וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב ניצחה 69:81 את בודוצ'נוסט

יומיים אחרי הניצחון על אפס איסטנבול, הצהובים שיחקו בהילוך ראשון נגד המונטנגרים ושמרו על מאזן מושלם. 15 לג'יימס

מי השחקן האהוד במכבי תל אביב העונה?

מכבי תל אביב כבר התחילה להתרגל למסגרת של שלושה מפעלים בשבוע, אבל דווקא בשבועיים האחרונים היא חזרה להתמודד בשתי מסגרות. יומיים בלבד אחרי הניצחון הגדול על אפס איסטנבול, היא המשיכה הערב (שבת) לעוד משחק בליגה האדריאטית, ולאחר תצוגה לא ממש משכנעת שנבעה לא מעט מהעייפות, היא ניצחה 69:81 את בודוצ'נוסט, ושמרה על מאזן מושלם של שישה ניצחונות משישה משחקים.

דיוויד בלאט הלך על ניסויים עם החמישייה שפתח, כשהעדיף לתת הזדמנות לקית' לנגפורד, גיא פניני ויוגב אוחיון, אבל מהר מאוד ראה את היריבה המונטנגרית, שבניגוד לשאר היריבות שפגשה עד עכשיו מכבי תל אביב במפעל, צועדת ביתרון. בלאט זרק לפרקט את התותחים הכבדים, כלומר את ג'ורדן פארמר וליאור אליהו, וראה את הקבוצה שלו חוזרת מצוין. אלא שהצהובים החלו ללחוץ על הגז רק בשלהי הרבע השלישי, ועם משחק טוב יחסית של שון ג'יימס (15 נקודות ושמונה ריבאונדים) היא הכניעה את המארחים. השבוע הצהובים לא משחקים בליגת העל, מה שמאפשר להם להתכונן כראוי למשחק מול שרלרואה ביורוליג ביום חמישי.

מהלך המשחק

דיוויד בלאט פתח בחמישייה עם יוגב אוחיון, גיא פניני, קית' לנגפורד, דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס. אחרי שלושה נסיונות כושלים מחוץ לקשת, דווקא בודוצ'נוסט עלתה ליתרון ראשונה, אבל פניני צלף והיה חתום על השלשה הראשונה במשחק. ג'ורדן פארמר ותיאו פפאלוקאס נקראו לפרקט אחרי שהמונטנגרים המשיכו לשמור על היתרון בזמן שמרקו פופוביץ' הציג יכולת טובה. שון ג'יימס וטל בורשטיין קלעו סלים קלים שהורידו ל-17:16 בסיום הרבע.

ליאור אליהו העניק יתרון ראשון לצהובים, שעלו בכחול (21:19). המאמן דיאן ראדוניץ' הזעיק פסק זמן, אבל מכבי תל אביב המשיכה לרוץ קדימה עם אליהו שהשאיר את ההגנה של בודוצ'נוסט מתוסכלת. אלא שבשלב הזה, בודוצ'נוסט חזרה למשחק עם סדומיר ויטקובאץ הסרבי הוריד את הפער לשתיים (27:25) אחרי מהלך מצוין, והשאיר לנו משחק מותח. בויאן דובלייביץ' התחיל ללהוט מתחת לסל ואחרי שסופו ביצע עוד עבירה, המונטנגרים חזרו ליתרון 29:30, ושמרו עליו, אך סמית' הוריד את מכבי תל אביב להפסקה עם 34:35.

דווין סמית' פתח מצוין את הרבע השלישי וצלף שלשה, כשיחד עם מתפרצת של ג'יימס מכבי תל אביב עלתה ל-36:41. אלא שהמונטנגרים ממש לא הרימו ידיים, והחלו בנדנדה של חילופי יתרון עם הצהובים, כשניקולה ווצ'ביץ' שמר את המארחים בתמונה. מנגד, ג'יימס הצעיד את מכבי תל אביב בדקות הללו. שחורציאניטיס נקלע לבעיית עבירות מוקדמת ואיבד כדורים, כשבודצ'נוסט ניצלה ריפיון בהגנה הצהובה. דווקא בלעדי שחורציאניטיס סמית' הריץ את מכבי תל אביב ליתרון תשע, ומכבי תל אביב ירדה בסיום הרבע ב-50:57.

פארמר פתח את הרבע האחרון עם נקודות קלות ויחד עם פארמר מכבי תל אביב ברחה ל-52:61. מרקו פופוביץ' החזיר את התקווה למארחים עם שלשה חשובה. פארמר לא ויתר, והמשיך להצעיד את מכבי תל אביב בניסיון למצוא יתרון בטוח אחרי שהחזיר עם שלשה. אחרי בריחה של מכבי תל אביב לפער דו ספרתי, בודוצ'נוסט ניסתה שוב לקזז בפער והורידה לשמונה בלבד כשנותרו שתי דקות לסיום. אחרי פסק זמן, שלשה של סמית' חיסלה את הסיכויים של המארחים לחזור, ומכבי תל אביב ניצחה 69:81.

סטטיסטיקה

לבודוצ'נוסט: סדומיר ויטקובאץ 14 (7 ריבאונדים), ניקולה ווצ'ביץ' 13 (7 ריבאונדים), בויאן דובלייביץ' 10, בויאן קרסטוביץ' (5 אסיסטים) וג'רמיין אנדרסון 9 כל אחד, אלכסה פופוביץ' 6, ניקולה איבנוביץ' ומרקו פופוביץ' 4 כל אחד,

למכבי תל אביב: שון ג'יימס 15 נקודות (8 ריבאונדים), ג'ורדן פארמר 14, דווין סמית' 13, גיא פניני, ליאור אליהו וקית' לנגפורד 9 כל אחד, סופוקליס שחורציאניטיס 6 (7 ריבאונדים), תיאו פפאלוקאס 4, טל בורשטיין 2. שיחק ולא קלע: יוגב אוחיון.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

הבלוג של גרינוולד מחמיא לדיוויד בלאט

במכבי נותנים אמון בקית' לנגפורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully