וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "לא חושב שחלום האליפות מתרחק"

10.2.2014 / 7:32

דווקא אחרי ההפסד במשחק העונה, בבאר שבע החלו לדבר על התואר: "אי אפשר להתכחש יותר". בוזגלו: "מי שתאבד פחות נקודות תזכה". שחקנים ניחמו את אלגרבלי: "הייתה עבירה, לא יודע אם הגיע לי אדום. ההרחקה שלי גמרה את המשחק"

one

בסיום ההפסד אתמול (ראשון) למכבי תל אביב בבלומפילד (3:1), מיהר אליניב ברדה לחדר ההלבשה של הפועל באר שבע ואסף את השחקנים לריצת חימום. עושה רושם שבקבוצה ניסו לקחת את ההפסד בפרופורציות. "אני לא חושב שהחלום מתרחק, היינו בעבר במצב של שש נקודות ממכבי תל אביב", סיפר מאור בוזגלו על התחושות לגבי המשך מאבק האליפות. "גם מכבי וגם אנחנו נאבד נקודות. מי שתאבד פחות תזכה באליפות. מכבי קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו. נשתדל לקחת כמה שיותר נקודות עד הסוף".

ההפתעה הגדולה בדברים שאמר בוזגלו הם שבפעם הראשונה העונה במועדון כבר לא מתכחשים למילה אליפות. "אם היינו מנצחים היום לא יכולנו להתכחש לזה, אז למה שבהפסד נברח מזה?", אמרו שחקנים בסיום וזאת בניגוד לדברים שהשמיע אלישע לוי. מי שזכה למרב תשומת הלב בחדר ההלבשה היה הבלם בן אלגרבלי. השחקנים ניחמו את הבלם, ברדה ניסה לעודד, אבל השחקן נראה מאוכזב מאוד מההרחקה ששינתה את פני המשחק.

צפו במכבי תל אביב מנצחת 1:3 את הפועל באר שבע במשחק העונה

אורן יוסיפוביץ על ג'ורדי קרויף: סימן ההיכר האמיתי של מכבי תל אביב

שלום תקווה על המערך היומרני של אלישע לוי דווקא במשחק העונה

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. ברני ארדוב
ניסו לקחת את ההפסד בפרופורציות. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

"זה היה חוסר ריכוז שלי למאית השניה, לא הייתי צריך לגעת בשחקן, אלא אולי להמשיך ולחלץ בגליץ'", אמר אלגרבלי בסיום. "אבל צריך ללמוד מזה. לא יודע אם הגיע אדום, אבל עבירה הייתה. אני לא חושב שזה יכול להרוס לי, כי אני מאמין בעצמי, יודע שעם הזמן מה שצריך לקרות יקרה. הכל מהשמיים, אלוקים מכוון הכל. כולם תומכים בי ואומרים שזה יכול לקרות לכולם, וזה קרה. אולי זה עניין של חוסר ניסיון, אם הייתי יותר מנוסה הייתי יודע שלא צריך להכשיל. בסך הכל ההרחקה די גמרה לנו את המשחק. לשחק כאן ב-11 שחקנים זה לא פשוט, בטח בעשרה שחקנים. אבל הראנו אופי, לא התפרקנו". חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי נכון היה לפתוח עם גל אראל כבלם ועם דויד הובר כקשר.

"היה צריך יותר ניסיון במשחק הזה, אבל אף אחד לא כועס על בן. אין ספק שההיעדרות של פאיוביץ' ודוידזאדה פגעו בנו במיוחד". סיראז' נאסר שנכנס 22 דקות לסיום שוב נראה מאוכזב בסיום וסירב להתראיין. שחקנים סיפרו כי במהלך המשחק הרבה דויד הובר לצעוק ולנסות לכוון. "הוא לא ציפה לטראומה כזאת בבכורה שלו, אבל עושה רושם שהוא שחקן טוב", אמרו. אגב, שחקנים סיפרו כי קובי דג'אני הופתעו מאוד לאחר שהוחלף בדקה ה-17 בהובר, שמשחק בתפקיד דומה. לוי החליט לעשות שינוי בטענה שהובר מסוגל לעשות יותר הגנה.

ביום שלמחרת התבשרה באר שבע כי תועמד לדין בעקבות זריקת מצת מכיוון יציע אוהדיה לשופט. בסיום המשחק ניסו אוהדים של מכבי תל אביב להתגרות באליניב ברדה ומאור בוזגלו. הקפטן ביקש מהשחקנים להמשיך בריצת החימום ולהתעלם. "לא רצינו להיגרר לפרובוקציות. הפועל באר שבע של העונה חזקה יותר מהכל", הסבירו במועדון. מעל 2,000 אוהדים מאוכזבים נטשו אתמול את אולם "הקונכיה" לאחר ההפסד, והשאירו גם את המנכ"ל אסי רחמים והדוברת ציפורה חלפון מאוכזבים. הקבוצה תשוב להתאמן היום בצהריים, כשאוהדים מתכוונים להגיע למתחם ולעודד את השחקנים. לאחר שריקת הסיום אתמול, אגב, נשארו אוהדים דקות ארוכות מחוץ לכתלי האיצטדיון והפנו קללות לעבר צוות השיפוט. "הם גמרו את משחק העונה עם ההרחקה", אמרו רובם. המיעוט השיב: "אם הייתה הרחקה היה אדום. אין מה לעשות. כנראה שמכבי טובה יותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בן אלגרבלי שחקן הפועל באר שבע המורחק. ברני ארדוב
""זה היה חוסר ריכוז שלי למאית השניה". בן אלגרבלי/ברני ארדוב

"בעשרה שחקנים נלחמנו והשתדלנו להשוות. אם המשחק היה מתפתח אחרת היינו נותנים יותר פייט. נמשיך להילחם. אנחנו לא מוותרים בקלות", המשיך בוזגלו. "טעויות שיפוט? אין הרבה מה להגיד, זה גם לא מתפקידי. זה חלק מהכדורגל. גם אנחנו טועים, גם הם יכולים לטעות. אין הרבה זמן להתאכזב. יש משחק ביום רביעי בגביע". בוזגלו נשאל ממה הוא מתנחם. "האוהדים של באר שבע נהנו היום, הייתה חווית כדורגל. אקח מהמשחק הזה את העידוד, כדורגל קצת פחות. טעויות שיפוט קורות. אם זהבי היה כובש את הפנדל זה היה נגמר רע. באר שבע הוכיחה את עצמה העונה מבחינת אופי ומנטליות. גם בעשרה שחקנים נגד מכבי בבלומפילד, יש אופי. לאלגרבלי אני אומר: תרים את הראש, אתה תהיה אחד הבלמים הטובים בארץ".

כזכור, בתום המשחק אתמול נעצר אוהד הקבוצה לאחר שחשף את איבר מינו למול הקהל, וכן ארבעה מעוכבים, אחד בגין ספסרות ועוד שלושה בגין קטטה והעלבת שוטר. טרם הוחלט מי יובא לדיון בהארכת מעצר אם בכלל. הקשר גל אראל סובב את הקרסול ונמצא בספק למשחק הגביע ברביעי בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully