וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: מריה שראפובה תפגוש את שרה אראני בגמר

הרוסיה דרסה את קביטובה 3:6, 3:6 וחזרה למקום הראשון בעולם. האיטלקיה (21) הדהימה את סטוסור עם 5:7, 6:1, 3:6

משחקי הגמר של טורניר הרולאן גארוס מתקרבים, והיום (חמישי) יצא לדרך שלב חצי הגמר עם משחקי הנשים. הראשון הפגיש בין סמנתה סטסור האוסטרלית (6 בעולם) לשרה אראני האיטלקיה, בסיומו השלימה אראני את הישג השיא בקריירה שלה כשתפסה את הכרטיס הראשון לגמר עם ניצחון מפתיע 5:7, 6:1, 3:6. לאחר מכן דרסה מריה שראפובה את פטרה קביטובה במשחק שהבטיח רבות אך היה חד צדדי לחלוטין עם 3:6, 3:6 שהחזיר את הרוסיה למקום הראשון בעולם.

שרה אראני (21) - סמנתה סטוסור (6) 5:7, 6:1, 3:6

האוסטרלית המנוסה לא שמטה אף מערכה בטורניר עד כה והחזיקה במאזן של 0:5 במפגשים הקודמים בין השתיים, אבל הסנסציה של הרולאן גארוס המשיכה בדהרה כל הדרך עד למעמד השיא של הטורניר.

אחרי שהדיחה את אנה איבנוביץ', סבטלנה קוזנצובה ואנג'ליק קרבר, האיטלקיה המדורגת 21 הדהימה גם את פיינליסטית 2010 ואחרי קרב הפכפך של שעתיים וארבע דקות חגגה ניצחון מרגש, שהחזיר את הטניס האיטלקי למפה שנתיים אחרי שפרנצ'סקה סקיאבונה הדהימה עם זכייה היסטורית בטורניר.

הפתיחה הייתה של אראני, שלא נבהלה מגודל המעמד, למרות שעד השנה היא לא צלחה את הסיבוב השני על החימר בפאריס, וניצחה 5:7 במערכה הראשונה. סטוסור לא התרגשה והגיבה בדומיננטיות מוחלטת במערכה השנייה בה ניצחה 1:6 והייתה בדרכה להשלמת המהפך לפני שאראני לחצה מחדש על הדוושה, החלה לתזז את יריבתה מצד לצד ונעזרה בזריקת המרץ המחודשת שלה כדי לנצח 3:6 ולחגוג את ניצחונה הגדול בקריירה.

מריה שראפובה (2) - פטרה קביטובה (4) 3:6, 3:6

כבר כמעט עשר שנים שמריה שראפובה נמצאת בצמרת עולם הטניס, אבל לגמר הרולאן גארוס היא מעולם לא העפילה עד הערב. אלא שהרוסיה שברה את הנאחס עם תצוגת שיא מרשימה נוספת, שהסתיימה בתוך שעה ו-17 דקות בלבד. הניצחון אף הבטיח לרוסיה את החזרה המיוחלת למקום הראשון בעולם על חשבונה של ויקטוריה אזרנקה.

שראפובה, שניסתה לשבור את בצורת הגרנד סלאמים שלה שנמשכת מאז אוסטרליה 2008 בגמר ווימבלדון אשתקד ונכנעה לקביטובה, הייתה עדיפה בהרבה על הצ'כית הפעם, והסתערה עליה מן הפתיחה. המערכה הראשונה הייתה בשליטה של הרוסיה והוכרעה עם 3:6 בתוך 40 דקות, וגם במערכה השנייה המדורגת רביעית התקשתה בהגשה, ושראפובה שוב השתלטה על המשחק בדרך ל-3:6 נוסף, הפעם בתוך 37 דקות בלבד והשלימה ניצחון מוחץ.

בלוג הרולאן גארוס: מי הדמות המרגשת של חצי הגמר?

תמונת חצאי הגמר לגברים הושלמה

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully