וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבן לי לא צפוי להגיע עם מכבי תל אביב למשחק נגד גלבוע/גליל

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 12:29

הגארד האמריקאי שהצטיין נגד אנאדולו אפס אמור להישאר נכון לעכשיו בבלגרד ולהצטרף לקבוצה למשחקי היורוליג, כשהנושא דובר במהלך המגעים עמו. ייתכן שגם ריברו שוב לא יחזור. מכבי תשחק פעם נוספת עם שני זרים בלבד?

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

מכבי תל אביב ואוהדיה ממשיכים להתלהב גם הבוקר (רביעי) מההופעה הנהדרת של סייבן לי בבכורה שלו במדים הצהובים, אחרי שערך פחות מאימון מלא אחד עם הקבוצה, ובכל זאת הוביל את הקבוצה לניצחון מפתיע על אנאדולו אפס 91:93, כשהוא קולע 23 נקודות. אבל מסתמן כי מי מאוהדי מכבי שרוצה לראות את לי מעבר למסך הטלוויזיה, יצטרך בתקופה הקרובה להגיע למשחקי הקבוצה ביורוליג בבלגרד או ברחבי אירופה.

נכון לרגע זה, ואם לא יחול שינוי משמעותי, לי לא אמור לשוב בסוף השבוע עם מכבי למשחק הליגה נגד גלבוע/גליל בבאר שבע, ונראה כי מכבי תופיע שוב בסגל עם שני שחקנים זרים בלבד - ליוואי רנדולף וג'יילן הורד, כשגם חסיאל ריברו עדיין לא אמור לחזור. במשא ומתן עם לי על הגעתו למכבי הסביר השחקן את החששות שלו מהסיטואציה בישראל, ובמכבי לא מפעילים לחץ או מכריחים את הזרים לשוב ארצה בניגוד לרצונם. במועדון מקווים כי אם המצב בישראל ישתפר בתקופה הקרובה, או שלי יבין כי אין סכנה בהגעה ארצה, הוא יגיע גם למשחקי הליגה.

סייבן לי, מכבי תל אביב. ג'ורג'יה קוסטיץ', אתר רשמי
אפשר להבין את החשש. סייבן/אתר רשמי, ג'ורג'יה קוסטיץ'

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הצהובים יצטרכו לקבל החלטה כיצד לנהוג לקראת משחק היורוליג הבא שלהם אחרי גלבוע, נגד ז'לגיריס קובנה בליטא בחמישי ה-24 באוקטובר. קיימת אפשרות כי הצהובים ייצאו ביום שלאחר המשחק בבאר שבע בחזרה לבלגרד כדי לקיים אימונים סדירים בסגל מלא יותר ולאפשר ללי להכיר את הקבוצה יותר ולהכניסו לתוך המערכת.

כזכור, מכבי הייתה בין הקבוצות הראשונות שאיבדה שחקן בשל המצב הביטחוני העונה, לאחר שבשבוע שעבר ג'ורדן לויד סירב לשוב ארצה ושוחרר למונאקו תמורת פיצוי כספי. הצהובים חזרו למשחק נגד נס ציונה עם ארבעה זרים, אלא שרוקאס יוקובאיטיס נפצע ושבר את האגודל ביד, ואילו במועדון בחרו בשלב זה לא לרשום את אלפא קאבה שאמור לעזוב בעוד מספר שבועות.

במכבי הסבירו בימים האחרונים שהמצב של הזרים שלהם שונה מהמצב של הקבוצות האחרות המשחקות באירופה, שכן השחקנים של הצהובים היו היחידים שהיו בעת המתקפה האיראנית בישראל, וחוו אותה על בשרם. בזמן המתקפה שחקני הפועל תל אביב, מכבי רמת גן, הפועל חולון והפועל ירושלים היו בחו"ל. רוב שחקני הפועל תל אביב בחרו בתחילה אחרי המתקפה לא לשוב ארצה, ולאחר מכן התרצו והגיעו, וגם ברמת גן היו זרים שבחרו לא לשוב ולאחר מכן הגיעו, אך הם לא היו עדים לסיטואציה המלחיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully