וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי כהן עשוי לפתוח מול מיטיולן. מדמון יועדף על זהבי בחוד?

2.10.2024 / 13:15

על אף מצוקת המגנים במכבי ת"א, לאזטיץ' צפוי לשמור על המערך הרגיל מול אלופת דנמרק (חמישי, 19:45, ספורט4). ואן אובריים עשוי לפתוח לצד סיסוקו. וגם: מאמן מיטיולן מדבר על היתרון שיש להם במשחק

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני טבריה 1:1/ספורט1

אבישי כהן עשוי לפתוח מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) בהרכב מכבי תל אביב במשחק מול מיטיולן במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית. כזכור, למכבי תל אביב שלושה מגנים פצועים - שגיב יחזקאל, רוי רביבו ואופיר דוידזאדה - וטייריס אסנטה שגם יכול לשחק כמגן, הורחק בשבוע שעבר נגד בראגה.

במצב העניינים הנוכחי, יש לז'ארקו לאזטיץ' מעט מאוד אופציות. הוא יכול לשחק עם שלושה בלמים, רז שלמה, נמניה סטואיץ' ועידן נחמיאס - ואז להציב על הקווים בצד אחד את אושר דוידה ובצד השני למשל את הנרי אדו. אבל קרוב לוודאי שהמאמן הסרבי ימשיך עם המערך הרגיל שלו, עם סיכוי גבוה לאבישי כהן כמגן ימני, עידן נחמיאס כמגן שמאלי כפי שהיה במשחק מול עירוני טבריה, וכבלמים שלמה וסטואיץ'.

מי שיחזור לשער הוא רועי משפתי שקיבל מנוחה מול טבריה. בקישור קרוב לוודאי שיפתחו יחד יוריס ואן אובריים, איסוף סיסוקו ודור פרץ. בכנפיים יעלו אושר דוידה והישאם לאיוס, ובהתקפה סיכוי גבוה שיפתח הפעם אלעד מדמון. עוד אופציה אפשרית היא שמדמון יפתח בכנף, וערן זהבי שפתח מול טבריה ימשיך בהרכב גם מחר.

אבישי כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מהיציע להרכב? אבישי כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בניגוד למשחקים בשבוע שעבר, מכבי תל אביב לא קיימה הבוקר אימון בקרית שלום והיא תערוך אותו הערב, אז גם תעשה היכרות עם האיצטדיון של פרטיזן בלגרד שהופך להיות האיצטדיון הביתי שלה בליגה האירופית.

מי שנשארו בארץ הם המורחקים גבי קניקובסקי המורחק, והפצועים שגיב יחזקאל, רוי רביבו, עידו שחר ודור תורג'מן שלא הצליח להתגבר על הפציעה שלו מהמשחק בפורטוגל והוא בספק גם ליום ראשון מול מכבי נתניה.

הרכב משוער מכבי תל אביב: רועי משפתי, אבישי כהן, רז שלמה, נמניה סטואיץ', עידן נחמיאס, יוריס ואן אובריים, איסוף סיסוקו, דור פרץ, אושר דוידה, הישאם לאיוס, אלעד מדמון.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן מיטיולן, דריו אוסוריו. GettyImages
"זה נותן לנו יתרון קל". אוסוריו ממיטיולן חוג/GettyImages

מיטיולן

כמו מכבי תל אביב, גם אלופת דנמרק המריאה היום לבלגרד לקראת המפגש עם מכבי תל אביב בסרביה. כ-30 אלף צופים יכול להכיל מגרשה של פרטיזן בלגרד, אבל צפויים להגיע מאות אוהדים בלבד - של שתי הקבוצות יחד - ובדנמרק דווקא שואבים מכך עידוד.

תומאס תומאסברג, מאמן מיטיולן, לא הסתיר את שביעות רצונו מכך: "גם בתקופת הקורונה ניסינו לשחק כדורגל בכל דרך והיה לא קל, זה אף פעם לא קל לשחק בתנאים כאלה והזהרנו את השחקנים מכך. לא נשחק באווירה שאנחנו רגילים אליה, המשחק גם יתקיים במדינה נייטרלית וזה מאוד מזכיר את ימי הקורונה. כנקודת פתיחה, מבלי שיש לי נתונים בנושא, זה כנראה יתרון קל שניתן לנו בתור האורחים כי לא יהיה לחץ על שתי הקבוצות, אבל לקבוצה המארחת לא יהיה יתרון ביתיות ודחיפה מהיציעים. לא יודע כמה צופים יגיעו, אבל נשמח שיגיעו".

בעוד מכבי תל אביב תחסר את הפצועים והמורחקים, כשהיא שפופה ועייפה אחרי ההפסד הדרמטי לבראגה והתיקו נגד עירוני טבריה, הדנים במחזור הפתיחה סיימו בביתם ב-1:1 נגד הופנהיים ובליגה ניצחו 1:3 את ויבורג ושמרו על הפסגה. עם זאת, גם אצל אלופת דנמרק המצב לא לגמרי מזהיר - הקשר אוליבר סורנסן פצוע ובספק נמצאים שחקני ההגנה פאוליניו וז'וניניו ובחלק הקדמי אדם בוקסה הפולני. דריו אוסוריו עשוי לזכות למנוחה ולהתחיל על הספסל, אחרת יהיה זה ולדמאר ביסקוב שכנראה לא יפתח.

במחזור השלישי בליגה האירופית תארח מכבי תל אביב את ריאל סוסיאדד ב-24 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully