וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "טל בורשטיין נראה כמו קפטן, הוא היה ה-MVP"

10.11.2011 / 22:10

מאמן מכבי תל אביב שפע מחמאות לגארד הוותיק שהצטיין מול אפס: "זה ניצחון קריטי". הקפטן עצמו הוסיף: "מרגיש מצוין"

זה הלך קשה, לא היה נקי מטעויות, אבל בסופו של דבר מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון שלישי בארבעה משחקי יורוליג, כשניצחה 72:79 את אפס איסטנבול במשחק החוץ הקשה. למכבי תל אביב, כאמור, זה ניצחון שלישי העונה ביורוליג, והראשון מחוץ להיכל הספורט ביד אליהו. אין ספק שהניצחון הזה ייתן לדיוויד בלאט ושחקניו דחיפה משמעותית במאבק על המקום הראשון בבית.

דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "היה משחק קשה מאוד. זה ניצחון מאוד חשוב שלנו, וכל הכבוד לכל השחקנים שידעו להתעלות ברגעים החשובים ולא נשברו בשום שלב. שיחקנו נגד פילזן בלי טרנס קינסי וזכינו מההפקר. החבר'ה ניצחו כל רבע - פעם בנקודה, פעם בשתיים - וזה אומר ששמנו לב לפרטים. התאמנו בצורה יוצאת מן הכלל השבוע והיה לנו את הכוח בסוף. לא שיחקנו מושלם כמו בשבוע שעבר מול ריאל אבל אי אפשר לצפות מאיתנו ליכולת כזו כל שבוע, גם הרבה יותר קשה לעשות זאת בחוץ, במגרש קשה ובלי הקהל התומך שלנו, אבל ניצלנו את ההזדמנויות וזכינו בניצחון הקריטי הזה בצדק. רוב המשחק שמרנו יוצא מהכלל וזה הביא לנו את הניצחון".

בלאט גם שפע מחמאות לטל בורשטיין, ששיחק הערב 25 דקות בהן תרם 7 נקודות ו-7 ריבאונדים: "טל נראה כמו קפטן. בליגה הוא היה יוצא מן הכלל ובאימונים השבוע הוא היה טוב. אם למישהו יש זכות להתלונן זה לטל כי הוא לא משחק מספיק, אבל הוא לא אמר כלום והמשיך לעבוד. הוא היה ה-MVP הערב בעיני".

טל בורשטיין עצמו הוסיף בסיום: "זה ניצחון חוץ מאוד חשוב במגרש שקשה לפתח בו את המשחק הרגיל שלך ועוד יותר קשה לנצח, לכן אנחנו מאוד שמחים מההישג. אולי לא שיחקנו את הכדורסל הכי יפה בעולם אבל השגנו את המטרה והניצחון הוא מעל הכל". על היכולת המצוינת שלו עצמו אמר הקפטן: "אני מרגיש מצוין, מתאמן חזק, היום המאמן נתן לי הרבה דקות והזדמנות להתבטא ואני שמח שיכולתי לעזור. לגבי הביטחון, הכל כאן היה מסודר ועבר בצורה שקטה, לא הרגשנו שום איום".

דייויד בלו, שנמצא בכושר מצוין ובלט גם הערב, סיכם: "ניצחון גדול שלנו, זה משחק מפתח בקרב על העלייה לטופ 16 והמיקום הסופי בבית המסובך שלנו. היו הרבה ריצות לשתי הקבוצות, סבלנו קצת מעליות וירידות במהלך המשחק אבל כל הזמן הקפדנו לשמור חזק בהגנה, שיחקנו עם המון נחישות ולהט וזה הביא לנו את הניצחון. לגביי, אני מרגיש פיזית טוב מתמיד וזה עוזר לי לנוע טוב יותר וגם לחדור לסל בנוסף לקליעות מבחוץ. האמת שאני משקיע המון בהגנה וזה עוזר לי לשקט הנפשי בהתקפה, הכל מתחיל בהגנה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי היה מאושר גם הוא: "הקבוצה הראתה אופי נהדר עם ניצחון החוץ הזה. גם כשהטורקים הישוו והפעילו עלינו לחץ, לא איבדנו את העשתונות וזה ראוי להערכה. כל המשחק נלחמנו ושיחקנו כדי לנצח, וזה בדיוק מה שקרה בסוף. סידורי האבטחה היו מצויינים והכל עבר בשלום עד לרגע זה ואני מקווה שכך יישאר עד שנעזוב את טורקיה".

מנגד, מיותר לציין כי האכזבה בקבוצה הטורקית היתה רבה, לאחר שאפס הפסידה גם את משחק הבית השני שלה העונה במפעל. "לצערי הפסדנו גם את משחק הבית הזה, אבל אי אפשר להשוות אותו להפסד שלנו לשרלרואה", אמר מאמן הקבוצה אופוק סאריצ'ה. "הרצון שלנו לנצח היה טוב הערב, אבל היינו חייבים להיות יותר רגועים בדקה האחרונה". על המשחק המשוגע של כוכבו סאשה וויאצ'יץ' בדקה האחרונה הוסיף המאמן: "טעויות כאלה יכולות לקרות לסקוררים כמוהו".

עמרי כספי צפוי לחתום במכבי תל אביב בימים הקרובים

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully