וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי ל-200 צרפתים בלבד מול ישראל. מי קיבל את המספר של גריזמן?

בצרפת מעריכים כי כמות קטנה של אוהדים תגיע למשחק ליגת האומות בבודפשט (חמישי, 21:45). עוסמאן דמבלה ילבש מעתה את החולצה מספר 7

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

כ-2,000 אוהדים אמורים לתמוך בנבחרת ישראל ביום חמישי (21:45) בבוז'יק ארנה בבודפשט מול צרפת בליגת האומות, אבל כמה אוהדים יגיעו עם סגנית אלופת העולם? מעט מאוד. לטריקולור בדרך כלל אין קהל חוץ נלהב במיוחד וכך יהיה גם הפעם, כאשר להונגריה צפויים להגיע כ-200 צרפתים המשתייכים לקבוצות אוהדים שונות של הנבחרת.

מי שיתייצב למשחק וגם מיועד לפתוח בהרכב הוא עוסמאן דמבלה. שחקן הכנף עבר סדרת חינוך בפריז סן ז'רמן לאחר עימות וסולחה עם לואיס אנריקה, אבל בנבחרת מעמדו רק משתפר וכעת הוא ירש את החולצה מספר 7 של אנטואן גריזמן, אחד מחבריו הטובים.

כזכור, גריזמן פרש מהנבחרת אחרי עשור שבו ערך 137 הופעות (שלישי בכל הזמנים), הבקיע 44 שערים (רביעי בכל הזמנים) והפך למלך הבישולים עם 30 כאלה. הוא ציפה להיות הקפטן אחרי פרישתו של הוגו לוריס, התאכזב מאוד כאשר קיליאן אמבפה נבחר ולפני כשבוע וחצי כאמור החליט לסיים את הפרק הבינלאומי שלו, ששיאו כמובן הזכייה במונדיאל 2018.

שחקני נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה. רויטרס
11 הופך ל-7. עוסמאן דמבלה עם אנטואן גריזמן/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

באימון הסגור, בראדלי ברקולה ומרכוס תוראם לא התאמנו עם יתר חבריהם, בניגוד לווסלי פופאנה שנבדק והורשה לחזור לאימונים מלאים. הכוכב העולה של פריז סן ז'רמן הסתפק באימון בחדר הכושר וטיפול לאחר מכן, בעוד חלוץ אינטר ערך ריצה עם אחד מאנשי הצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully