וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על ההגנה והחילופים: "עמדנו כמו שצריך, וברגע קרסנו"

11.10.2024 / 7:30

תחושות מעורבות בנבחרת לאחר ההפסד 4:1 לצרפת. לצד הטעויות בהגנה והחילופים שהחלישו ("ספגנו שערים קלים מדי"), גאנדלמן ואבו פאני הוכיחו שיש על מי לבנות. מדמון צפוי לקבל דקות מול איטליה, גלוך יעלה הילוך? "חייבים להגיע ליותר מצבים"

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מדבר לאחר ההפסד לאסטוניה/ההתאחדות לכדורגל

תחושות מעורבות בנבחרת ישראל למחרת ההפסד 4:1 לצרפת. בנבחרת אמנם היו מרוצים מהעמידה הטקטית ומהמחוייבות של מרבית השחקנים, אך מנגד התאכזבו מהקלות בה ספגו שערים, בעיקר בדקות הסיום.

עיקר הביקורות הופנו למרכז ההגנה ולטעויות הבלתי מחוייבות שהובילו לשערים. "נכון ששיחקנו נגד צרפת, אבל הייתה תחושה השערים שספגנו היו קלים מדי", הודה שחקן בנבחרת. "ברמות האלה אתה לא יכול להיות רך. מתסכל שכל המשחק עמדנו כמו שצריך, ואז בכמה מהלכים קרסנו".

בקבוצה ידעו בימים האחרונים שהפציעות המרובות מותירות את רן בן שמעון עם חוליית הגנה שונה לגמרי מזו שהוא בונה עליה להמשך. התחושה לאורך השנים בנבחרת היא שממילא הכדורגל הישראלי לא משופע בשחקני הגנה ברמה הגבוהה, וכעת לאור פציעות של שחקנים דוגמת מיגל ויטור, שון גולדברג, רוי רביבו, רז שלמה, אלי דסה ואחרים, נאלץ בן שמעון לאלתר - בידיעה שכהפצועים יחזרו לעצמם, הם יתפסו את המקום בהרכב באופן מיידי.

עומרי גאנדלמן נבחרת ישראל. GettyImages
נקודת אור. גאנדלמן/GettyImages
מתן בלטקסה שחקן נבחרת ישראל נגד צרפת. GettyImages
ההגנה שוב נראתה מבולבלת. בלטקסה ופיינגולד/GettyImages

עוד בנושא

מי שזכה למחמאות היה עומרי גאנדלמן שנמצא בכושר מצויין והצליח להביא את זה לנבחרת. גאנדלמן כבש את השער לזכות נבחרת ישראל ובצוות המקצועי בונים להמשך על הכניסות שלו מהקו האחורי לתוך הרחבה כנשק שישמש את ההתקפה של הנבחרת. גאנדלמן נפצע ולא יעמוד לרשותו של בן שמעון למשחק מול איטליה ביום שני, כשגם רז שלמה שוחרר ממחנה הנבחרת ויחזור לארץ לטיפולים כדי לנסות ולהכשיר עצמו למשחק העונה של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה. מי שצפוי לתפוס את המקום של גאנדלמן בהרכב מול איטליה, הוא דור פרץ שהתחיל אתמול את המשחק על הספסל.

בנבחרת היו כאלה שהעבירו ביקורת על כך שהחילופים החלישו את הנבחרת במקום לחזק אותה. עוד לפני המשחק רן בן שמעון הבהיר באסיפות שהוא מצפה מכל השחקנים להיות מחוייבים לנבחרת גם אם הם פותחים בהרכב וגם אם עולים מהספסל. מלבד גאנדלמן, גם מוחמד אבו פאני זכה למחמאות. בנבחרת החמיאו גם לאוסקר גלוך על הבישול של השער, אך מצפים ממנו להיות מעורב הרבה יותר ולהיות קרוב יותר לאזורים המסוכנים. "נכון שזו נבחרת צרפת, אך אנחנו חייבים להגיע ליותר מצבים מסוכנים", אמרו בנבחרת.

מאמן נבחרת ישראל, רן בן שמעון. רויטרס
החילופים לא עזרו. בן שמעון/רויטרס

לקראת איטליה צפוי בן שמעון לערוך כמה שינויים. אלעד מדמון שהיה מוצהב יחזור לסגל ואמור לקבל דקות.

משחקי יום שני (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully