וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי על השיפוט: "קצת היגיון, זה לא מה שהקהל בא לראות"

9.2.2014 / 22:58

מאמן באר שבע נגד משיח: "לא יודע אם היה פנדל". ברדה: "גאה בכל מי ששיחק, יש לנו קבוצה חזקה". אוהד נעצר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הפסידה הערב (ראשון) 3:1 למכבי תל אביב במשחק העונה וראתה את היריבה מתרחקת ממנה כדי שש נקודות במקום הראשון. הקבוצה מבירת הנגב ספגה שער מוקדם מרגלי ראדה פריצה והסתבכה כפליים בדקה השביעית, אז בן אלגרבלי הורחק. הפסד ראשון לבאר שבע אחרי 14 משחקי ליגה שהגיע למרות שער נהדר של גליינור פלט (34) עם פצצה לחיבורים אחרי שקרלוס גרסיה (45) וברק יצחקי (65) סגרו את הסיפור.

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. ברני ארדוב
האכזבה על הפנים שלהם ברורה לחלוטין. שחקני באר שבע מאוכזבים/ברני ארדוב

בתום המשחק נעצר אוהד אחד של הפועל באר שבע לאחר שחשף את איבר מינו למול הקהל, וכן ארבע מעוכבים, אחד בגין ספסרות ועוד שלושה בגין קטטה והעלבת שוטר. טרם הוחלט מי יובא לדיון בהארכת מעצר אם בכלל. בנושא אחר: גל אראל סובב את הקרסול ונמצא בספק למשחק הגביע ביום רביעי מול הפועל כפר סבא. בסיום המשחק ניגשו שחקני הקבוצה לאלגרבלי וניחמו אותו על ההרחקה.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, התלונן בסיום על השיפוט של מנשה משיח, ואמר: "בגול ראשון עשו לשחקן שלנו מספרת על הפנים והוא מאשר. אחר כך, יכול להיות שהיה פנדל - אבל קצת הגיון, כולם באים לראות כדורגל, תן לנו ליהנות. לשחק בעשרה שחקנים מדקה שמינית נגד מכבי, זה לא מה שהקהל בא לראות, וזה חבל".

המאמן ניסה למצוא גם את נקודות האור, ואמר: "דווקא היום, ראיתי שאנחנו קבוצה חזקה וטובה. לשחק נגד מכבי תל אביב מדקה שמינית בעשרה שחקנים זה קשה, אבל אני גאה בשחקנים שלנו היום. אני מעריך את ההשקעה שלהם ואת הקהל שבא לתמוך בנו, ונלך למשחק הבא. לא דיברנו לפני המשחק על המקום הראשון, ובטח לא נדבר עליו עכשיו. אנחנו צריכים להאמין בכוח שלנו, לשמור על המקום שלנו. אנחנו עושים עונה אדירה ואנחנו רוצים להמשיך ליהנות. לא נבננו לאליפות, אבל אנחנו עושים עונה נהדרת".

לוי נשאל האם גם המשחקים בפלייאוף יהיו משחקי עונה והשיב: "אני מאוד מקווה שכן. כבר היום ראיתי שאנחנו חזקים. יש עוד הרבה משחקים ותהיה ליגה מעניינת". על תרומתם הנמוכה של כמה משחקניו המובילים אמר המאמן: "קשה לשפוט את היכולות של השחקנים בהתקפה כי נשארנו בעשרה שחקנים. זה לא קל לשחק ככה נגד מכבי וזו היתה עיקר הבעיה".

המאמן נשאל האם הוא מסכים שעצם האכזבה מהפסד במשחק עונה זה מראה על קפיצת המדרגה העצומה שעשתה קבוצתו: "כן, אבל בגלל שאנחנו הולכים קדימה אנחנו לא מסתכלים על מה שעשינו. אולי בסוף העונה נתרפק על ההישג הזה. כרגע אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בכל מקרה. נמשיך גם עכשיו לעשות את אותם דברים. אנחנו עם כמעט 80 אחוזי הצלחה ורוצים שהעונה תיגמר בצורה הכי טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ממש לא אהב את השיפוט. אלישע לוי/קובי אליהו

הקפטן אליניב ברדה אמר: "לא קל לבוא לבלומפילד ובדקה השלישית להיות בפיגור, ואחר כך פנדל נגדך, זה משהו שיכול לגמור אותך. אנשים פה גילו אופי והשקיעו, אני גאה בכל מי ששיחק. לא נעים להגיד את זה אחרי הפסד אבל אנשים נתנו את הכל היום. אפשר לראות שאנחנו קבוצה חזקה. שלושה שחקנים צעירים בהגנה, שלושה חילופים מתוך ארבעה, ועמדנו טוב. אלגרבלי ספג אדום ואנחנו תומכים בו, זה חלק מהכדורגל והוא יצבור ניסיון. גם האחרים היו טובים. לאלגרבלי אנחנו אומרים: תרים את הראש, עוד יבואו ימים טובים, אנחנו אחריך. הוא ילמד מהניסיון הזה, אני מבטיח לכם".

מאור בוזגלו סיכם: "אני חושב שהמשחק התפתח בצורה מאוד מאוד רעה מבחינתנו, עד הדקה השביעית היינו בעשרה שחקנים ובפיגור. הם החמיצו את הפנדל, חזרנו, אבל המשחק כולו התפתח לא טוב. הצלחנו להשוות מבעיטה אדירה של פלט, אבל ספגנו שער ממצב נייח דקה לפני ההפסקה. נמשיך הלאה, אין זמן להתאכזב".

אליניב ברדה, דויד הובר שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יגיד לאלגרבלי להרים את הראש. אליניב ברדה עם דויד הובר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully