וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור חלומי וזכייה במונדיאל: גריזמן פורש מנבחרת צרפת

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 12:16

אחרי שרשם 137 הופעות וכבש 44 שערים מאז 2014, כוכב אתלטיקו החליט לפרוש מהמדים הלאומיים: "יש לי זיכרונות נפלאים מהנבחרת הזו"

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

אנטואן גריזמן היה שותף לדור הזהב של נבחרת צרפת. הוא היה שותפו הבכיר של קיליאן אמבפה בזכייה המפוארת בגביע העולם ב-2018 וכיכב לצידו גם במונדיאל האחרון בקטאר, שם הטריקולור נעצרו רק בגמר בדו קרב פנדלים מול ארגנטינה. היום (שני) הודיע גריזמן על פרישה מהמדים הלאומיים.

גריזמן, שרק אמש היה שותף לדרבי הסוער בין אתלטיקו מדריד לריאל מדריד, נפרד בפוסט קצר וכתב: "אני סוגר פרק נהדר בקריירה שלי. תודה לכולם על הזיכרונות הנפלאים". הפרישה של גריזמן מצטרפת לזו של הוגו לוריס, כאשר הטריקולור בונים את עצמם כנבחרת חדשה וצעירה יותר סביב אמבפה.

הודעת הפרישה של גריזמן

גמר מונדיאל 2022: שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מול שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן. Dan Mullan, GettyImages
יתמקד בליגה הספרדית. גריזמן מול מסי בגמר המונדיאל האחרון/GettyImages, Dan Mullan

ולגריזמן אכן יש זיכרונות נפלאים מהנבחרת. אחרי שהופיע בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, הוא זומן על ידי דשאן לסגל הבוגרת בפברואר 2014 ומאז הוא הפך להיות שחקן הרכב קבוע וחשוב. בעשור שלם בנבחרת גריזמן רשם 137 הופעות וכבש 44 שערים.

גריזמן בן ה-33 היה המנהיג השקט של נבחרת צרפת והוא כמובן יפספס את המשחק מול ישראל בליגת האומות. את הפריצה שלו ברמת המועדונים עשה גריזמן במדי ריאל סוסיאדד והפך לכוכב גדול באתלטיקו מדריד. הוא נרכש על ידי ברצלונה ב-2019, אך התקשה להתאקלם וחזר לקבוצה של דייגו סימאונה, במדיה הוא ככל הנראה גם יפרוש מכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully