וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גימיק: דור פרץ תורגל כחלוץ גם באימון המסכם לסוסיאדד

23.10.2024 / 17:24

הקשר עשוי לעלות בחוד נגד הבאסקים כאשר מדמון ודוידה לצדו באגפים בהיעדרו של זהבי החולה, תורג'מן צפוי לעלות מהספסל. ואן אובריים בתמונת ההרכב לצד סיסוקו (ה', 19:45, ספורט4)

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) בצהריים לבלגרד לקראת המחזור השלישי בליגה האירופית נגד ריאל סוסיאדד (חמישי, 19:45, ספורט4) ולמעשה כמעט סיימה את הכנותיה למפגש עם הבאסקים, לאור החלטת המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לקיים אימון מסכם בקרית שלום לפני הטיסה ולא באצטדיונה של פרטיזן, שהפך לביתה של אלופת ישראל בזירה האירופית. בהמשך הערב תקיים מכבי ת"א את מסיבת העיתונאים.

כפי שפרסמנו, ערן זהבי החולה לא יצא למשחק ונשאר בארץ, אולם לסגל חזר דור תורג'מן שנפגע עוד במחזור הפתיחה של המפעל נגד בראגה. עם זאת, גם הבוקר בקרית שלום באימון המסכם לפני המשחק מחר מול ריאל סוסיאדד, הציב לאזטיץ' את דור פרץ בעמדה מאוד קדמית לצד אלעד מדמון, שהיה בצד שמאל כמו מול ספורטינג בראגה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים: גבי קניקובסקי, יוריס ואן אובריים, רז שלמה, דור פרץ. ברני ארדוב
ואן אובריים בתמונת ההרכב גם כן, לצד סיסוקו/ברני ארדוב

לאזטיץ' רוצה לעבות את האמצע עם יוריס ואן אובריים ואיסוף סיסוקו ולשחק עם גבי קניקובסקי יותר קדימה. דור תורג'מן, שחזר והתאמן בצורה מלאה, גילה יכולת טובה ואמור לעלות מהספסל. קו ההגנה ממשחק העונה מול מכבי חיפה אמור להישמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבי הקבוצות

במחזור הבא בליגה האירופית תתארח מכבי תל אביב אצל אייאקס באמסטרדם (7.10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully