וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להילחם בטרור זה דבר אחד, אבל המון אזרחים נהרגים וכואב לי"

איברהימה קונאטה על המלחמה לקראת המשחק בין ישראל לצרפת: "אנחנו רואים דברים מתועבים ברשתות החברתית, דואג לצעירים"

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

"אנחנו כאן כדי לשחק כדורגל ולא לדבר על היריבה (ישראל). יחד עם זאת, מה שקורה בעולם לא מותיר אותנו אדישים, הדברים המתועבים שאנחנו רואים ברשתות החברתיות - מה שקורה הוא רציני מאוד. אני הכי דואג לצעירים שפותחים את הטלפון ונחשפים לדברים שיכולים להשפיע על חייהם. להילחם בטרור זה דבר אחד, אבל המון אזרחים נהרגים וזה כואב לי".

את הדברים האלה אמר היום (שלישי) בלם נבחרת צרפת, איברהימה קונאטה, לקראת משחק החוץ של הטריקולור נגד ישראל בבודפשט, במסגרת ליגת האומות ביום חמישי. שחקנה של ליברפול השתתף במסיבת העיתונאים ביחד עם כריסטופר אנקונקו, כשהמאמן דידייה דשאן ידבר באופן מפתיע רק במסיבת העיתונאים האחרונה לפני המשחק.

שחקן נבחרת צרפת, איברהימה קונאטה. Jonathan Moscrop, GettyImages
שחקן נבחרת צרפת, איברהימה קונאטה/GettyImages, Jonathan Moscrop

בצרפת עסוקים מאוד בזהות הקפטן במשחקים נגד ישראל ובלגיה, אחרי שאנטואן גריזמן פרש מהנבחרת וקיליאן אמבפה נשאר מחוץ לסגל לבקשתו. "מנהיגות זה משהו שטבוע באנשים", אמר קונאטה, "או שיש לך את זה או שלא. הקפטן צריך להיות מישהו שכולם מעריכים. מנהיג צריך להיות מי שיידע להחזיק את כולם מאוחדים ולשמור על הבית, בזמנים הפחות טובים. יש כמה שחקנים בנבחרת בפרופיל הזה, לי יש 2-3 שמות: מייק (מניאן), ז'ול (קונדה) ואורל (טשואמני). אלה השמות שעולים לי בראש".

על גריזמן אמר הבלם: "הוא מנהיג אמיתי ואחרי כל מה שהוא עשה בשביל הנבחרת, מגיעה לו פרידה יוצאת דופן. כולנו היינו מעדיפים לדעת לפני חודש שזו הפעם האחרונה שלו, כדי שנוכל להיפרד ממנו כמו שצריך. גם אני הופתעתי מההודעה לפני כמה ימים - ואמרתי לעצמי שזה לא יכול להסתיים ככה".

על אמבפה: "כשאני שם את עצמי במקום קיליאן, עם כל הרעש שיש סביבו, אני לא בטוח שהייתי שורד. אין לו חיים פרטיים. למה שרקו לו בוז בליל? אני חושב שהוא שם את זה מאחור, אבל מובן שזו חוויה לא נעימה ששורקים לך כשאתה מייצג את המדינה שלך".

אנקונקו אמר: "אנטואן גריזמן הותיר שושלת עצומה בנבחרת צרפת, הוא מסמל דור גדול. עדיין לא דיברנו על מי יענוד את סרט הקפטן, אני יודע שהקפטן הוא קיליאן, אבל עכשיו הוא לא פה. המאמן יודיע לנו. המאמן מאוד קרוב לשחקנים, הוא מדבר איתנו הרבה. עברה שנה מאז הזימון הקודם שלי ואני לא רואה משהו שונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המשחקים שנותרו בבית ב':

10.10: ישראל - צרפת | איטליה בלגיה
14.10: איטליה - ישראל | בלגיה - צרפת

14.11: צרפת - ישראל | בלגיה - איטליה
17.11: ישראל - בלגיה | איטליה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully