וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס, ים מדר וריאל מדריד: ערב שלישי עמוס ביורוליג

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 16:35

אלופת אירופה תתארח למשחק "קצוות" אצל פריז, רכז באיירן מינכן יתארח אצל האקסית מבלגרד, הבלאנקוס ינסו להסתדר ללא קמפאסו, גם אולימפיאקוס בפעולה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

שבוע היורוליג הכפול ייצא לדרך ביום שלישי עם המחזור השלישי שיספק לא פחות משבעה משחקים בנוסף למשחק של מכבי תל אביב מול אנאדולו. ריאל מדריד תנסה לצאת מהמשבר שלה עם משחק חוץ מול באסקוניה, אולימפיאקוס החזקה תארח את מילאנו, פנרבחצ'ה את הכוכב האדום ופנאתינייקוס אלופת אירופה תתארח אצל פריז. ים מדר יתארח עם באיירן מינכן אצל האקסית פרטיזן בלגרד

לורנזו בראון, פנאתינייקוס. Stefanos Kyriazis/NurPhoto, GettyImages
משחק נוח על הנייר בפריז. לורנזו בראון/GettyImages, Stefanos Kyriazis/NurPhoto

פנרבחצה - הכוכב האדום (20:45)

הפציעה של סקוטי ווילבקין במשחק הראשון של העונה לא עצרה את פנרבחצ'ה, שמגיעה למשחק הזה במצב רוח מצוין אחרי ניצחונות על אולימפיאקוס ואנאדולו אפס בדרבי. הכוכב מנגד פתחה גם היא את הקמפיין עם שני ניצחונות מרשימים פחות מול פריז ובאסקוניה, אבל בשלושת המפגשים האחרונים הפתיעה את הטורקים, כולל 76:85 באיסטנבול אשתקד.

אולימפיאקוס - מילאנו (21:15)

אולימפיאקוס בנתה סגל חלומי בקיץ במיוחד לאחר החזרתו של סאשה וזנקוב והחתמתו של אוון פורנייה הצרפתי. זה נפתח עם הפסד כואב אצל אולימפיאקוס, אך במחזור הקודם הקבוצה ניצחה לראשונה את ז'לגיריס. כך או כך, הקבוצה עדיין לא משכנעת ואת זה אפשר לומר גם על המאכזבים הקבועים מאיטליה, שניצחו בקושי את פריז במחזור הקודם בביתם אחרי שהיו בפיגור לאורך רוב המשחק. אולימפיאקוס ניצחה את כל חמשת המפגשים הקודמים ביוון וגם הפעם זו תהיה הפתעה אם זה לא יקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס מול שחקן באיירן מינכן ים מדר. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
יזכה לקבלת פנים חמה בבלגרד? ים מדר מול מכבי תל אביב/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

באסקוניה - ריאל מדריד (21:15)

אחרי שאיבדה את תוארה כאלופת אירופה אשתקד, הקבוצה ממדריד פתחה בצורה רעה מאוד את העונה ולאחר ההפסד לבילבאו בליגה התברר לקבוצה שפקונדו קמפאסו, הכוכב הגדול שהושעה לאחר ההפסד לבאיירן מינכן, ייעדר מהמשחק הקשה הזה בוויטוריה. ריאל כבר סוחבת הפסד למינכן וגירדה ניצחון על פרטיזן בלגרד כמו גם יריבתה. הפעם, ללא רכזה במוביל, ניצחון באסקי לא יפתיע איש.

פריז באסקטבול - פנאתינייקוס (21:30)

משחק "קצוות" ביורוליג בין פריז ה"בתולית" בעונת הבכורה שלה לפנאתינייקוס המנוסה ואלופת אירופה הגאה. היוונים זכו להגרלה נוחה מאוד בפתיחת המפעל ואחרי שניצחו את הגרמניות החלשות אלבה ברלין ובאיירן מינכן, הם לא אמורים להתקשות מול טי ג'יי שורטס וחבריו, שהיו בעמדת ניצחון במילאנו אך הפסידו שני משחקים צמודים ומפנטזים על ניצחון בכורה דווקא מול האלופה.

פרטיזן בלגרד - באיירן מינכן (21:45)

הקבוצה של אוברדוביץ' לא ממש הרשימה ביורוליג בעונה שעברה וגם את העונה הזו פתחה רע מאוד עם שני הפסדים לבאסקוניה וריאל מדריד. כעת, מול יריבה הרבה יותר נוחה על הנייר, הסרבים ינסו לנצח את באיירן שבה משחק האקס הישראלי ים מדר. באיירן דווקא מפתיעה לטובה. היא אומנם הפסידה לפנאתינייקוס, אבל הדהימה את ריאל מדריד במחזור הפתיחה והפתיעה גם בעונה שעברה בבלגרד עם 78:79 דרמטי.

וירטוס בולוניה - ז'לגיריס קובנה (21:30)

אלבה ברלין - וילרבאן (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully