וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חיבוק ותמונה: כריסטיאנו רונאלדו נידון ל-99 מלקות באיראן

דיווח: הכוכב הפורטוגלי הצטלם עם ציירת מפורסמת באיראן, אך מכיוון שנישק אותה על הלחי וחיבק אותה עלול לעמוד בפני עונש בפעם הבאה שייכנס למדינה. האיראנים מכחישים

תקציר: כל שערי היום ממוקדמות יורו 2025, יום חמישי ה-12 באוקטובר/פלייר

בדיוק חודש עבר מאז שכריסטיאנו רונאלדו ביקר באיראן ביחד עם קבוצתו הסעודית אל נאסר, כחלק ממשחקי ליגת האלופות של אסיה, והיום (שישי) התפרסמו באיראן דיווחים על כך שהוא עלול לעמוד בפני עונש של 99 מלקות בגין ניאוף. נבהיר כי לאחר פרסום הידיעה פורסמה גם הכחשה מטעם שגרירות איראן בספרד לפיה אין כל חשד או עונש שעלול לספוג כריסטיאנו רונאלדו.

על פי הדיווח שעלה לפני כן באיראן, שתווך על ידי "מונדו דפורטיבו" הספרדי, מספר רב של עורכי דין באיראן הגישו תלונות נגד כריסטיאנו רונאלדו וכל זאת בעקבות תמונה שלו שצולמה בביקורו במדינה בספטמבר האחרון לצד פאטימה חמימי, ציירת מפורסמת שנפגשה עם הפורטוגלי כדי להעניק לו תמונות שלו שהיא ציירה.

כריסטיאנו רונאלדו נישק בלחי את חמימי וחיבק אותה לפני שהעניק לה חולצה חתומה שלו במדי אל נאסר, דבר שעורר את זעמם של עורכי דין רבים שפנו לגורמי האכיפה באיראן בטענה שכריסטיאנו רונאלדו נגע באישה נשואה - דבר שאסור על פי החוק האיראני. מיותר לציין שחמימי הינה מעריצה מושבעת של CR7.

למעשה, כריסטיאנו רונאלדו, כך על פי הדיווח, כבר הואשם בביצוע העבירה והוא עלול להיעצר בפעם הבאה שינחת בגבולות איראן. אל נאסר והכוכב הפורטוגלי לא אמורים לשוב לאיראן בקרוב, אבל אי אפשר לשלול אפשרות שהם יוגרלו מול קבוצה איראנית נוספת אם יעלו לשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות האסיייתית. כך או אחרת, כאמור לעיל, באיראן מיהרו להכחיש באמצעות אנשיהם בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully