וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר התלהבו: "סדאייב חלוץ גדול"

20.2.2013 / 18:21

החלוץ הציג יכולה טובה באימון, חבריו התלהבו. בקבוצה רוצים לעודד את רוחם של השחקנים: "נטיס אותם בכדור פורח אם צריך"

one

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) שני אימונים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב בקרית אליעזר. במהלך האימון החלוץ הצ'צ'ני זאור סדאייב שחוזר מפציעה הציג יכולת טובה, מה שהרשים את חבריו לקבוצה. שחקנים בבית"ר אמרו על החלוץ: "אם ככה הוא נראה אחרי שהוא מחלים מפציעה, אז איך הוא שהוא כשיר לחלוטין? הוא טוב בכל האלמנטים של ההתקפה, חלוץ גדול. הוא חייב לפתוח בקרית אליעזר נגד חיפה ויכול לשחק ביחד עם ערן לוי. אנחנו חייבים התקפה חזקה, במיוחד שחן עזריאל לא ישחק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרשים באימונים. סדאייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן אלי כהן עדיין חושש לפתוח עם החלוץ אחרי שלא שיחק תקופה ולא רוצה לחשוף אותו לפציעה ולכן בשלב זה זה הוא צפוי לפתוח על הספסל. דינו שקבורץ יחזור להרכב לאחר שנעדר נגד הפועל חיפה עקב כרטיסים צהובים. המאמן מתלבט בין סטיבן כהן לדומיניק גלאבינה. אופיר קריאף צפוי להשתלב בהרכב יחד עם קובי מויאל ודריו פרננדז על מנת ליצור הרכב אגרסיבי מול הלחץ של מכבי חיפה.

המאמן אלי כהן אמר לשחקנים לקראת חיפה: "שלא תחשבו שחיפה לא תבוא מוכנה. שמעתם את בנאדו אומר להם שבית"ר תבוא אחרת. הם באים מפוקסים לכל משחק וזה הסוד שלהם. תזכרו שמכבי חיפה הייתה במצב שלנו בסיבוב הראשון ותראו לאן היא הגיעה. צריך לגמור עם סדרת משחקים השליליים הזאת ואין משחק שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה כמו משחק בחיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מה יכול לעודד את השחקנים?/אדריאן הרבשטיין

אלי כהן מנסה לגבש את הקבוצה ולהחזיר את השמחה לחדר ההלבשה ומחר ייצאו השחקנים לאתר פיינטבול וייתכן שאף יזכו להרצאה של יועץ מנטאלי ביום חמישי. בבית"ר אמרו: "אם צריך לקחת אותם בכדור פורח כדי לגרום להם להרגיש טוב יותר ולצאת מהמצב הזה, נלך על זה".

בבית"ר מקווים שהעניינים מול עמותת האוהדים יירגעו עד ליום שישי וניתן יהיה לקיים ישיבת דירקטוריון מסודרת ולקבל החלטות מעשיות לגבי העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully