וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה הודית סירבה לשחק באיראן ונזרקה מגביע אסיה למועדונים

שחקני מוהון בגאן חששו לשחק בתבריז בשל ההסלמה הביטחונית, ההתאחדות האסייתית הענישה בחומרה. רונאלדו ייאלץ לשחק באיראן?

השער של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר נגד אל ריאן/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל של אסיה הענישה בצורה קשה את מוהון בגאן ההודית, בגלל שזו סירבה לטוס למשחק חוץ באיראן נגד קבוצת טרקטור סאזי.

שתי הקבוצות היו אמורות להיפגש בעיר תבריז, למשחק במסגרת מפעל הקבוצות המשני של אסיה (ליגת האלופות 2 - השם החדש של המפעל שנקרא עד לפני שנה גביע אסיה) ביום רביעי האחרון. אלא שההסלמה במזרח התיכון והחשש מתגובה ישראלית להפצצה משולחת הרסן של איראן על שטחה, גרמה לכך ששחקנים בקבוצה ההודית הביעו חשש אמיתי ובמועדון החליטו לא להמריא למשחק.

מאמנה של מוהון בגאן הוא שוער העבר של אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד, חוסה מולינה. בקבוצה זרים מספרד, אוסטרליה, סקוטלנד ופורטוגל ולמען האמת, גם הכדורגלנים ההודים לא חיים ומכירים את המציאות במזרח התיכון.

אתמול AFC, ההתאחדות של אסיה, החליטה לנקוט צעד מרחיק לכת נגד ההודים המודאגים ולזרוק אותם מהמפעל. מוהון בגאן הודיעה שתערער - אבל לפי הדיווחים הסיכוי שהערעור יתקבל קלושים.

אגב, המשקיפים מטעם ההתאחדות האסייתית דווקא כן הגיעו לאיראן לקראת המשחק ובתקשורת בשפה הערבית סיפרו שהם נתקעו במדינה כמה ימים בגלל ביטול המוני של טיסות.

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר. Yasser Bakhsh, GettyImages
ייתכנו התפתחויות נוספות, בהתאם לתגובה הישראלית. רונאלדו/GettyImages, Yasser Bakhsh

כמה שעות לאחר מכן ההשעיה של מוהון בגאן, ההתאחדות לכדורגל של אסיה הודיעה שהמשחק בליגת האלופות בין אסטגלאל לאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו, יתקיים באיראן ולא יעבור למדינה אחרת - זאת למרות בקשה רשמית של הסעודים לשחק במקום ניטרלי בצל החשש של שחקניהם וביניהם CR7.

המשחק הועבר מאצטדיון אזאדי הענק בטהראן, לאצטדיון שהר-אה קודס בפאתי עיר הבירה שמכיל רק 10,000 מקומות. יחד עם זאת, המשחק אמור להתקיים ב-22 באוקטובר וייתכנו התפתחויות נוספות, בהתאם לתגובה הישראלית.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully