וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני שוב נגד טוטנהאם, הלחץ על מנצ'סטר יונייטד בפורטו

פרנצווארוש והישראלי יארחו את התרנגולים בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט2), טן האח יודע שהוא לא יכול להרשות לעצמו למעוד גם בפורטוגל (22:00, ספורט2). חלאילי וסן ז'ילואז ישיגו נקודות ראשונות?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 3:0/ספורט1

המחזור השני בליגה האירופית ייערך במלואו מחר בערב (חמישי, החל מ-19:45) ובמוקד מספר משחקים מרתקים. בזמן שמכבי תל אביב תארח את מיטיולן הדנית בבלגרד, טוטנהאם תתארח אצל פרנצווארוש ומוחמד אבו פאני. במשחקים שייפתחו בשעה 22:00, מנצ'סטר יונייטד ששוב מסתבכת תגיע לפורטו שהחלה את הקמפיין עם הפסד מפתיע בנורבגיה לבודו גלימט - שבמחזור הנוכחי תתארח בבלגיה אצל אוניון סן ז'ילואז וענאן חלאילי.

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. רויטרס
שוב פוגש את טוטנהאם. אבו פאני/רויטרס

פרנצווארוש - טוטנהאם (19:45, ספורט2)

מוחמד אבו פאני פגש כבר בקריירה את טוטנהאם והיה על כר הדשא במשך 87 דקות בהפסד 7:2 בלונדון. הפעם הוא לא פוגש את התרנגולים עם מכבי חיפה, אלא עם פרנצווארוש שתארח את המשחק בהונגריה. אם מהמפגש בין מכבי חיפה לטוטנהאם בזמנו יזכרו בעיקר את פליטת הפה המביכה של אבו פאני על הארי קיין, אז כוכב טוטנהאם, הפעם הוא מקווה להוציא קצת יותר מהמפגש עם האנגלים, שככל הנראה יחסרו משחק נוסף את יונג מין סון ולא מן הנמנע שאנג' פוסטקוגלו יבצע שינויים משמעותיים בהרכב לאור העובדה שביום ראשון הקבוצה תתארח בברייטון במסגרת הפרמיירליג. מי שבוודאות לא ישחק זהו הבלם ראדו דראגושין, שהורחק בניצחון הקליל 0:3 על קרבאח בשבוע שעבר. טוטנהאם מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כולל 0:3 אדיר על מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון בליגה, בעוד פרנצווארוש בליגה המקומית מטיילת, אבל לליגה האירופית עלתה בקושי מהמוקדמות ובמחזור הפתיחה הפסידה בבלגיה לאנדרלכט.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

לאציו - ניס (19:45)

ניס ניצחה משחק אחד בלבד מחוץ לביתה העונה, כאשר הביסה את אנז'ה, נועלת הטבלה בצרפת. בסוף השבוע היא סיימה ב-0:0 בחוץ נגד לאנס ובמחזור הראשון בליגה האירופית לא הצליחה לנצח בביתה את ריאל סוסיאדד, ממנה נפרדה ב-1:1. כעת היא יוצאת לאולימפיקו ברומא ושם תפגוש את הקבוצה שטרם הפסידה בביתה העונה. לאציו מגיעה אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים בכל המסגרות ותקווה לשמור על המאזן המושלם באירופה, שבוע אחרי הניצחון 0:3 על דינמו קייב במשחק שנערך בהמבורג, גרמניה. השתיים נפגשו בליגה האירופית במסגרת שלב הבתים ב-2017, אז האיטלקים רשמו ניצחון כפול.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
הלחץ על טן האח ומנצ'סטר יונייטד/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

פורטו - מנצ'סטר יונייטד 22:00, ספורט2)

לפי חברת הסטטיסטיקה והנתונים "Opta", ערב מחזור פתיחת הליגה האירופית נחשבה פורטו לפייבוריטית הברורה לזכות במפעל. בפועל הדרקונים הפסידו בנורבגיה 3:2 לבודו גלימט שהייתה בעשרה שיקנים, במשחק שבו שמטו יתרון ואיבדו נקודות יקרות. כעת מצפה להם מפגש קשה עוד יותר, אם כי בבית נגד מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הושפלו ביום ראשון בידי טוטנהאם וסופרים כבר שלושה משחקים ללא ניצחון, הרי שגם בליגה האירופית החלו את הדרך עם 1:1 מאכזב מאוד באולד טראפורד נגד טוונטה. בממלכה כבר מדווחים שמעמדו של אריק טן האח מתערער לנוכח התוצאות האחרונות ואין ספק שמעידה גם נגד פורטו עלולה להוביל לקבלת החלטות דרמטיות באשר לעתידו - והוא עשוי לחלק את הדקות בין שחקניו ולבצע רוטציה, כי ביום ראשון מצפה לו משחק קריטי נוסף נגד אסטון וילה.

עוד לפני היציאה לפורטוגל אמר טן האח: "אנחנו כולנו ביחד, נשארנו מאוחדים ונילחם כדי לצאת מהמצב הזה. אני וראשי המועדון בקשר שוטף, מדברים כל הזמן בניסיון למצוא פתרונות ודרכים להשתפר. אני מאמין בחבורה הזו, יש אווירה טובה בין כולם - רואים שזו קבוצה של שחקנים שרוצים להילחם אחד עבור השני. גם האוהדים ממשיכים לתמוך בנו".

שחקן אוניון סן ז'ילואז, ענאן חלאילי, מול שחקן פנרבחצ'ה, סופיאן אמרבאט. ANP, GettyImages
חלאילי נגד פנרבחצ'ה. מארח את אלופת נורבגיה/GettyImages, ANP

אוניון סן ז'ילואז - בודו גלימט (22:00, ספורט1)

ענאן חלאילי עלה מהספסל בשבוע שעבר בהפסד לפנרבחצ'ה וספק אם יפתח מול אלופת נורבגיה, שהחלה את הליגה האירופית עם ניצחון ביתי מרשים על פורטו, משחק בו השלימה מהפך מוקדם וזאת על אף ששיחקה בעשרה שחקנים מתחילת המחצית השנייה בעקבות הרחקתו של איסק מאטה, שספג כרטיס אדום מאוראל גרינפלד בעקבות ניסיון התחזות ברחבה. בודו רושמת את מרבית הישגיה בבית, אבל בהחלט יכולה להפתיע את הבלגים שבסוף השבוע ב-0:3 על קורטרייק השיגו בסך הכל את ניצחון הליגה השני שלהם העונה. גם הבלגים סיימו בשבוע שעבר את המשחק בעשרה שחקנים, כך שייעדר מהמפגש קווין מקאליסטר.

seperator

משחקים נוספים

סלביה פראג - אייאקס (19:45, ספורט1)
ריאל סוסיאדד - אנדרלכט (19:45)
אולימפיאקוס - בראגה (19:45)
קרבאח - מאלמו (19:45)
הופנהיים - דינמו קייב (19:45)
ריגה - גלאטסראיי (19:45)
אלפסבורג - רומא (22:00, ספורט4)
ריינג'רס - ליון (22:00)
פאוק סלוניקי - סטיאווה בוקרשט (22:00)
ויקטוריה פלזן - לודוגורץ (22:00)
בשיקטאש - איינטרכט פרנקפורט (22:00)
טוונטה - פנרבחצ'ה (22:00)
אתלטיק בילבאו - אלקמאר (22:00)

המחזור השלישי יתקיים אחרי פגרת הנבחרות, ב23 וב-24 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully