וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל ישראל": איראן מסרבת להוראת ההתאחדות האסייתית

לפי דיווחים שונים, איראן התבקשה להעביר את המשחק מול קטאר למדינה אחרת לאור החשש מתגובה ישראלית. בהודו זועמים, לאחר שקבוצה שלהם סירבה לשחק באיראן והודחה: "צביעות מבישה"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

התאחדות הכדורגל האסייתית העיפה מגביע אסיה לקבוצות את מוהון בגאן ההודית, לאחר ששחקניה סירבו להגיע לשחק באיראן, אבל האם כעת ההתאחדות עצמה תמנע קיום משחקים במדינת הטרור של חמינאי? לפי דיווחים באיראן, ניתנה הוראה להעביר את משחק המוקדמות של הנבחרת מול קטאר, שאמור היה להיערך באצטדיון במשהד, למדינה נייטרלית. בדיווח נטען כי "ההתאחדות האסייתית מתעקשת על שינוי עקב המצב הרעוע באזור והיתכנותה של פעולה ישראלית, אבל ההתאחדות האיראנית מסרבת בתוקף".

בניגוד לקבוצה ההודית הצנועה ברמה היבשתית, כאן מדובר בקטאר בעלת ההשפעה וכפי הנראה יש חשש גם מצד שחקניה להגיע לאיראן, לאור ההסלמה במזרח התיכון והאפשרות לתגובה ישראלית, לאחר הירי המאסיבי של כ-200 טילים בליסטיים מצד איראן בשבוע שעבר.

בתגובה לדיווחים הללו, אוהדי מוהון בגאן לעגו להתאחדות האסייתית עם אימוג'ים של ליצנים. אחד מהם כתב: "כנראה שהחוקים האלה לא חלים על הודו". אחר הוסיף: "חיי המזרח התיכון חשובים, שלנו לא". עוד אחד צייץ: "ההתאחדות מציבה סטנדרטים נמוכים לעצמה, איזו צביעות מבישה".

אוהדי נבחרת איראן. רויטרס
יקבלו משחק ביתי? אוהדי נבחרת איראן/רויטרס

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

איראן תתארח ביום חמישי בטשקנט, שם תפגוש את אוזבקיסטן במחזור השלישי של בית א' במוקדמות המונדיאל. את קטאר היא אמורה לארח בשלישי הבא, וכעת נותר להמתין ולהראות היכן זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully