וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "האווירה לא הכי שלווה, לא הכול מושלם. זו תקופת מעבר"

מאמן נבחרת צרפת לאחר ה-1:4: "אי אפשר להגיד גם שהכול רע". ומה אמר לשחקניו במחצית? ברקולה: "הרגשנו מחויבים לנצח את ישראל". קמאבינגה: "הופתעתי שהכדור נכנס"

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

במשחק הראשון אחרי עשור ללא אנטואן גריזמן, וגם בלי הקפטן קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת הרגיעה מעט את הרעש סביבה הערב (חמישי) עם ניצחון שני ברציפות בליגת האומות - 1:4 על ישראל בהונגריה. אדוארדו קמאבינגה (7) כבש בעזרתו האדיבה של עומרי גלזר וכריסטופר אנקונקו (28) חגג שער בכורה בנבחרת, ארבע דקות לאחר שוויון זמני של עומרי גאנדלמן. מתיו גנדוזי המחליף כבש (87) ובישל לבראדלי ברקולה (89) כדי להפוך את התוצאה לתבוסה בדקות האחרונות.

המאמן דידייה דשאן סיכם: "תמיד טוב לנצח. אנשים חושבים שבשיחות לפני בלגיה הייתה ביקורת, אבל אלה היו רק שיחות, ואז ניצחנו את בלגיה. האווירה לא הכי שלווה, לא הכול מושלם, אבל גם אי אפשר לבטל את הכול. אנחנו בתקופת מעבר מסוימת וליגת האומות תוכל לעזור לנו לעבור אותה. נכשלנו נגד איטליה, אוקיי, אבל היה לנו משחק טוב מאוד מול בלגיה. זו מיני-ליגה, תחרות בין שלוש נבחרות. ניצחנו את בלגיה ומצפה לנו עוד משחק גדול מולה ביום שני".

המאמן התייחס גם לשיחה עם שחקניו במחצית: "היה איבוד כדור שהוביל לשוויון, הייתי מאוד ביקורתי לגבי זה. היו כמה איבודים שלא היו צריכים לקרות. היריב ניזון מזה. אולי זה נבע מביטחון יתר או מזחיחות, אבל זה קרה יותר מדי במחצית הראשונה. היינו צריכים להיות חרוצים יותר".

על אדוארדו קמאבינגה אמר בצחוק: "הוא יכול להיות טוב יותר! לא, האמת שהוא היה ממש טוב. חוץ מהתאקל הזה... עבירה חכמה".

אורליאן טשואמני קפטן נבחרת צרפת עם מאמנו דידייה דשאן. רויטרס
"הייתי מאוד ביקורתי במחצית". דידייה דשאן עם אורליאן טשואמני/רויטרס

אדוארדו קמאבינגה התייחס למחמאות, אך הודה: "היו לי כמה איבודים, אני יכול להיות טוב יותר. עדיין הייתה הופעה טובה. השער שלי? הכול היה מתוכנן! לא, הופתעתי מאוד. ראיתי שהוא בכיוון, אבל שער זה שער. אני קונה את זה. אני שמח שאני מוכיח את עצמי בנבחרת, זו המטרה של כל אחד מאיתנו. אמבפה? הכול טוב איתו בריאל, הוא מדבר ספרדית טוב מאוד וידע איך להתאקלם בחדר ההלבשה".

בראדלי ברקולה אמר בסיום: "הרגשנו מחויבים לנצח. ידענו שהם חלשים מאיתנו, אבל שזה יהיה משחק קשה. אני שמח, תמיד מיוחד להבקיע ואני מקווה לעשות את זה כמה שיותר. אני עובד קשה כבר תקופה ארוכה וזה נהיה הרגל".

הקפטן אורליאן טשואמני: "נהניתי מאוד לענוד את הסרט, עם כל האחים שלי. זה קצת מוזר, אבל נהניתי מזה. רצינו לשחק טוב וזה נראה על כר הדשא, היינו יעילים. עשינו את זה יחד, לפי ההוראות של המאמן. נשארנו מאוחדים והגברנו את הלחץ במחצית השנייה".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
בראדלי ברקולה שחקן נבחרת צרפת חוגג שער מול עומרי גלזר שוער נבחרת ישראל. רויטרס
"זה נהיה הרגל". בראדלי ברקולה לאחר השער/רויטרס

משחקי יום שני (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully