וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק בוורלי כיכב, הפועל ת"א הרשימה מול גראן קנאריה ביורוקאפ

האדומים רשמו ניצחון רביעי ברציפות, 66:79 מול הקבוצה הספרדית שהייתה בלתי מנוצחת במפעל, כאשר בוורלי מוביל את החבורה

הפועל תל אביב ממשיכה להתחבר, והערב (שלישי) היא השיגה ניצחון רביעי ברציפות, שללא ספק מהווה הצהרת כוונות. האדומים גברו בצורה מרשימה 66:79 על גראן קנאריה, שעד הערב טרם הפסידה במסגרת בית א' של היורוקאפ, והשיגה ניצחון שהצמיד אותה אל הקבוצה הספרדית בטבלה (לשתיהן מאזן 1:3), והעניק לה עוד ביטחון לקראת המשך העונה, ותחושה שהעסק מתחיל להתחבר.

הקבוצה של סטפנוס דדאס הציגה יכולת מבטיחה משני צדי המגרש, כולל הגנה מצוינת למשך דקות ארוכות, כאשר שוב פטריק בוורלי מראה מנהיגות, עם תרומה משמעותית שהתבטאה גם סטטיסטית, אבל גם בהתלהבות, הקרבה וזינוקים על הפרקט. איש וויינרייט, תומר גינת וברונו קאבוקלו הצטיינו גם הם עם דאבל פיגרס. דדאס שוב קיצר את הרוטציה, כאשר גיא פלטין ונועם יעקב לא משותפים בכלל ועוז בלייזר משחק רק 6 דקות.

הפועל הגבילה את גראן קנאריה על 7 (!) אסיסטים בלבד מול 16 איבודים, כשהספרדים מסיימים עם 31.7 אחוז לשתיים ו-33.3 אחוז לשלוש.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: פטריק בוורלי 15 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות), תומר גינת 14, איש ווינרייט 12, ברונו קאבוקלו 11 (3 מ-9 מהשדה), מרכוס פוסטר 9, ג'ונתן מוטלי 8, בר טימור 6, ג'ו רגלנד 4. עוז בלייזר שיחק (6 דקות) ולא קלע.

הרבו לקלוע לגראן קנאריה: קיילב הומסלי 17, ניקו ברוסינו 12 (5 ריבאונדים). ג'ו תומאסון סיים עם 3 נקודות ו-0 מ-7 מהשדה.

איש וויינרייט, ברונו קאבוקלו, הפועל תל אביב. הפועל "שלמה" תל אביב, אתר רשמי
קרב חשוב. וויינרייט/אתר רשמי, הפועל "שלמה" תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

איש וויינרייט פתח טוב עם 5 הנקודות הראשונות של האדומים, אבל גראן קנאריה פתחה עם הגנה חזקה שהגבילה את הישראלים על 5 נקודות ב-5 דקות ושלשה של הומסלי קבעה 5:8 לספרדים. פטריק בוורלי עם חדירה אגרסיבית קלע 2 מהקו, והחזיר את היתרון להפועל, 10:12 כשנותרו 3 דקות לסיום הרבע.
חטיפה של רגלנד וסל במתפרצת בשניות הסיום של הרבע קבעה 14:16 להפועל בסיומו. הספרדים סיימו את הרבע עם 4 סלי שדה ו-6 איבודי כדור מול ההגנה החזקה של האדומים.

רבע 2

קאבוקלו קלע 5 נקודות רצופות, כולל שתיים מהעונשין בגלל עבירה בלתי ספורטיבית של קונדיט המתוסכל, וקבע 16:21 להפועל תל אביב. האדומים המשיכו לתסכל את יריבתם עם הגנה עיקשת, שקלעו רק 5 נקודות ב-5 הדקות הראשונות, ובוורלי ורגלנד העלו את היתרון ל-19:27, כשנותרו 5 דקות לסיום הרבע, ואילצו את המאמן היריב להזעיק פסק זמן. קצב הנקודות מעט עלה, תומר גינת סיפק סל יפה ואסיסט לוויינרייט, והפער עלה ל-26:35 להפועל. קאבוקלו כבר העלה את היתרון ל-11, אבל ברוסינו קלע שלשה שרק צימקה בסיום, והפועל ירדה להפסקה ביתרון 29:37.

תומר גינת, הפועל תל אביב. הפועל "שלמה" תל אביב, אתר רשמי
הגנה נחושה. גינת והפועל/אתר רשמי, הפועל "שלמה" תל אביב
ברונו קאבוקלו, הפועל תל אביב. הפועל "שלמה" תל אביב, אתר רשמי
דומיננטיות הגנתית. קאבוקלו והפועל/אתר רשמי, הפועל "שלמה" תל אביב

רבע 3

אחרי שהאדומים היו 2 מ-12 מהשלוש, תומר גינת קבר אחת מעבר לקשת, מרכוס פוסטר הוסיף עוד שלשה, והאדומים עלו ליתרון שיא, 36:48 אחרי 4 דקות ברבע. גראן קנאריה נראתה חסרת אונים, פטריק בוורלי השתלט על המשחק משני צדי המגרש, עם הגנה נחושה וזינוקים על הפרקט, אסיסטים - וג'אמפר שלו קבע 38:52 לאדומים. הפועל כבר עלתה ליתרון 18, אבל 5 נקודות רצופות של הספרדים צימקו בסוף הרבע ל-61:48 לטובת הקבוצה של דדאס.

רבע 4

שלשה של בר טימור ושתיים של קאבוקלו העלו את הפועל ליתרון 48:66 בפתיחת הרבע והחזירו לדדאס את היתרון הבטוח. הפועל נראתה מעט מנומנמת והורידה הילוך, שלשה של הומסלי צימקה ל-68:55 עם 5:22 דקות לסיום. דדאס לקח פסק זמן, והחזיר את בוורלי - שקלע מיד שלשה ששוב הגדילה את הפער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully