וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לא יגיע? המחיר הספורטיבי שאיראן תשלם על הפצצת ישראל

קבוצתו של CR7 ביקשה להזיז משחק בליגת האלופות בצל ההסלמה הביטחונית במזרח התיכון. בהתאחדות האסייתית מתכננים פגישת חירום

השער של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר נגד אל ריאן/ספורט1

כל הנציגות של הספורט הישראלי, קבוצות ונבחרות, מארחות משחקים ברחבי אירופה כבר כמעט שנה בגלל המצב הביטחוני ועכשיו גם הספורט האיראני עשוי ללכת בכיוון הזה. אחרי שנים ארוכות של תמיכה בארגוני טרור על גבולותינו, איראן הכניסה את עצמה באופן ישיר לעימות עם ישראל ותהיה לזה השפעה בין היתר על עולם הספורט.

אחרי ההתקפה של איראן על ישראל ביום שלישי האחרון עם ירי של 181 טילים, גורמים ביטחוניים בישראל אמרו ש"תהיה תגובה חריפה".

בתקשורת השפה הפרסית, דיווחו היום שאל נאסר הסעודית הגישה בקשה רשמית להעביר את משחק החוץ שלה נגד אסטגלאל למדינה ניטרלית. קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו אמורה להתארח בטהראן ב-22 באוקטובר למשחק במסגרת ליגת האלופות של אסיה.

באיראן לא נקבו בסיבה, אבל היא ברורה לכולם והעיתונאי הסעודי, עבדל עזיז אל-אסימי פירט: "הקונפליקט בין ישראל לאיראן מדאיג את אל נאסר ובמועדון חוששים לביטחון השחקנים ואנשי הצוות".

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"באל נאסר חוששים לביטחון השחקנים ואנשי הצוות". רונאלדו/רויטרס

בעיתון הפופולרי "א-שרק אל-אווסט", שיוצא לאור בלונדון ונמצא תחת בעלות סעודית, הוסיפו היום שההתאחדות לכדורגל של אסיה מתכננת לכנס פגישת חירום כדי לדון במצב הביטחוני באיראן ובאפשרות להעביר משחקים למדינות ניטרליות.

לפי הדיווח ב"א-שרק אל-אווסט", בהתאחדות האסייתית שוקלים בכובד ראש להעביר את המשחק בין איראן לקטאר במוקדמות מונדיאל 2026, שאמור להתקיים ב-15 באוקטובר בעיר משהד (עיר הולדתם על האייתוללה עלי חמינאי והנשיא איברהים ראיסי שנהרג השנה בתאונת מסוק).

אתמול בוטל משחק בין טרקטור סאזי האיראנית למוהון בגאן ההודית במפעל המשני של ההתאחדות האסייתית (ליגת האלופות 2), אחרי שהאורחת סירבה לשחק באיראן - וביקשה דחייה. המשקיפים מטעם ההתאחדות דווקא הגיעו ובתקשורת בשפה הערבית פורסם היום שהם תקועים באיראן בגלל הביטול של הרבה מאוד טיסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully