וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זה לא משחק של 4:1". גלזר התנצל: "טעות ענקית"

מאמן הנבחרת אחרי התבוסה לצרפת: "כואב לי את התוצאה, היא לא משקפת". השוער: "יבעטו לי 3,000 כדורים כאלה ולא יהיה גול"

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מדבר לאחר ההפסד לאסטוניה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל מצאה את הרשת בפעם השלישית ברציפות מול יריבה מהטובות באירופה, אבל כמו בשני המחזורים הקודמים ירדה מנוצחת ונותרה ללא נקודות בבית 2 של דרג א' בליגת האומות. ישראל "אירחה" בבוזי'ק ארנה בבודפשט, הונגריה, את צרפת החזקה והפסידה בסופו של דבר 4:1. עומרי גאנדלמן השווה זמנית עם שער בכורה בדקה ה-24, אבל הבדלי הרמות היו ברורים לכל אורך המשחק ועומרי גלזר, שטעה קשות בשער של אדוארדו קמאבינגה (7), נכנע בהמשך לכריסטופר אנקונקו (28) והמחליפים מתיו גנדוזי (87) ובראדלי ברקולה (89). עילי פיינגולד שפתח בהרכב ואיתן אזולאי שנכנס כמחליף, ערכו הופעות בכורה בנבחרת הבוגרת.

עומרי גלזר, איתן אזולאי שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים, שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
תוצאה לא הכי נעימה. גלזר ואזולאי/רויטרס

המאמן רן בן שמעון: "כואב לי שזו התוצאה כי זה לא משחק של 4:1. לא הייתה הפקרות, לקחנו סיכונים שביקשנו לקחת אותם. במשך 86 דקות הייתה נבחרת יוצאת מן הכלל, ממושמעת טקטית, מבינה את המשחק ומחויבת. שיחקנו מאוד טקטי ומאוד חכם. חשוב להעריך את הדקות שאנחנו נמצאים במשחק נגד נבחרות כל כך איכותיות. רצינו להחזיק עד סביבות הדקה ה-75 ואז לקחת סיכונים".

בן שמעון הוסיף: "רק אתמול בבוקר הבנתי שרז שלמה לא יהיה איתנו והוא מאוד חשוב להגנה שלנו. ועדיין, פיינגולד, נחמיאס ובעיקר גלוך עשו משחק יוצא מן הכלל".

על הטעות של עומרי גלזר, שהובילה לספגיה הראשונה כבר בדקה השביעית: "הוא ידע להרים את עצמו והוא יפתח גם נגד איטליה. עומרי אישיות יוצאת מן הכלל. אני לא מאוכזב מהשחקנים שלי, אני אני כואב את כאבם. אני מכבד כל שחקן, גם את אלה שהיו על המגרש בדקות האחרונות ועשו טעויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
עומרי גלזר, שוער נבחרת ישראל אחרי השער שספג נגד צרפת. GettyImages
גלזר אחרי הספיגה המוקדמת/GettyImages

עומרי גלזר על הספיגה בדקה ה-7: "החיים של שוערים אכזריים, עשיתי טעות ענקית ואני לוקח עליה אחריות מלאה - אני המבקר הכי גדול של עצמי. ברמות האלה לטעות ככה זה לא מתאים. אין מה לנתח יותר מדי, יבעטו לי 2,000-3,000 כדורים כאלה ולא יהיה כלום, אבל בסוף זה קורה ואני לוקח אחריות מלאה. זו טעות אכזרית".

השוער שענד הערב את סרט הקפטן הוסיף: "החברים הרימו אותי, אנחנו נבחרת מאוחדת. הייתי צריך לעשות סוויץ', טעויות זה חלק מהמשחק, לא הורדתי את הראש. זו הפעם הראשונה שאני עונד את סרט הקפטן וזה כבוד גדול, במיוחד בתקופה כזו. אני מתנצל שלא הצלחנו לתת נחת לאוהדים שלנו".

גלזר סיכם: "אני חושב שהתוצאה משקרת, שיחקנו נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם ולא התבטלנו. 2:1 היה יותר משקף. זה בית מאוד קשה, אנחנו צריכים להראות את האופי שלנו. אנחנו עושים משחקים טובים, התוצאה הערב לא משקפת".

משחקי יום שני (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully