וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "מקווים שלנגפורד ייכנס לעניינים אם פארמר יעזוב"

11.11.2011 / 11:48

מנכ"ל מכבי ת"א התמוגג מכוכב ה-NBA ומהיכולת של הקבוצה עד כה: "לא חדש לנו שתקציב גבוה הוא לא המדד להצלחה"

מכבי תל אביב התעוררה לבוקר שמח במיוחד, אחרי שגברה על אפס איסטנבול 72:79 אמש (חמישי) ועשתה צעד גדול אל עבר פסגת בית ג' ביורוליג. היום בצהריים תמריא האלופה הישראלית למונטנגרו, לקראת משחק הליגה האדריאטית בשבת מול בודצ'נוסט. למרות החששות, הביקור של הצהובים בטורקיה עבר בשקט יחסי, כפי שאישר גם מנכ"ל הקבוצה דני פדרמן בשיחה עם וואלה! ספורט: "ברמת האווירה, היתה אווירה מדהימה. אם לא היינו יודעים שאנחנו בטורקיה, לא היינו מרגישים שזו טורקיה. סידורי הביטחון היו מצוינים ולא הורגשה אווירה עוינת".

פדרמן נהנה בשבועות האחרונים מהיכולת של ג'ורדן פארמר, אך גם המנכ"ל יודע כי ימיו של הכוכב האמריקאי בתל אביב עלולים להיות ספורים. "מה כבר אפשר להגיד? צריך ליהנות מפארמר כל עוד אפשר. אולם עד כמה שג'ורדן דומיננטי ועד כמה שהוא טוב, אנחנו מאוד משתדלים ליצור מצב שמכבי לא תהיה תלויה בו", אמר פדרמן. "אנחנו מנסים ליצור איזון ואני חושב שהעובדה שאנחנו משחקים בשלוש מסגרות מאפשרת לנו לחלק את הדקות ולתת לאחרים להרגיש ולדעת שהם יכולים לתת גם אם פארמר לא יישאר. אנחנו לא מתעסקים בזה ביום-יום, אבל כן מחפשים אלטרנטיבות ומנסים לבחון איפה שחקנים אחרים יכולים לקחת יותר. אנחנו מקווים שאם פארמר אכן יעזוב, קית' לנגפורד ייכנס לעניינים וחסרונו של ג'ורדן יורגש פחות".

על הניצחון המרשים מול הטורקים אמר פדרמן: "האמת שזה ניצחון ענק שנותן לנו יתרון על פניהם. השחקנים שיחקו ממש כמו גברים, לא היו לחוצים. הובלנו לאורך כל המשחק והראנו עדיפות עליהם. הגיע לנו לנצח אתמול. הכל עוד פתוח, כל הקבוצות באותה רמה. ריאל מדריד הפסידה לפרטיזן, אבל אין ספק שהניצחונות האחרונים מורידים מאוד את סף הלחץ".

את שני הנצחונות האחרונים שלה (על ריאל מדריד ואפס איסטנבול) מכבי תל אביב השיגה מול קבוצות עתירות תקציב, דבר שמשמח מאוד את המנכ"ל: "זה לא חדש לנו שתקציב גבוה הוא לא המדד להצלחה של קבוצה, גם בעונה שעברה ראינו את זה. הגענו לפיינל פור עם תקציב נמוך משמעותית מקבוצות אחרות. אני חושב שעם עבודה מאוד קשה, כמו שהצוות המקצועי עושה ומבצע כשמתחיל מהקיץ - והכנות נכונות, ולקיחת החלטות שקולות ולא בצורה נסערת - זה לא פחות חשוב מגובה התקציב. לא רק כסף תורם להצלחות".

פז חסדאי חושש מהיום בו ג'ורדן פארמר יעזוב

דיוויד בלאט: "טל בורשטיין היה ה-MVP של המשחק"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully