וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חשוד שלישי במעורבות בהצתת בית וגן נעצר

20.2.2013 / 12:40

הקבוצה צפויה לתבוע את שני הנאשמים הראשונים שנעצרו במידה שיורשעו ובמשטרה מעריכים כי בשבוע הקרוב יהיו מעצרים נוספים. "נקווה שהם יישבו בכלא ושהמשטרה תגיע לכל מי שמעורב בזה". עמותת האוהדים עדיין נגד גאידמק

one

בית"ר ירושלים צפויה לתבוע באופן אישי את שני החשודים בהצתת בית וגן במידה שיורשעו. בבית"ר אמרו אמש (שלישי): "נקווה שהם יישבו בכלא ויותר חשוב מכך, שיגיעו לכל מי שהיה מעורב בזה, כי ממה שאנחנו מבינים מדובר לפחות בעוד חמישה אנשים שידעו על זה והם מסוכנים לא פחות. אם לא נעקור את התופעה הזאת מהשורש באמת, המועדון הזה לא יוכל להתקיים". חשוד שלישי נעצר בחשד למעורבות בהצתת המתחם והיום הוא יובא בפני שופט להארכת מעצרו.

במשטרה מעריכים כי בשבוע הקרוב יהיה מעצרים של מספר אוהדים נוספים. במשטרה אומרים שגל המעצרים של אוהדים בשבועות האחרונים נתן להם לא מעט מידע, שהוביל אל החשודים וכי אוהדים נוספים יוזמנו לתשאולים על מנת לאגור כמה שיותר פרטים על ארגון לה פמיליה, על מנת למנוע מצב בו החברים לא יוכלו להתארגן מחדש. "הארגון הזה לא יחזור לפרוח, את זה אנחנו מבטיחים", אמרו במשטרה.

משפחות החשודים ניסו ליצור קשר עם גורמים במועדון, אך נענו בשלילה ובשלב זה בבית"ר לא מוכנים לדבר עם כל מי שקשור לאירועים האחרונים ומשויך לאירגון לה פמיליה. הוראה ברוח דומה הועברה לקבוצה גם מהמשטרה. בבית"ר לא פוסלים אפשרות של הידברות דרך גורמים מתווכים, אבל תנאי הפתיחה שלהם לכל הידברות היא יישור קו מצד האוהדים, מה שלא מאפשר כרגע להתחיל במגעים אמיתיים.

יו?ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שוחח אמש ישירות עם מפכ?ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו ובירך אותו ואת שוטרי משטרת ישראל על העבודה המאומצת והפעילות המבורכת שהביאה ללכידת החשודים בהצתת משרדיה של בית?ר ירושלים. לוזון: ?הנחישות והעבודה ללא ליאות שמשטרת ישראל הפגינה, היא המשך לפעולותיה העקביות והמוצלחות מאז עלה נושא הגזענות לסדר היום. אין לי ספק שבעבודה המשותפת עם משטרת ישראל, ניתן לעקור מהשורש את נגע הגזענות בכדורגל. אני מחזק את ידיו של המפכ?ל, יוחנן דנינו ומברך אותו על המחויבות האישית שלו לעניין. יישר כח. יחד נראה לכולם את ישראל היפה בה קיים רוב מוחץ של מוקיעי גזענות ואלימות?.

החשוד השני בהצתה בבית וגן מובל להארכת מעצר. נועם מושקוביץ
התביעה בדרך. אחד החשודים מובל להארכת מעצרו/נועם מושקוביץ

הקבוצה תערוך ישיבת דירקטוריון ביום שישי הקרוב, כאשר המטרה היא להביא בפני החברים את החלטתו של הבעלים ארקדי גאידמק להמשיך ולתמוך במועדון לעונה נוספת. מלבד זאת, היו"ר איציק קורנפיין מעוניין להעביר להסכמת חברי הדירקטוריון את החתמתו של המאמן אלי כהן לעונה נוספת ואת הארכת חוזיהם של מספר שחקנים בולטים בקבוצה וביניהם אבי ריקן וקובי מויאל.

בשלב זה לא ברור כיצד תנהג עמותת האוהדים, אשר כרגע עומדת על שלה ועשויה לדרוש בישיבה את התנתקותו של גאידמק מהמועדון ואת השארת הסמכויות בידי הדירקטוריון. בעמותה אמרו היום: "גם איציק קורנפיין יודע שזה מה שנכון. עובדה שעד שגאידמק החל להתערב, הצלחנו לשקם את הדברים השנה, האוהדים חזרו למגרשים ובית"ר חזרה להיות מרגשת. כל ההסכם מבוסס על זה שגאידמק בחוץ, אם הוא בפנים, וזאת זכותו, אנחנו לא נהיה שם ולא נגייס כסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. ברני ארדוב
בין גאידמק לעמותה. קורנפיין/ברני ארדוב

בבית"ר ובסביבתו של גאידמק מנסים לראות כיצד להרגיע את הרוחות: "עמותת האוהדים נמצאת בשלבים הראשונים שלה והרבה פעמים פועלת מתוך אמוציות. נקווה שהכל יירגע ונוכל להמשיך בשיתוף הפעולה", אמרו בסביבת הבעלים. גאידמק אמור להודיע לבית"ר על הסכום אותו הוא צפוי להעביר בעונה הבאה, כאשר גם בבית"ר רוצים לראות דברים בפועל, במטרה לבצע פעולות ממשיות לקראת העונה הבאה.

היום חזרה הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה, שייערך ביום ראשון. חן עזריאל לא ישחק, מתוקף הסכם המושאלים של מכבי חיפה ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא אבי ריקן, שנעדר בשבועיים האחרונים עקב פציעה וצבירת כרטיסים צהובים. קובי מויאל צפוי להמשיך לפתוח בהרכב, כאשר אופיר קריאף או ברק משה יפתחו לצידו ודריו פרננדס בקישור האחורי. דינו שקבורץ יחזור להרכב על חשבונו של טל כחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully