וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו חושש להגיע לאיראן. הוא עוקב אחר המצב באיזור"

אל נאסר צפויה להגיש בקרוב בקשה רשמית שלא לשחק בטהראן בעוד כשבועיים, בתקשורת הערבית נטען: "הוא פחד גם לטוס לעיראק בחודש שעבר"

השער של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר נגד אל ריאן/ספורט1

על רקע המתח הגדול במזרח התיכון, צפויה בקרוב אל נאסר להגיש בקשה רשמית להעביר את משחק החוץ שלה נגד אסטגלאל למדינה ניטרלית - מחשש להגיע לאיראן. קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו אמורה להתארח בטהראן ב-22 באוקטובר למשחק במסגרת ליגת האלופות של אסיה, אך לפי דיווחים בעולם הערבי, גם הכוכב עצמו חושש מאוד.

"כריסטיאנו מפחד להגיע לאיראן על רקע הסערות באיזור", נכתב. "הוא עוקב אחר המצב באיזור ביחד עם קבוצתו, וביחד כולם יחליטו האם לטוס לטהראן. נראה שהוא החל לחשוש לבקר באיזורים מסוכנים לפני מספר שבועות, אז גם נעדר מהטיסה של אל נאסר לעיראק. תחילה נטען שהוא סובל מפציעה, אך לא בטוח שזו היתה הסיבה האמיתית".

רונאלדו ביקר באיראן בספטמבר של 2023 והתקבל בכבוד מלכים, אולם הוא היה מעורב גם בסערה של ממש. הכוכב הוותיק הצטלם עם ציירת מפורסמת במדינה אך מכיוון שנישק אותה על הלחי וחיבק אותה דווח כי הוא עלול לספוג עונש כבד - דיווחים שהוכחשו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר חוגג שער. רויטרס
המצב המתוח מדאיג גם אותו. רונאלדו/רויטרס

העיתונאי הסעודי, עבדל עזיז אל-אסימי, אמר שלשום: "הקונפליקט בין ישראל לאיראן מדאיג את אל נאסר ובמועדון חוששים לביטחון השחקנים ואנשי הצוות". לפי הדיווח ב"א-שרק אל-אווסט", בהתאחדות האסייתית שוקלים בכובד ראש להעביר את המשחק בין איראן לקטאר במוקדמות מונדיאל 2026, שאמור להתקיים ב-15 באוקטובר בעיר משהד (עיר הולדתם על האייתוללה עלי חמינאי והנשיא איברהים ראיסי שנהרג השנה בתאונת מסוק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully