וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצתת בית וגן: החשוד השני שחזר, חשוד נוסף נעצר

החשוד הודה ושחזר את ההצתה, חשוד רביעי מ"לה פמיליה" נעצר. משפחת אחד החשודים: "עשה טעות, לא רצח את רבין"

one

אוהדי בית"ר ירושלים החשוד בהצתת המועדון לפני שבועיים הודה אמש בחשדות המיוחסים לו, והבוקר (חמישי) הוא שחזר את המעשה בפני צוות החקירה המיוחד שהוקם לשם כך במרחב מוריה של משטרת ירושלים. חומר החקירה בעניינם של אליאור מלול וחשוד הנוסף מתן נבון הועבר לפרקליטות המחוז לצורך הגשת כתבי אישום. החשוד השלישי במעשה שנעצר אתמול יובא במהלך היום להארכת מעצרו.

חשוד רביעי מארגון "לה פמיליה" נעצר הלילה ממרכז הארץ. במשטרה בודקים את הקשר שלו להצתה, וכמו כן את הקשר שלו להסתה כנגד השחקנים הצ'צ'נים וארגון קבוצות אוהדים שהפרו בתקופה האחרונה. יש לציין כי החשוד כבר נעצר לחקירה בשבוע שעבר ושוחרר אחרי 24 שעות.

שני אוהדים נעצרו בחשד להצתת משרדי בית"ר י-ם. עומר מירון
שני אוהדים נעצרו בחשד להצתת משרדי בית"ר י-ם/עומר מירון

בני משפחתו של אחד החשודים ביקשו להעביר מסר באמצעות התקשורת ואמרו: "עושים לבן אדם לינץ'. גם אם הוא עשה טעות הוא לא רצח את רבין. הוא בסך הכל עשה טעות שכנראה צריך לשלם עליה אבל יש הד תקשורתי סביב הפרשה כאילו הוא גזען שצריך להיכנס לכלא לעשר שנים וזה ממש לא ככה. אנחנו בטוחים שאם הוא עשה את זה הוא אפילו לא ידע מה יש בחדר הזה וסתם עשה טעות קשה. הוא עבר חיים קשים מאוד ובית"ר הייתה מפלט עבורו. אם הוא עשה טעות והוא צריך לשלם עליה, אבל שיבינו שהעליהום הזה וכל הקריאות להכניס אותו לכלא להרבה שנים עוד יגרמו לו לעשות מעשים שאף אחד לא רוצה אחרי זה על המצפון שלו".

חבריהם ובני משפחותיהם של הנאשמים יצרו קשר בימים האחרונים עם גורמים בבית"ר אך בשלב זה בבית"ר לא מוכנים לשמוע מהם וככל הנראה גם בעתיד. בבית"ר אמרו: "כואב לנו באופן אישי על המשפחות ואף אחד לא רוצה לראות הורים שגידלו ילד או אחים סובלים כל כך במצב הזה אבל הם בחורים בוגרים שידעו מה הם עושים ואנחנו במלחמה נגד התופעה שמאיימת לחסל את בית"ר ירושלים. יש בית משפט ושם יחליטו מה לעשות איתו, אנחנו לא קובעים את העונש".

בפרקליטות יגישו בקרוב כתב אישום כנגד החשודים כאשר מעבר להצתה העובדה כי המעשה בוצע על רקע גזעני הופך את כתב האישום לחמור הרבה יותר. במידה והשופט יקבל את טיעוני הפרקליטות בנוגע לנאשמים הם אכן עשויים לספוג עונש כבד של 18 חודשי מאסר בפועל לפחות וייתכן שאף יותר מזה. במשטרה חזרו והדגישו כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה ועד שלא יגיעו לכל המעורבים לא ישקטו.

בנושא אחר, 8 האוהדים שנתבעים על ידי בית"ר בשל אירועים שונים במהלף השנים עשויים להגיע להסדר עם בית"ר לפיו במקום סכום הכסף אותו יצטרכו לשלם ימירו זאת בהרצאות והדרכת בני נוער בכל הקשור לנושאים הללו. הנושא עשוי לבוא להחלטת הדירקטוריון ביום שישי הקרוב ובמידה ויעבור המהלך צפוי לצאת לפועל כבר בתקופה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully