וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום משחק העונה: משיח לא מתחרט, טיבי מהלל את קרלוס

10.2.2014 / 10:16

השופט מנשה משיח ל"תמונת מחזור" על השער הראשון: "בישראל שורקים על כל נגיעה". טיבי מהלל את גרסיה: "נהיה סקורר, ראוי להתחרות על תואר שחקן העונה". אלישע לוי: "נוכל להיאבק עד הסוף". דריקס: "סוזה איכותי, לא כוחות". הכול על ניצחון מכבי תל אביב על הפועל באר שבע

ברני ארדוב

מכבי תל אביב גברה אמש (ראשון) 1:3 על הפועל באר שבע במשחק העונה, והתוכנית "תמונת מחזור" סיכמה את האירועים בעזרת רענן ברנובסקי, דוד רוזנטל, ענבל מנור, איציק יצחקי ואורן יוסיפוביץ שאירחו את פרשן וואלה! ספורט שלום תקווה, איתן טיבי, אלישע לוי, מנשה משיח, אלי דריקס ומאור בוזגלו. אלה עיקרי הדברים.

למשדר הסיכום המלא למשחק העונה

שחקני מכבי תל אביב גל אלברמן, איתן טיבי. ברני ארדוב
"קרלוס הפך לסקורר". טיבי חוגג/ברני ארדוב

בלם מכבי תל אביב איתן טיבי סיפר על התחושות בשורות המנצחת: "לא היו חגיגות יוצאות דופן. חגגנו אולי טיפה קצת יותר, אבל לא משהו מיוחד. הייתה אווירה מדהימה בבלומפילד, אבל זה לא יוצא דופן, כי תמיד האצטדיון מלא. זה רק חלק קטן מהעונה הארוכה הזאת. הפועל באר שבע קבוצה טובה, המיקום שלה בטבלה לא משקר. הם התגוננו טוב, אבל גם אנחנו הגענו להרבה מצבים והחטאנו. זה בסדר, אני מסתפק בניצחון 1:3. היה משחק חשוב, אבל כל משחק הוא חשוב. כשרצים לאליפות, כל משחק צריך לנצח, גם כשאתה משחק פחות טוב". על קרלוס גרסיה: "הוא אדם צנוע ושחקן מצוין. טוב לראות אותו כובש, מגיע לו, אולי נהפוך אותו לחלוץ, הוא נהיה סקורר. שחקן העונה? הוא ראוי להתחרות על התואר הזה".

פרשן וואלה! ספורט שלום תקווה: "המנצח הגדול שלי הוא פאולו סוזה, שהציב מערך מנצח. הוא ניצח את המשחק דרך האמצע, כשאלברמן, ראדי ומיטרוביץ' שלטו באמצע מול הקישור הדי אנמי של באר שבע. הסגל הרחב של מכבי תל אביב יוצר עוצמה, יש לה יתרון גדול בתחום הזה". על ערן זהבי והטענה על "יהירות": "שחקנים כמוהו אסור להגביל, וסוזה נוהג איתו נכון. העובדה היא שערן זהבי לא זז מהרוטציה של סוזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"לא הפסד שעשה לנו נזק". אלישע לוי/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי: "התחושות הן בעיקר אכזבה. באנו למשחק, כשכל הנתונים היו לרעתנו. זה מתחיל בהגנה, כשאיבדנו שלושה שחקנים חשובים, והפתיחה החזקה של מכבי תל אביב. הבעיה התחילה בגול הראשון, ואחר כך כשנשארנו בעשרה שחקנים. אבל אז ראיתי את הקבוצה שלי לא נבהלת, ועשינו מה שמתבקש. השווינו, וזה לא פשוט, אבל לא יכולנו להביא את היכולות ההתקפיות שלנו".

על השיפוט במשחק: "בגול הראשון המספרת של זהבי הייתה מסוכנת, ולדעתי הגול לא חוקי. בשער השני היה פנדל, אבל ראיתי עבירות כאלה שלא מביאות לכרטיס אדום. הגול השלישי היה בנבדל ברור. אבל ברור שמכבי הייתה יותר טובה. עכשיו הובר הצטרף אלינו, ואני מרגיש שהוא מאזן אותנו, כדי שנוכל להיאבק עד הסוף".

על המערך במשחק: "זה הכוח שלנו, ההתקפה, זה הסגנון שלנו, וחשבתי שזה יביא לנו יתרון. אני חושב שראינו שיש לנו קבוצה חזקה מנטלית. קבוצה אחרת יכולה להתפרק. אבל השחקנים שלנו שיחקו כמו שמתבקש, וראיתי קהל שמקבל אותנו יפה. זה לא הפסד שעשה לנו נזק". על הצהרות האליפות: "אין טעם לדבר. ראינו את מכבי מגיעה למשחק בלי יותר מדי הצהרות, ככה צריך. אם נהיה בפלייאוף באותה עמדה, תאמין לי שנדבר אחרת".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
דריקס סבור: "זה לא כוחות"/ברני ארדוב

שחקן העבר אלי דריקס: "נהניתי ממכבי תל אביב, היא שלטה במשחק, גם כשבאר שבע השוותה זה היה בניגוד למהלך המשחק. מכבי היא האלופה המכהנת, האלופה שבדרך, ולא אופתע אם ככה זה יימשך. פאולו סוזה מביא גישה אחרת מהמאמנים הישראלים, הוא איש מקצוע מהטובים שהיו פה. הוא נהנה מתקציב ענק, עם ספסל ארוך ואיכותי, עם סגל עמוק. כל עוד מיטש גולדהאר פה - ונראה שהוא אוהב את מה שהוא עושה, והוא עושה פעולות ארוכות טווח - אני לא רואה שיש קבוצה שיכולה לאיים על מכבי. זה שונה לגמרי מהאליפויות שלנו בשנות ה-90, כי אז התמודדנו מול מכבי חיפה, שהיה לה תקציב לפחות כמו שלנו, ועכשיו זה שונה. היום זה לא כוחות".

השופט מנשה משיח. ברני ארדוב
"באנגליה בכלל לא היו מדברים על זה. אצלנו על כל נגיעה בשחקן שורקים ועוצרים את המשחק. אני נותן לשחקנים לשחק". משיח/ברני ארדוב

שופט המשחק מנשה משיח ניתח את ההחלטות השונוית במחלוקת. על הפנדל והאדום: "מבחינתי דקה ראשונה ודקה 90 זה אותו דבר. כששחקן בדרך לשער, והשחקן האחרון מכשיל אותו מאחור, זה כרטיס אדום. אין פה שום מקום לפרשנות. זו מניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער, זו החוקה.

"בשער הראשון עמדתי בזווית מצוינת. ראיתי את המספרת של זהבי. לא חשבתי שזה מנע משחקן ההגנה להרחיק את הכדור או לנגוח. כשופט, באותו רגע, לא ראיתי סיבה לשרוק לטובת ההגנה. אנחנו כאוהדים רוצים לראות גולים. באנגליה בכלל לא היו מדברים על זה. אצלנו על כל נגיעה בשחקן שורקים ועוצרים את המשחק. אני נותן לשחקנים לשחק. אני רוצה שהמשחק ישטוף.

"בנוגע לשער השלישי, ניתחנו אחרי המשחק, וראינו שאכן יש שחקן בעמדת נבדל. השאלה היא אם הוא הפריע לאג'ידה. לדעתי לא. עובדה שאג'ידה אפילו לא התלונן, אף אחד לא אמר לי כלום. אני מבין את הטענה של אלישע לוי, אבל אנחנו לקחנו את ההחלטה, שלטענתנו היא נכונה.

"לפני המשחק אמרתי לעצמי שאם יש משהו שהוא ספק - אני לא שורק. ידעתי שאם אני שורק לפנדל, זה אם הוא 100 אחוז. אם אני מוציא אדום, זה אם הוא 100 אחוז".

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו מוחלף. ברני ארדוב
"ציפיתי לקבלת פנים כזאת". בוזגלו/ברני ארדוב

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע: "ברור שלא כיף להפסיד. שיחקנו נגד קבוצה טובה, בבית שלה, ולאור שאיך שהתפתח המשחק כל התוכניות השתנו". על קבלת הפנים מאוהדי מכבי: "ציפיתי לזה, ביום שיפסיקו לשרוק לי, אני אהיה מודאג. בכל משחק יש לי אמביציה. גם ככה קשה נגדם, בעשרה שחקנים אפילו יותר. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה, לקראת המשחק הקשה בגביע, יש לנו עוד עונה ארוכה".

העיתונאי השוויצרי פלוריאן ראץ התייחס ליריבה הבאה של מכבי תל אביב, פ.צ באזל: "אני לא חושב שבאזל חושבת יותר מדי על מכבי תל אביב, היא מתרכזת כרגע בעיקר בליגה. העזיבה של מוחמד סלאח משפיעה מאוד על המערך של באזל, הם שינו אותו, הם משחקנים יותר דרך האמצע אחרי שהוא עזב את האגף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully