וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבליאל: "התכוננו היטב למכבי תל אביב, רוצים לנצח"

מאמן בראגה לקראת המפגש עם אלופת ישראל במחזור פתיחת הליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט4): "לא יודע לכמה נקודות נזדקק כדי לעבור שלב". ארבעה שחקני מפתח ייעדרו

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה היום בצהריים לפורטוגל לקראת המשחק הראשון שלה בליגה האירופית זה ארבע שנים, כאשר תתארח מחר אצל בראגה (חמישי, 22:00, ספורט4). האלופה לא תתאמן באצטדיון, משמע שאת האימון המסכם ערכה הבוקר בקריית שלום ונראה כי המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לא יבצע שינויים משמעותיים בהרכב לעומת המשחק האחרון באשדוד, משמע שאת הרוטציה הרחבה הוא צפוי לקיים במשחק הליגה ביום ראשון נגד עירוני טבריה.

בינתיים, את ההכנות סיימה גם בראגה, שכזכור כבר פגשה העונה קבוצה ישראלית כאשר ניצחה בקלות את מכבי פתח תקוה בשני המפגשים בין השתיים במוקדמות הליגה האירופית. המאמן קרלוס קרבליאל כבר פגש בעבר את מכבי תל אביב, בעונת 2011/12 בליגה האירופית גם כן, אז אימן את בשיקטאש שניצחה את הצהובים 1:5 בטורקיה ו-2:3 בבלומפילד.

שחקן בראגה, רודריגו סלסאר. Eurasia Sport Images, GettyImages
ייעדר מול מכבי תל אביב. סלסאר/GettyImages, Eurasia Sport Images

"התכוננו למכבי תל אביב היטב", אמר קרבליאל במסיבת העיתונאים שקיים היום, "במשחק האחרון שלנו ייצרנו המון מצבים והעלינו את הקצב, אנחנו צריכים להמשיך בצורה הזו כדי לעמוד בדרישות ובציפיות מאיתנו. אנחנו רוצים לשמור על המומנטום ולנצח את מכבי תל אביב שהיא קבוצה טובה שאנחנו מכבדים, אבל רוצים לנצח אותה ולהתחיל ברגל ימין".

על מכבי תל אביב אמר: "אנחנו יודעים שזו קבוצה שתקשה עלינו מאוד וגם צריך לזכור שמדובר בפורמט חדש, אנחנו לא יודעים כמה נקודות נצטרך כדי לעמוד במטרה להעפיל לשמינית הגמר או לפחות לפלייאוף. כל הפוקוס על מכבי כרגע, נתקדם ממשחק למשחק במטרה להתחיל עם שלוש נקודות".

בראגה תחסר נגד מכבי תל אביב את הבלם פאולו אוליביירה ובנוסף ייעדרו רובסון במבו, ז'ואאו מוטיניו ורודריגו סלסאר - ארבעתם שחקנים משמעותיים בסגל של קרבליאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבי הקבוצות

ביום ראשון תארח מכבי תל אביב את עירוני טבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully