וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עלי דאי נגד חמינאי: "תעזוב את לבנון ותתחיל לדאוג לאיראן"

אחרי עלי קארימי, גם מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים יצא נגד השלטון: "חיזבאללה בראש סדר העדיפויות בזמן שהעם האיראני כורע תחת הנטל"

הותר לפרסום: ישראלי יהודי, נאשם שגויס על ידי איראן כדי להתנקש בנתניהו, גלנט ובר/אבי רוקח

הכדורגלנים האיראנים שוב נגד עלי חמינאי. רבים מכוכבי ההווה והעבר של הענף באיראן כבר ביקרו בעבר את המנהיג העליון ויצאו בגלוי נגד שלטון האייתולות, והקולות נמשכים גם בשבועות האחרונים על רקע ההתערבות של איראן במלחמה במזרח התיכון.

כדורגלן העבר האגדי עלי קארימי היה הקול הבולט נגד חמינאי בסבב הנוכחי, אבל אתמול (שני) הצטרף אליו גם גדול שחקני המדינה בכל הזמנים, עלי דאי.

בריאיון נדיר למדי שהעניק אתמול לתקשורת האיראנית, דאי, שנמנה גם הוא על מתנגדי השלטון בשנים האחרונות, טען שההנהגה עסוקה מדי במלחמה נגד ישראל - ושוכחת את האזרח הפשוט.

"כל מה שההנהגה שלנו מדברת עליו, זה על עזה ולבנון. תעזבו את זה, ותתחילו לדאוג לעם שלנו", אמר דאי על רקע האסון שהתרחש החודש במדינה, בו נהרגו 51 בני אדם ונלכדו עשרות נוספים בפיצוץ מכרה פחם. "הם חושבים שיביעו תנחומים, ובזה זה יסתיים - אבל הממשלה צריכה לדאוג למשפחות שיקיריהן מתו. זו חובתה המוסרית, ולצערי היא עסוקה בדברים אחרים".

כדורגלן העבר האיראני עלי דאי. Eurasia Sport Images, GettyImages
הביקורת באיראן נמשכת. עלי דאי/GettyImages, Eurasia Sport Images
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי בטקס סיום קורס קצינים בטהראן, 10 באוקטובר 2023. רויטרס
עלי חמינאי/רויטרס

איראן סובלת בשנים האחרונות מאינפלציה ועוני חסרי תקדים, ולדבריו של דאי, "משום מה, חיזבאללה וחמאס נמצאים בראש סדר העדיפויות, בזמן שהעם האיראני כורע תחת הנטל. זה עיוות שחייב להיפסק".

דאי בן ה-53 הוא מלך שערי נבחרת איראן בכל הזמנים (109 כיבושים) וסגן מלך ההופעות (149 משחקים). הוא שיחק בין היתר בבאיירן מינכן, הרטה ברלין וארמיניה בילפלד הגרמניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully