וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אמבפה ושחקני צרפת התעמתו עם דידייה דשאן

בצרפת טוענים שהקפטן הוביל קבוצת שחקנים שמחו בפני המאמן לאחר ההפסד באיטליה ודרשו שינוי: "האם המאמן יבצע מהפכה לפני ישראל ובלגיה?"

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

ביום חמישי "תתארח" סגנית אלופת העולם צרפת בבודפשט אצל נבחרת ישראל במסגרת המחזור השלישי בליגת האומות. אלא שימים ספורים לפני המשחק, בצרפת יש מחול שדים של ממש סביב המאמן דידייה דשאן ולא רק על רקע אי זימונו של קיליאן אמבפה.

על פי RMC, לאחר ההפסד הביתי 3:1 לאיטליה במחזור הפתיחה, שחקנים בנבחרת התעמתו עם המאמן והביעו בפניו ספקות לגבי התוכנית הטקטית שלו.

כזכור, גם במהלך היורו דשאן ספג ביקורות על "הכדורגל המשעמם" של צרפת, שהתקשתה מאוד להבקיע שערים. היכולת הלא טובה וההפסד שבא לאחר היורו מול איטליה הגדיל את חוסר האמון של השחקנים כלפי המאמן, כאשר על פי הדיווח הקפטן אמבפה עמד בראש קבוצת השחקנים שמחו בפני המאמן וביקשו ממנו לבצע התאמות.

דידייה דשאן, קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. רויטרס
איך דשאן יסתדר בלי אמבפה?/רויטרס

כעת, רגע לפני המשחק מול ישראל, בצרפת טוענים שדשאן עשוי לערוך מהפכה בהרכב שלו ואולי לשנות גם את המערך. כזכור, אמבפה נשאר במדריד ולא ישחק, בעוד שאנטואן גריזמן הודיע על פרישה מהנבחרת. בנוסף, גם מרכוס תוראם נפצע לאחר שכבש שלושער במדי אינטר ולדשאן יש לא מעט כאבי ראש לקראת המשחק מול ישראל ובעיקר המשחק הקשה יותר בבריסל נגד הבלגים.

כזכור, לאחר המפלה מול איטליה, צרפת התאוששה וגברה על בלגיה 0:2, וב"רדיו מונטה קרלו" תוהים: "מה השינויים הצפויים? האם נושבת רוח מהפכה? האם השיחה עם השחקנים תניע את דשאן לבצע שינויים? אלו השאלות בכינוס של אוקטובר, לפני המשחרים מול ישראל ובלגיה - שני משחקים בלי גריזמן שפרש ואמבפה שנשאר במדריד, שיגרמו למאמן לבצע שינויים, ואולי גם בחירות טקטיות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully