וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנדלמן: "שער שלא אשכח". גלוך: "יכול לשחק יחד עם סולומון"

קשר גנט, ששוחרר מהנבחרת יחד עם רז שלמה בגלל פציעה: "היינו במשחק, הרגשנו שאפשר להוציא 2:2". גלוך: "משחק טוב חוץ מדקות הסיום"

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מדבר לאחר ההפסד לאסטוניה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל מצאה את הרשת בפעם השלישית ברציפות מול יריבה מהטובות באירופה, אבל כמו בשני המחזורים הקודמים ירדה מנוצחת ונותרה ללא נקודות בבית 2 של דרג א' בליגת האומות. ישראל "אירחה" בבוזי'ק ארנה בבודפשט, הונגריה, את צרפת החזקה והפסידה בסופו של דבר 4:1. עומרי גאנדלמן השווה זמנית עם שער בכורה בדקה ה-24, אבל הבדלי הרמות היו ברורים לכל אורך המשחק ועומרי גלזר, שטעה קשות בשער של אדוארדו קמאבינגה (7), נכנע בהמשך לכריסטופר אנקונקו (28) והמחליפים מתיו גנדוזי (87) ובראדלי ברקולה (89). עילי פיינגולד שפתח בהרכב ואיתן אזולאי שנכנס כמחליף, ערכו הופעות בכורה בנבחרת הבוגרת.

כשעה לאחר סיום המשחק, הודיעו בנבחרת על שחרורו של גאנדלמן בגלל פציעה. יחד איתו שוחרר גם רז שלמה, שלא השתתף באימון המסכם בגלל מתיחה קלה במפשעות ובכל מקרה היה מחמיץ את איטליה ביום שני. השניים ישובו להמשך טיפול בקבוצותיהם. מי שיהיה בסגל הוא אלעד מדמון, שריצה עונש צהובים הערב ויוכל לערוך את הבכורה שלו במשחק באודינה.

שחקן נבחרת ישראל, עומרי גאנדלמן כובש נגד צרפת. רויטרס
גאנדלמן נוגח את שער הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת/רויטרס

עומרי גאנדלמן כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת והמשיך בפתיחת העונה הנפלאה שלו מבחינה אישית. הקשר גם הבקיע 8 שערים בכל המסגרות בגנט הבלגית, כולל אחד נגד צ'לסי בלונדון בשבוע שעבר.

"הישגים אישיים זה מרגש, שער בכורה בנבחרת זה משהו שלא אשכח", אמר גאנדלמן, "זו העמדה הטבעית שלי, אבל לפעמים יש צרכים והמאמן יודע שאני אתן 100 אחוז בכל מקום במגרש שהוא ישים אותי. השערים? אני עובד על זה כל יום, אני מרגיש בנוח, אני מקווה להמשיך לשפר את העניין הזה".

על המשחק אמר: "היינו שם, מאוד הקשינו את הצרפתים, ידענו לחזור מפיגור ונראינו טוב. הרגשנו שאם טיפה נשמור על זה נוכל להוציא פה 2:2. חבל שהפסדנו, אבל יש דברים טובים לקחת מהמשחק הזה".

על הטעות של עומרי גלזר בספיגה הראשונה: "כולם יודעים איזה שוער הוא ואיזו אישיות יש לו. אין פה אחד שלא סומך עליו".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
אוסקר גלוך, שחקן נבחרת ישראל. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
אוסקר גלוך, שחקן נבחרת ישראל/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

אוסקר גלוך שבישל לגאנדלמן והיה מאוד פעיל הערב בחלק ההגנתי: "ניסינו לשמור על סיכוי עד דקות הסיום, אבל לפעמים כשלוקחים סיכונים יש מרווחים. הם ניצלו את הטעויות, כי הם נבחרת באמת טובה יותר. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים האלה. במובן הטקטי אני חושב שעשיתי מה שרן ציפה ממני, סך הכל היה לנו משחק טוב חוץ מדקות הסיום שהתפרקנו קצת".

קשר זלצבורג הוסיף: "לא מרגיש שיש עלי יותר לחץ מבחינה התקפית כשמנור סולומון לא פה. אני מאמין שאני ומנור יכולים לשחק ביחד, אנחנו לא בדיוק אותו שחקן. אני מאוד אוהב אותו, הוא שחקן ענק ויחד נוכל לגרום הרבה בעיות לנבחרות האחרות. הפנים לאיטליה עכשיו".

משחקי יום שני (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully