוי לפתוח עם שני חלוצים. תומר חמד המריא מוקדם לספרד לשהות לצד אשתו שכבר ילדה בינתיים ויצטרף מחר לחבריו. חמד בתמונת ההרכב יחד עם איתי שכטר, משום שגוטמן נוטה לשנות את השיטה ל-4:4:2. במקרה כזה, ביטון אכן יקבל עדיפות על ייני וישחק במרכז לצד נאתכו.

חאתם עבד אלחמיד, שאושפז לאחר שהתעלף בסיום המשחק, שוחרר מבית החולים, ולא יצא עם הנבחרת לאנדורה אלא ישוב לישראל להמשך בדיקות. בנבחרת דאגו להטיס רופא עם אלחמיד כדי שילווה אותו ארצה.

עדכון ראשון: 15:30

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל (מימין) מאחוריו אייל משומר. AP
אחרי החגיגה בקפריסין, שחקני הנבחרת חייבים להתאפס לפני אנדורה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully